لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف 10% خرید از هاست ابری

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
131
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

کاربران تخفیف هات میتوانند از 10% تخفیف ایران هاست ویژه خرید هاست ابری در سایت ایران هاست، بدون محدودیت سفارش اول و بدون سقف تخفیف ریالی بهره مند شوند.جهت استفاده از کد تخفیف میبایست کد را کپی کرده سپس بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف در سایت ایران هاست برای شما منظور گردد.

CHost
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

ایران هاست - بهره مندی خدمات هاستینگ

ایران هاست یکی از قدیمی شرکت ها و با سابقه ترین ها در حوزه میزبانی وب است. این تیم به صودت جدی بر روی سخت افزار ها، نرم افزار ها و زیر ساخت های شبکه سرمایه گذاری می‌کنند تا کاربران به راحتی بتوانند به توسعه خدمات خود بپردازند. این سایت در یک پیشنهاد ویژه، کد تخفیف ایران هاست را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. با استفاده از کد تخفیف ایران هاست، بدون محدودیت از خدمات هاستینگ، مانند خرید سرور مجازی، خرید هاست وردپرس، خرید سرور اختصاصی و ... بهره مند شوید و تا ۱۰ درصد از طرف سایت تخفیف هات، تخفیف دریافت کنید و از خدمات با کیفیت و هاست ارزان قیمت لذت ببرید.

 

چرا ایران هاست را انتخاب کنیم

پیش از خرید و استفاده از کد تخفیف ایران هاست، لازم است تا با امتیاز ها و مزیت های این شرکت آشنا شویم. این شرکت مجموعه ای از ویژگی های خوب است که به دنبال آن کیفیت مطلوب و رضایت مشتری بدست می‌آید. این ویژگی ها شامل:

- پاسخگویی مناسب

- گارانتی بازگشت پول

- آسایش خیال

- شبکه cluster

- استفاده از نرم افزار های دارای لایسنس

- استفاده از سخت افزار های مناسب

- امنیت

- ارائه Application Isolation Mode

- استفاده از دیتا سنتر های معتبر

- مانتورینگ خودکار سرویس ها

- مالکیت سرور ها

- شبکه‌ ای بی نظیر

- بکاپ کامل اطلاعات

- کنترل پنل مدیریت سرویس ها

بنابراین با خیال راحت از خدمات این سایت استفاده کنید و حتما از کد تخفیف ایران هاست بهره مند شود. فراموش نکنید که تیم پشتیبانی ایران هاست به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به مشکلات و سوالات شما است.

 

آشنایی با خدمات ایران هاست

بیایید بررسی که با کد تخفیف ایران هاست از چه خدماتی می‌توانیم استفاده کنیم؟ به طور کلی خدمات شامل میزبانی وب اشتراکی، خدمات میزبانی وب اختصاصی، خدمات هاست ایمیل، خرید سرور اختصاصی، خرید سرور مجازی و خدمات جانبی است.

خدمات میزبانی وب اشتراکی شامل:

- خرید هاست ویندوز ۲۰۱۶ ابری ایران

- خرید هاست ویندوز ۲۰۱۲ کانادا

- خرید هاست لینوکس ابری ایران

- خرید هاست وردپرس ابری

 

خدمات جانبی شامل:

گواهی نامه SSL

تبلیغ در گوگل

سیستم های مدیریت محتوا CMS

 

خدمات خرید سرور های اختصاصی شامل:

سرور اختصاصی داخل ایران

سرور اختصاصی کانادا

 

خدمات هاست ایمیل شامل:

هاست ایمیل سازمانی

هاست ایمیل اختصاصی


خرید هاست اشتراکی بهتر است یا اختصاصی؟

لازم به ذکر است که هر کدام قطعا مزیت‌های خود را دارند. هاستینگ اشتراکی جزء هاست‌های ارزان به شمار می‌رود بنابراین مقرون به صرفه بودن بارزترین ویژگی آن است. از طرفی نیازی به دانش بالایی برای استفاده از آن وجود ندارد. بنابراین برای افراد مبتدی بسیار مناسب است. اما هاست رایگان و اشتراکی به دلیل دسترسی زیاد، امنیت کمتر و سرعت کندتری دارد. در هاستینگ اختصاصی، اگر چه که یک هاست ارزان نیست و قیمت آن تفاوت زیادی با هاست اشتراکی دارد، اما کیفیت، امنیت و سرعت آن به میزان قابل توجهی بهتر است.

 

 

مشخصات وبسایت ایران هاست:

امروزه وب سایت های فراوانی در زمینه خرید هاست و خرید سرور اختصاصی و خدمات مربوط به هاستینگ فعالیت می‌کنند. یکی از وب سایت های با سابقه در زمینه خرید هاست وردپرس و خرید سرور مجازی و ... در حال فعالیت می‎‌باشد، وب سایت ایران هاست می‌باشد. این وب سایت یکی از مطمئن ترین و با سابقه ترین وب سایت ها در زمینه میزبانی وب و ارائه هاست رایگان در ایران می‌باشد. خرید هاست ارزان و یا یک هاست رایگان و اقتصادی یکی از دغدغه مدیران می‌باشد. زیرا برای استفاده از منابع لازم آنها مجبور به پرداخت هزینه می‌باشند.پیشنهاد ما جهت خرید ارزان هاست و خدمات هاستینگ استفاده از کد تخفیف ایران هاست از سایت تخفیف هات می باشد.

 

ارسال نظرات