لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف 100% مکالمه رایگان همراه اول ویژه استان گلستان

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
1
841
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

مردم عزیز استان گلستان با شماره گیری این کد میتوانید بسته ی مکالمه درون شبکه یک روزه 100% رایگان را دریافت نمایید. جهت دریافت بسته کد بالا را شماره گیری کرده و با کلیک بر روی "خرید کنید" وارد سایت همراه اول شوید.

*10*4*2#
خرید بسته
راهکار تخفیف خدمت
راهکار دوم: منقضی

مشترکین همراه اول می توانید با نصب اپلیکیشن ذره بین و بعد از وارد کردن شماره خود از 2 گیگابایت اینترنت رایگان بهره مند شوید. لازم به توضیح است که این بسته هر ماه قابل تمدید است و تا 30 روز قابل استفاده است و با استفاده از ذره بین و نت رایگان آن میتوانید از نماوا به صورت رایگان استفاده نمایید. برای دریافت اینترنت و اپلیکیشن ذره بین تخفیف میبایست بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

 

ارائه دهنده شارژ رایگان و مکالمه رایگان همراه اول:

شما میتوانید با دریافت کد تخفیف اینترنت و کد تخفیف و کوپن تخفیف همراه اول از فروشگاه اینترنتی تخفیف هات برای گرفتن مکالمه رایگان همراه اول یا اینترنت همراه اول تخفیف دار از سایت همراه اول اقدام کنید.

مکالمه رایگان همراه اول:

همراه اول یکی از شرکت‌های مخابرات ایران است. در سال ۱۳۹۱ در بورس اوراق بهادار ایران پذیرفته شده‌ و تا کنون بسیار در بین مشتریانش محبوب شده است.
فناوري جديد اینترنت همراه اول یا مکالمه رایگان همراه اول در این روز ها تأثير بسياري در زندگي انسان ها گذاشته همچنین اینترنت همراه اول توانسته تا حدودی سبک زندگي کند انسان ها را سرعت بخشد یکی از دلایل سرعت تکامل بشر اینترنت و هوشمند شدن اکثر وسایل روز مره است. بسته های کوپن تخفیف مکالمه همراه اول یا اینترنت همراه اول نیز توانسته در این روز هایی که اکثر ما تایم زیادی برای دیدن عزیزانمان نداریم ارتباطات تلفنی بین افراد را تا حدودی افزایش دهد.بسته اینترنت همراه اول از ان پديده هايي است که زندگي بیشتر ما را تحت الشعاع قرار داده، با توجه به نياز مردم به اینترنت همراه اول و بسته های مکالمه همراه اول و فعاليت هاي در همین راستا باعث شده است تا این سرور به فکر اینترنت و مکالمه رایگان همراه اول برای مشترکین خود بیوفتد تا افرادی که از آن استفاده میکنند از این سرور ومکالمه رایگان همراه اول یا اینترنت همراه اول رضایت کافی را داشته باشند. همراه اول گاهی برای مشتریان خود هدیه هایی در نظر میگیرد، هدیه هایی مانند کوپن تخفیف مکالمه رایگان همراه اول که افراد میتوانند از این مکالمه رایگان به سهولت استفاده کنند. و با این روش به مدیریت مخارج و هزینه های خود لذت ببرند. همراه اول

بسته های مکالمه همراه اول

این سرور برای مشترکین خود انواع بسته های مکالمه همراه اول را در نظر گرفته است اما طریقه فعال کردن این بسته های مکالمه همراه اول و همچنین طریقه استفاده از ان ها با هم کمی تفاوت دارد برای مثال مشترکین دائمی این سرور برای دریافت انواع بسته های مکالمه همراه اول ابتدا باید ثبت نام نمایند، یا با شماره گیری کد های دستوری مکالمه رایگان همراه اول و یا حتی اینترنت رایگان ازاین اپشن های هیجان انگیز همراه اول استفاده نمایند.


اینترنت همراه اول
یکی دیگر از خدمات بسیار ویژه این اپراتور کوپن تخفیف اینترنت رایگان همراه اول است. این سرویس شامل بسته اینترنت رایگان ساعتی و روزانه است، البته بسته های ترکیبی که شامل شارژ رایگان و اینترنت بعلاوه مکالمه رایگان همراه اول است، نیز برای تمامی مشترکین عزیز همراه اول وجود دارد. همچنین بسته های مکالمه همراه اول، به همراه پیامک و اینترنت رایگان یا شارژ رایگان قابل استفاده در سرویس های مشخص شده ای در حوزه های مختلف است. اکثر این بسته های ترکیبی و جذاب دارای اینترنت رایگان در حجم های مختلف برای مشتریان عزیز همراه اول فراهم شده است.


بسته های دلخواه همراه اول
همراه اول این امکان را برای کاربران عزیز خود به وجود آورده تا کاربران بتوانند بسته های ترکیبی مورد نیاز و دلخواه خود را درست کنند. بسته های مکالمه همراه اول یا اینترنت همراه اول دلخواه، بسته هایی با محدودیت های 30 روزه هستند، که متشکل از بخش بسته های مکالمه همراه اول، اینترنت همراه اول و پیامک یا حتی شارژ رایگان نیز می باشد. حجم هر کدام از این بخش ها را میتوانید با توجه به نیاز و مصرف خودتان انتخاب کنید. همه ی مشترکین دائمی یا اعتباری همراه اول برای مدیریت هرینه های ارتباطی و صرفه جویی در مخارج مختلف خود می توانند گاهی از شارژ رایگان یا مکالمه رایگان و یا کوپن تخفیف همراه اول نیز استفاده کنند. همچنین بسته های دلخواه و مورد نیاز خود را انتخاب کنند تا بیشتر و بیشتر در هزینه های خود صرفه جویی کنند.


اینترنت رایگان 
مشترکین همراه اول می توانند از هدیه هایی که همراه اول برای انها در نظر میگیرد بهرمند شوند برای مثال هدیه ای مانند اینترنت رایگان. شما میتوانید برای استفاده از اینترنت رایگان از طریق نصب یا به روز رسانی اپلیکیشن همراه اول اقدام نمایید و با خیال راحت از اینترنت رایگان خود بهره ببرید. برای استفاده از اینترنت رایگان باید ابتدا در این اپلیکیشن آموزش آن را ببینید تا یک گیگ اینترنت رایگان از همراه اول هدیه بگیرید. شما میتوانید اپلیکیشن همراه اول را از سایت این سرور نصب کنید تا این هدیه را دریافت نمایید.

شما میتوانید برای دریافت تخفیف های بیشتر و استفاده از شارژ رایگان یا بسته مکالمه همراه اول از طریق وب سایت تخفیف هات اقدام نمایید و از شارژ رایگان و یا حتی بسته های مکالمه همراه اول لذت ببرید.

دریافت کد تخفیف همراه اول از تخفیف هات:

رمز های اینترنت رایگان همراه اول، کد اینترنت رایگان همراه اول و ... را می توانید از تخفیف هات بگیرید. برای دریافت کد اینترنت رایگان همراه اول و سایر کد های رایگان همراه اول تنها کافی است وارد صفحه برند همراه اول در سایت تخفیف هات شوید. در این صفحه کد های رایگان همراه اول شامل کدهای اینترنت همراه اول رایگان، کد هدیه رایگان اینترنت همراه اول، کد رایگان همراه اول مکالمه و ... قرار گرفته است. کد رایگان همراه اول برای اینترنت همراه اول رایگان به صورت کد دستوری برای کاربران قرار داده شده است. در نتیجه قبل از هر خریدی از همراه اول، کدهای رایگان همراه اول، کدهای اینترنت همراه اول رایگان، کد هدیه رایگان اینترنت همراه اول و ... را از تخفیف هات دریافت نمایید. کدهای رایگان همراه اول هزینه های شما را بسیار کاهش خواهد داد.

نظرات کاربران در مورد شارژ رایگان و مکالمه رایگان همراه اول:
نقاط قوت: همه ی کاربران از دریافت شارژ رایگان و مکالمه رایگان همراه اول رضایت دارند.
نقاط ضعف: محدودیت زمانی استفاده از شارژ رایگان و مکالمه رایگان همراه اول.
جمع بندی نظرات کاربران: همه ی کاربران همراه اول از این شارژ رایگان ومکالمه رایگان همراه اول رضایت دارند.
 

ارسال نظرات