لوگو تخفیف هات

خرید اسباب بازی

خرید اسباب بازی

امتیاز دهید
(امتیاز 5 از 1 رای)
بازی و سرگرمی
بازی و سرگرمی
9 تخفیف
1
کنسول های بازی
کنسول های بازی
4 تخفیف
0
بازی های رومیزی
بازی های رومیزی
6 تخفیف
1
کواد کوپتر
کواد کوپتر
0 تخفیف
0
مشاهده پیشنهادها
مشاهده پیشنهادها
1 تخفیف
0
مرتب سازی:
کالا
فعلا معتبر
خرید اسباب بازی پسرانه تا 54% تخفیف
قیمت قدیم
2,950,000
سود شما
1,601,000
قیمت جدید
1,349,000
فعلا معتبر
تخفیف 30% خرید اسباب بازی ماشین
قیمت قدیم
300,000
سود شما
90,000
قیمت جدید
210,000
فعلا معتبر
خرید بازی های فکری با 70% تخفیف
قیمت قدیم
450,000
سود شما
315,000
قیمت جدید
135,000
فعلا معتبر
تخفیف 55% خرید اسپینر و وسایل سرگرمی
قیمت قدیم
89,000
سود شما
48,950
قیمت جدید
40,050
فعلا معتبر
تخفیف 70% فروشگاه اسباب بازی و بازی رومیزی
قیمت قدیم
820,000
سود شما
574,000
قیمت جدید
246,000
فعلا معتبر
خرید بازی های ps4 با 20% تخفیف
قیمت قدیم
70,000
سود شما
14,000
قیمت جدید
56,000
فعلا معتبر
خرید عروسک و اسباب بازی دخترانه با 60% تخفیف
قیمت قدیم
560,000
سود شما
336,000
قیمت جدید
224,000
فعلا معتبر
تخفیف تا 10% ویژه خرید ایکس باکس، ps، بازی و لوازم جانبی
قیمت قدیم
990,000
سود شما
91,000
قیمت جدید
899,000
فعلا معتبر
فروش تشک بازی نوزاد و کودک با 49% تخفیف
قیمت قدیم
1,300,000
سود شما
635,000
قیمت جدید
665,000

ضرورت خرید اسباب بازی برای کودکان:

هنگام خرید اسباب بازی برای کودکان باید به این نکته توجه شود که نه تنها نباید برای او یاد آور بازی خاص باشد و تکراری به نظر برسد، بلکه باید حس کنجکاوی کودک را نیز برانگیزد. این ویژگی به طور شاخص باید جدا از هر خصوصیت دیگری مدنظر قرار گرفته شود و اسباب بازی ها نظیر بازی فکری این گونه انتخاب شوند. اسباب بازی های کودکانه ای که هر بار بتوان شیء جدیدی را با آن ساخت. برای مثال انواع لگو ها بهترین انتخاب هستند. بازی با کودکان مهم ترین عامل شادی در کودکان است. برای مثال بهترین بازی برای کودکان ساختن و خراب کردن است. بنابرین بازی کودکان یکی از نیاز های ضروری برای کودکان به حساب می آید. هر چه امکان پرداختن آنها به بازیهای سالم و سازنده بیشتر باشد، فکر، ذهن و جسم آنها بهتر پرورش می یابد و خصوصیت های اجتماعی آنها بهبود می یابد.

معرفی انواع بازی برای کودکان و مزیت های آن:

خرید اسباب بازی کودکان نظیر انواع عروسک ها مانند بازی باربی، شخصیت های کارتونی و... که کودک با داستان آنها از طریق تلویزیون یا فیلم آشنا است، مناسب است. خرید کتاب های نقاشی یا کتاب هایی که با استفاده از برچسب شخصیت ها هستند نیز می تواند گزینه خوبی باشد. اسباب بازی های کودکان با اتصال قطعات به یکدیگر سازه یا ساختار واحدی را می سازد، مانند انواع لگو که بسیار مناسب برای بازی کودکان است. در بازی با کودکان نظیر گروهی بازی کردن، به آن ها گروهی برنده شدن را آموزش دهیم. نقش بازی با کودکان درزمینه پرورش ذهنی کودک انکارناپذیر است. به وسیله بازی با کودکان، کودک راه های برخورد و تعامل با محیط پیرامون خود را فرا می گیرد و مهارت های اجتماعی و زبانی را کسب می کند. بازی کودکان، راهی مناسب برای تخلیه هیجان ها و انرژی های اضافی در آن ها است.

مزایای خرید اسباب بازی؛ بازی های کودکانه:

بازی برای کودکان به منزله کار محسوب می شود و کار برای او به منزله بازی؛ پس وجود اسباب بازی های کودکان متنوع به شدت توصیه می شود. بازی برای کودکان در تربیت احساسات آن ها تأثیر بسزایی دارد. بازی برای کودکان این امکان را به آن ها می دهد که نسبت به محیط جهان و طبیعت پیرامون خود شناخت کافی پیدا کنند. بازی با کودکان تجاربی را به وجود می آورد که در آینده فرزندان شما از آن ها استفاده می کنند. بازی با کودکان مهمترین عامل رشد کودکان به شمار می رود. به وسیله بازی جدید، کودک راه های برخورد و تعامل با محیط پیرامون خود را فرا می گیرد و مهارت های اجتماعی و زبانی را کسب می کند. در نتیجه اسباب بازی ها یک منبع غنی آموزشی برای کودک به حساب می آید.

ویژگی اسباب بازی دخترانه و انواع بازی های دخترانه:

دخترها عاشق تجاربی هستند که سرشار از احساسات باشد. همچنین دخترها عاشق بازی ها و سرگرمی هایی هستند که به دنیای واقعی ارتباط پیدا می کند. برای مثال یکی از محبوب ترین سرگرمی ها و بازی های دخترانه، بازی با عروسک هایی مثل باربی هستند زیرا آن های می توانند برای آن لباس های متنوعی تهیه کنند. دخترها عاشق پرورش دادن هستند در انواع بازی دخترانه چه پرورش یک گیاه چه پرورش یک کاراکتر دیده می شود. دخترها خیلی به برنده شدن اهمیت نمی دهند. در نتیجه در انواع اسباب بازی دخترانه به غیر از بازی فکری بیشتر اسباب بازی هایی با وسایل آشپزی، خیاطی، دکوراسیون و ... بیشتر مشاهده می شود.

تاثیر اسباب بازی بر پرورش فکری کودکان:

سرگرمی و بازی جدید می تواند به کودک اعتماد به نفس دهد. بازی کردن، نظیر بازی فکری کودکان راهی است که می تواند شخصیت کودک را به مسیر سالم و مفیدتری هدایت کند. بنابراین برای این که کودک در آینــده، بتواند زندگی خوب و خلاقانه ای داشته باشد، فرایند بازی می تواند بسیار مفید واقع شود. به وسیله بازی جدید، کودک راه های برخورد و تعامل با محیط پیرامون خود را فرا می گیرد و مهارت های اجتماعی و زبانی را کسب می کند. در نتیجه اسباب بازی ها یک منبع غنی آموزشی برای کودک به حساب می آید.

ارائه کد تخفیف ویژه خرید اسباب بازی پسرانه و دخترانه:

خرید بازی فکری و سرگرمی متناسب با سن و جنسیت کودک و نوجوان شامل انواع لگو، پازل، بازی باربی، رباتیک، بازی دخترانه و اسباب بازی پسرانه ساختنی و … است. این وسایل بازی برای کمک به تقویت هوش و مهارت های پایه کودکان و نوجوانان بسیار حائز اهمیت می باشد. موضوع بازی کودکان باید همیشه سعی شود که برگرفته از زندگی خانوادگی، کودکستان، مسافرت ها و … باشد. به دلیل اینکه بازی با کودک شادمانی خلاقیت را در وجودشان برمی انگیزد. اگر شما هم مایل به خرید اسباب بازی هستید، با وارد کردن کد تخفیف خرید اسباب بازی می توانید از طریق سایت تخفیف هات اقدام کنید.

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد