لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف بایا تا 30000 هزار تومان

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
96
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

با وارد کردن کد تخفیف از 30000 هزارتومان تخفیف در وبسایت بایا بهره مند خواهید شد.جهت دریافت تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف در وبسایت بایا برای شما منظور گردد.

baya30
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

بایا یک شبکه آنلاین خرید فروش انواع کالا و ارائه دهنده انواع خدمات به صورت آنلاین است. این پلتفرم طیف گسترده ای از خرید و فروش کالا ها و خدمات ها را در بر می گیرند و در تلاش است محیطی که ایجاد می کند بستری مناسب در جهت عرضه کالا برای تامین کنندگان و دسترسی راحت تر مصرف کنندگان به خدمات و کالاها به قیمت و کیفیت خوب باشد. سایت بایا توسط شرکت دانش پارسیان طراحی شده است. این شرکت در مقیاس ملی پروژه های زیادی را به ثمر رسانده است و فعالیت های بسیاری در زمینه های مختلف داشته است.


بایا در چه حوزه هایی خدمات ارائه می دهد؟

بایا در واقع محیطی را برای تامین کنندگان ایجاد کرده است که به راحتی و در فضایی امن کسب و کار خود را معرفی و توسعه دهند و مصرف کنندگان از هر مکان جغرافیایی به این کسب و کار ها دسترسی دارند و می توانند نیاز خود را بر آورده کنند. بایا خدماتی در زمینه های مختلف ارائه می دهد که ما به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم داشت؛

پوشاک و منسوجات

کشاورزی و دام پروری

مواد غذایی و نوشیدنی

خدمات الکترونیکی

حمل و نقل

و...


در بایا چه کالاهایی عرضه می شود؟

فعالیت های بایا در بخش خرید و فروش کالا نیز، بسیار گسترده است و می توان از جمله فعالیت های این شبکه هوشمند را به صورت زیر نام برد؛

لوازم خانگی

کتاب و انتشارات

سوپر مارکت

لوازم تحریر و اداری

موبایل

دکوراسیون و مبلمان

و...


تفاوت بایا با سایر فروشگاه های اینترنتی چیست؟

فروشگاه اینترنتی بایا، یک فروشگاه عادی صرفا برای خرید فروش کالا نیست، در واقع بایا یک مارکت پلیس است. مارکت پلیس واژه جدیدی است که امروزه به بسیاری از کشور ها ورود پیدا کرده است. مارکت پلیس ها به فروشگاه هایی گفته می شود که در واقع مانند یک واسطه عمل می کنند. این فروشگاه ها انباری برای نگه داری کالا ها ندارند. در واقع کالا یا خدماتی که ارائه می دهند مستقیما از سوی تامین کننده است و این مارکت پلیس ها نقش یک واسطه برای این تامین کنندگان را دارند و فقط آن ها را معرفی می کنند. اما امنیت و سلامت کالا را به طور کامل تامین و تضمین می کنند.


بایا فرصتی برای رشد کسب و کارها

با وجود کرونا بسیاری از کسب و کار ها مانند قبل رونق ندارند و از میزان فروش و مشتریان آن ها کم شده است. البته در این میان بسیاری از آن ها از بین رفتند و ورشکسته شدند. بایا این فرصت را برای تامین کنندگان ایجاد کرده است که تا با معرفی خود و محصولاتی که دارند یا خدماتی که ارائه می دهند، کسب و کار خود را رشد دهند. این یک فرصت عالی برای صاحب کارانی است که فروششان فقط به صورت حضوری بوده و با وجود کرونا میزان فروش آن ها کاهش یافته است. تامین کنندگان از طریق سایت بایا می توانند وارد حوزه فروش اینترنتی در فضای امن شوند و مشتریانی را در مکان های جغرافیایی مختلف داشته باشند.


بایا فروشگاهی امن برای خرید اینترنتی

این شبکه هوشمند به گونه ای طراحی شده است تا مصرف کنندگان و مشتریان به سادگی و راحتی و فارغ از اینکه در کجا زندگی می کنند، خریدی امن را داشته باشند. بایا با تایید اصل بودن یا عدم اصل بودن کالا های عرضه شده توسط تامین کنندگان در فروشگاه، این اطمینان را به مشتریان و مصرف کنندگان خود می دهد که کالای با کیفیت را خواهند گرفت. همچنین کد تخفیف بایا، از جمله چیزهایی است که توسط این سایت برای مشتریان در نظر گرفته شده تا با استفاده از كد تخفيف بايا کالا ها و خدمات عرضه شده را، با هزینه کمتری دریافت کنند. انواع كد تخفيف بايا برای محصولات مختلف فروشگاه اینترنتی بایا در تخفیف هات به صورت رایگان برای استفاده شما قرار دارد.


با بایا ارزان تر کالا و خدمات بگیر!

کدتخفیف بایا توسط سایت بایا برای کالاها و خدمات در بازه های زمانی مختلف ارائه می شود. با استفاده از کدتخفیف بایا می توان انواع این کالا ها و خدمات در زمینه های مختلف را با قیمت به صرفه تر دریافت کرد. استفاده از كد تخفيف بايا در تخفیف هات فرصتی بسیار خوب برای خرید از محصولات مختلف این فروشگاه و دریافت خدمات ارزان تر، است.


دریافت جدید ترین کد تخفیف بایا از تخفیف هات

سایت تخفیف هات ارائه دهنده انواع تخفیف های رایگان و تست شده از فروشگاه های معتبر است. اگر به دنبال جدید ترین کد تخفیف بایا برای انواع کالا ها و خدماتی که ارائه می دهد، هستید؛ می توانید در سایت تخفیف هات کدتخفیف بایا به صورت معتبر و رایگان دریافت کنید و با قیمت به صرفه تر از خدمات فروشگاه اینترنتی بایا بهره مند شوید. همچنین کد تخفیف سایر فروشگاه ها مانند کد تخفیف سایت ایسام ، فروشگاه باسلام و... نیز در تخفیف هات موجود است.


ارسال نظرات