لوگو تخفیف هات

کد تخفیف نت افراز تا 8% ویژه سرور و دانلود ایرانی

8% تخفیف
0
79
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

با وارد کردن کد تخفیف می توانید از 8% تخفیف نت افراز بدون محدودیت ریالی ویژه خرید و تمدید سرویس ایران بهره مند شوید. برای ورود به وب سایت نت افراز روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

UC318JTA
خرید کنید
کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

 

خرید هاست ارزان

شما هم به دنبال یک سایت خوب برای خرید هاست ارزان می گردید؟ آیا نگران امنیت، سرعت و کیفیت هاست و دامنه می باشید؟ راه حل شما پیش ماست. شرکت نت افزار فعالیت خود را در زمینه ارائه میزبانی وب و ثبت دامنه در سال 1390 شروع کرده است. با خرید هاست ارزان یا هاست های دیگر از این سایت به هیچ وجه نگران نباشید زیرا تمامی فعالیت های این شرکت کاملا شفاف و رسمی می باشد .
همچنین انواع میزبانی وب اقتصادی، میزبانی وب حرفه ای، میزبانی وب استاندارد و ... همراه با کد تخفیف نت افزار وجود دارد. شما با همراه داشتن کد تخفیف نت افزار هنگام ثبت دامنه و خریدن هاست مبلغی از مبلغ خریدتان کم می شود و چی از این بهتر؟
 

 

 

چرا نت افزار را به عنوان میزبانی وب خود انتخاب کنیم؟

اگر نگران کیفیت، پایداری و امنیت وب خود هستید باید به شما بگوییم که با انتخاب نت افزار به همه این ها برای تجارت خود دست خواهید یافت. در حقیقت نت افزار راه حلی مفید و جامع برای یک سایت شخصی بزرگ یا حتی یک سایت شخصی کوچک می باشد .
 

امنیت در خرید دامنه

سایت نت افزار دارای 12 سال سابقه در زمینه ارائه سرویس های میزبانی وب می باشد . امروزه این شرکت با شماره ثبت 44177 به صورت رسمی در حال فعالیت در زمینه خدمات میزبانی و ثبت دامین برای متخصصین گرامی می باشد و همواره سعی کرده است امنیت در خرید دامنه و کیفیت آن را برای کاربران فراهم آورد .
همه ما می دانیم که امنیت در خرید دامنه و ارائه سرویس های میزبانی بسیار مهم می باشد از این رو نت افزار همواره تلاش می کند تا سرویس امن و مطمعن به کاربران خود همراه با کد تخفیف نت افزار ارائه دهد. استفاده از پکیج هایی برای امنیت و استفاده کردن از فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری از جمله اقدامات سایت نت افزار برای امنیت بیشتر می باشد.
 

پشتیبانی قدرتمند و سریع

باید بدانید متخصصانی که در نت افزار هستند بیش از 10 سال تجربه در زمینه میزبانی وب دارند و کاربران گرامی را تا رسیدن به هدف و خواسته مورد نظرشان همراهی می کنند . در واقع این متخصصین همواره سعی در پشتیبانی قدرتمند کاربران دارند تا رضایت آن ها را به طور کامل جلب نمایند. ارائه پشتیبانی نت افزار همراه با ایمیل و تلفن به صورت آنلاین می باشد.
 

 

 

 

ویژگی های مهم نت افزار چیست؟

باید گفت که شرکت میزبانی نت افزار جزو 10 هاست برتر ایران می باشد. علاوه بر این سرور های موجود در سایت نت افزار در آلمان و فرانسه واقع شده اند زیرا نت افزار همیشه سعی کرده است برای کاربران خود از سریع ترین و پیشرفته ترین سخت افزار ها استفاده کند. از این رو همه ی سرور های نت افزار برای ارائه سرویس های سریع تر به شبکه ای با سرعت 1000mb به اینترنت متصل هستند.
 

 

 

 

راه حلی جامع برای ثبت انواع دامنه

ثبت دامنه اولین قدم برای حضور در یک وب سایت می باشد. برای ثبت دامنه دلخواه خود می توانید روی تب ثبت دامنه در نت افزار کلیک کنید و وارد صفحه ثبت کردن دامنه خود شوید به همین راحتی. سایت نت افزار امکاناتی را برای ثبت کردن دامنه برای کاربران فراهم کرده است مانند : 
• امکن تمدید شدن دامنه به صورت خودکار
• ارائه پنل کامل دامنه
• امکان دریافت کد انتقال دامنه
• توانایی قفل کردن و آزاد کردن دامنه
• توانایی مخفی کردن اطلاعات هوایز
• توانایی تغییر اطلاعات هوایز
• امکان تغییر سرور های نام دامنه
بعد از مطالعه امکاناتی که نت افزار برای دامنه های خود ارائه می دهد می توانید دامنه رویایی خود را ثبت کنید. همچنین در همین صفحه ای که باز شده تعرفه های انواع ثبت کردن دامنه در یک جدول موجود می باشد و تمام قیمت هایی که ذکر شده به تومان و بدون حساب کردن مالیات بر ارزش افزوده می باشد. شما با همراه داشتن کد تخفیف نت افزار قیمت دامنه خود را کمتر از آنچه که هست کنید.
 

 

 

 

کد تخفیف نت افزار در تخفیف هات

سایت اینترنتی تخفیف هات صد ها کد تخفیف معتبر و تست شده و از همه مهم تر رایگان مانند کد تخفیف کدتخفیف ایران هاست و ... را در اختیار کاربران قرار داده است. شما با کد تخفیف نت افزار موجود در این سایت نگران هزینه های خود نخواهید بود.

 

ارسال نظرات