لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف آسمان هاست تا 20% ویژه هاست و نمایندگی و سرورمجازی

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
95
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

با وارد کردن کد تخفیف آسمان هاست می توانید از 20% تخفیف ویژه هاست و نمایندگی و سرور مجازی بهره مند شوید. برای ورود به سایت آسمان هاست روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

NY1400
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

اگر در فکر راه اندازی کسب و کار و یا وبسایت و فروشگاه هستید، حتما به خرید هاست فکر کرده اید. آسمان هاست از جمله بهترین وب سایت هایی است که هاست های خوبی به شما ارائه می دهد و تاکنون خود را در میان ارائه دهنده های این سرویس ثابت کرده است. اگر به دنبال ارائه دهنده ای هستید که با مجوزهای لازم به فعالیت می پردازد و شما را از لحاظ ارائه خدمات مطمئن می کند، آسمان هاست بهترین گزینه است.

همچنین در عین دریافت خدمات ارزنده با استفاده از کد تخفیف آسمان هاست که تخفیف هات برای شما درنظر گرفته می توانید قیمت های بسیار پایین تری را برای این خدمات و میزبان ها پرداخت کنید.


سرورهای مختلف در آسمان هاست

با توجه به نیاز شما برای خرید سرور می توانید از انواع مختلفی استفاده کنید. در ابتدا باید بدانید که برای چه منظوری می خواهید از این سرویس ها استفاده کنید.

برای خرید سرور مجازی می توانید در آسمان هاست از انواع سرور مجازی لینوکس و ویندوز استفاده کنید که خود آنها نیز نوع های مختلفی دارند.

همچنین خرید سرور اختصاصی کشورهایی مانند آلمان و فنلاند نیز در آسمان هاست امکان پذیر است که برای کسانی که نیاز دارند خرید سرور اختصاصی از آسمان هاست بهترین گزینه است.

همچنین امکان تمدید این سرورها توسط خود آسمان هاست نیز برای شما وجود دارد.

با عضویت در خبرنامه تخفیف هات می توانید از آخرین کد تخفیف ها مانند ایران هاست ، هاست لینوکس و... باخبر شوید.




ارسال نظرات