لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف شنوتو 50% ویژه خرید اشتراک 6 ماهه

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
154
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

با وارد کردن کد تخفیف می‌ توانید از 50% تخفیف اشتراک 6 ماهه شنوتو، مرجع آنلاین پادکست، موسیقی و کتاب صوتی بهره‌مند شوید. برای ورود به وب سایت شنوتو بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

gift50
خرید کنید
راهکار تخفیف خدمت
راهکار دوم: منقضی

با وارد کردن کد تخفیف می‌ توانید از 50% تخفیف اشتراک 1 ساله شنوتو، مرجع آنلاین پادکست، موسیقی و کتاب صوتی بهره‌مند شوید. برای ورود به وب سایت شنوتو بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

7years
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

کد تخفیف شنوتو مرجع آنلاین پادکست و کتاب صوتی

شنوتو یک مرجع آنلاین برای اشتراک گذاری، انتشار، پخش، بارگذاری، دانلود فایل پادکست، کتاب صوتی، موسیقی در محیط وب و گوشی تلفن همراه است. شنوتو به شما این امکان را می دهد که مجموعه ای از انواع کتاب صوتی و پادکست های انگلیسی و فارسی را در دسترس داشته باشید. از این پادکست ها می توانید به شکل رایگان و یا با پرداخت هزینه استفاده کنید. برای استفاده ارزان تر از پادکست ها می توانید با مراجعه به سایت تخفیف هات از کد تخفیف شنوتو بهره مند شوید.

 

دانلود پادکست

 

پادکست چیست؟

پادکست مشابه گوش دادن به رادیو بوده و فرق چندانی با آن ندارد. مزیت گوش دادن به پادکست نسبت به رادیو این است که زمان، سرعت پخش و انتخاب نوع‌ برنامه‌ای که قصد دارید گوش دهید دست شما است. کاربرد پادکست برای شما این است که در زمان‌ها یا شرایطی که امکان مطالعه را ندارید مانند هنگام رانندگی، ورزش، پیاده‌روی، سفر درون شهری یا برون شهری و ... به پادکست با موضوعات مورد علاقه خود گوش کنید. پادکست به استفاده مفید از زمان کمک زیادی می‌کند. پادکست موجب تقویت مهارت شنیدن برای یاد گرفتن زبان‌‌های خارجی نیز می‌باشد. پادکست‌های زیادی برای آموزش زبان‌‌های مختلف وجود دارد و بیشتر پادکست‌های حرفه‌‌ای به زبان انگلیسی هستند. در نتیجه یکی از بهترین گزینه‌‌ها برای تقویت زبان است.

 

دانلود پادکست

پادکست‌ های مختلف با موضوعات متنوع و به زبان‌ های مختلف فارسی، انگلیسی و ... منتشر می شوند و در اینترنت همیشه موجود می باشند. شما می توانید اشتراک دریافت این پادکست ‌ها را بگیرید تا بتونید با دانلود آن ها در هر زمان و هر مکانی که خواستید به پادکست مورد خود گوش فرا دهید. فایل صوتی پادکست ها پس از ساخته شدن بر روی سایت‌ های معتبری که وظیفه آن ها میزبانی از پادکست است آپلود می شوند. مخاطبین می توانند با دریافت لینک اشتراک، پادکست را دریافت کنند.

 

دانلود پادکست انگلیسی و فارسی از شنوتو

شنوتو به عنوان یک پلتفرم نرم افزاری برای به اشتراک گذاری، دانلود و خرید پادکست در بستر اینترنت، دارای آرشیوی جامع و کامل از پادکست فارسی و پادکست های انگلیسی با هزاران دقیقه فایل صوتی است. بخش گسترده ای از خدمات شنوتو برای علاقمندان به صورت رایگان قابل شنیده و قابل استفاده است. شنیدن و استفاده از فایل های رایگان برای کاربران محدودیت خاصی ندارد. کاربران برای دریافت پادکست های انگلیسی یا پادکست فارسی باید در پلتفرم اینترنتی عضو شنوتو شوند.

 

دریافت کد تخفیف شنوتو از تخفیف هات

برای گوش دادن به کتاب صوتی، پادکست فارسی و یا پادکست های انگلیسی به روز می توانید به شنوتو سر بزنید. مشابه یک radio در هر زمان که بخواهید پادکست مورد علاقه شما در دسترس است و می توانید آن را به شکل رایگان گوش کنید. برای خرید اشتراک و قسمتی از خدمات شنوتو که رایگان نیست می توانید کد تخفیف شنوتو را از سایت تخفیف هات دریافت نمایید.

 

لازم به ذکر است برای خرید انواع لوازم مانند لوازم موسیقی ، لوازم دکوری و .... می توانید کد تخفیف دیجیکالا و سایر فروشگاه های اینترنتی را از تخفیف هات دریافت نمایید.

 

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد