لوگو تخفیف هات

خرید آنلاین میوه

خرید آنلاین میوه

امتیاز دهید
(امتیاز 0 از 0 رای)
کالاهای غیر خوراکی
کالاهای غیر خوراکی
2 تخفیف
1
غذای گیاه خواران
غذای گیاه خواران
1 تخفیف
0
کیک و شیرینی
کیک و شیرینی
1 تخفیف
3
غذای حیوانات
غذای حیوانات
2 تخفیف
0
میوه و سبزیجات
میوه و سبزیجات
7 تخفیف
0
آجیل و خشکبار
آجیل و خشکبار
8 تخفیف
1
مرتب سازی:
کالا

تمامی نکاتی که باید در خصوص خرید آنلاین میوه بدانید:

امروزه با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید از خواص بی‌شمار میوه‌ها آگاهی پیدا کنید. بر هیچکس پوشیده نیست که خرید میوه تازه می‌تواند به سلامتی کمک کند. حتی برای درمان بسیاری از بیماری ها، پزشکان مصرف میوه و سبزی را پیشنهاد می‌کنند. برای مثال مرکبات به دلیل این که منبعی غنی از ویتامین سی و آنتی اکسیدان به شمار می‌روند، در درمان بیماری هایی نظیر سرماخوردگی و ... می‌توانند به شما کمک بزرگی کنند. با پیشرفت تکنولوژی و ابزار های ارتباط جمعی امروزه خرید آنلاین میوه بین مردم رواج پیدا کرده است. بسیاری از افراد به علت دغدغه های کاری و فکری، امکان خرید حضوری میوه را ندارند. آنها می‌توانند به راحتی و با چند کلیک ساده خرید اینترنتی میوه را تجربه کنند. امروزه فروشگاه های اینترنتی زیادی برای خرید آنلاین میوه در سراسر کشور راه اندازی شده‌ است. رقابت بین این فروشگاه‌ها، به افزایش کیفیت میوه ها منجر شده است.

سبزی خشک، مناسب برای طبخ انواع غذا:

امروزه استفاده از سبزی خشک برای پخت انواع غذاهای خوشمزه مانند انواع خورش، کوکو و. .. می‌تواند عطر و طعمی فوق العاده به غذا بدهد. سبزی خشک به مجموعه ای از سبزی های خوراکی و خوش عطری گفته می‌شود که در تهیه انواع غذا می‌توان از آن استفاده کرد. سبزیجات خشک شده دارای فوائد بی‌شماری هستند. این سبزی ها با استفاده از روش های مختلفی خشک می‌شوند و از آنها می‌توان استفاده های فراوانی کرد. قبل از خشک کردن سبزی ها، به این نکته توجه داشته باشید که سبزی خریداری شده باید کیفیت بالایی داشته باشد. سبزی تازه دارای انواع ویتامین و مواد معدنی مفید برای بدن انسان می‌باشد. برای مثال اسفناج، بروکلی، جعفری و ... دارای کاروتنوئیدها، ساپونینها، لوتئین و فلاوونوئید ها هستند. این مواد معدنی دارای منابعی غنی از فیبر، بتاکاروتن و ... هستند. بسیاری از سبزی ها در پیشگیری از ابتلا به سرطان به ما کمک می‌کنند.

مراحل شستشوی سبزی تازه:

شما پس از آن که با دقت فراوان توانستید سبزی با کیفیت بالا بخرید، برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های میکروبی مختلف باید سبزی را با روش های مناسبی بشوئید. در طی سالیان گذشته چندین روش برای شستشوی سبزی ها ارائه شده است. برخی از این روش ها مثمرثمر نبوده اند و برخی دیگر نیاز به مصرف آب و مواد شوینده زیادی داشته اند. برای شستشوی سبزی بهتر است مواد زائد و خاک هایی که همراه با سبزی وجود دارد، را با استفاده از مقدار کمی آب بشوئید. در مرحله بعدی برای انگل زدایی از سبزیجات تنها استفاده از مایع ضدعفونی کارآیی لازم را دارد. در مرحله سوم اجازه دهید به مدت سه تا پنج دقیقه سبزیجات به همراه آب و مایع ضدعفونی کننده، خیس بخورد. مرحله آخر آبکشی سبزیجات می‌باشد. سعی کنید این مرحله را با دقت زیادی انجام بدهید.

مراحل منجمد کردن سبزیجات تازه:

با توجه به این که بعضی از سبزیجات در بعضی از فصل های سال فراوانی بیشتری دارند، برخی از افراد آن سبزیجات را به مقدار بیشتری خریداری می‌کنند و اقدام به منجمد کردن آنها برای استفاده در تمام سال می‌کنند. با توجه به این که با منجمد کردن سبزی ممکن است برخی از خواص آن از بین برود، ما سعی داریم نکاتی را بیان کنیم که کمک می‌کند خواص کمتری از سبزیجات دفع بشود. برای خرد کردن سبزیجات سعی کنید از چاقویی تیز و برنده استفاده کنید که سبزیجات له نشوند. قبل از فریز کردن سبزیجات را به مدت چند دقیقه در آب گرم قرار بدهید. برای نگهداری سبزیجات حتماً از ظرف های مخصوص استفاده کنید. حداکثر مدت نگهداری سبزیجات به طور فریز شده یک الی دو ماه می‌باشد. سبزیجات باید در بسته های کوچک و مناسب با مصرف یک وعده غذایی فریز بشوند.

خواص بی‌نظیر سبزیجات و میوه ها را بهتر بشناسیم:

قبل از خرید میوه و سبزی بهتر است که خواص تغذیه‌ای و درمانی آنها را بشناسیم. برای مثال سبزی تره سرشار از پتاسیم می‌باشد. تره به افرادی که با بیماری هایی مانند کلسترول بالا و فشار خون بالا دست و پنجه نرم می‌کنند، بسیار کمک می‌کند. تربچه دلیل دارا بودن مواد گوگرددار می‌تواند به ضدعفونی کردن بدن و مبارزه با سلول های سرطانی به ما کمک کند. حتی می‌تواند به جلوگیری از پوسیدگی دندان ها کمک کند. کیوی که یک میوه بسیار خوشمزه می‌باشد، منبع خوبی از پتاسیم، منیزیم، ویتامین ای و فیبر است. سیب به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدانها و فلاونهاست ها می‌تواند شما را از دکتر بی‌نیاز کند. توت فرنگی می‌تواند شما را در برابر ابتلا به سرطان، گرفتگی رگها و رادیکالهای آزاد محافظت کند. انبه سرشار از کاروتن می‌باشد و می‌تواند به سلامتی چشم های شما بسیار کمک کند.

خرید آنلاین میوه و سبزی تازه با تخفیف های ویژه:

امروزه وب سایت تخفیف هات در حال ایجاد بستری مناسب برای خرید با هزینه هایی ارزان تر و مقرون به صرفه تر با استفاده از کدهای تخفیف متنوع می‌باشد. شما می‌توانید کدتخفیف مربوط به خرید اینترنتی میوه و صدها کد تخفیف دیگر را به طور کاملاً رایگان در این وب سایت مشاهده کنید. فراموش نکنید تمامی خدماتی که در این وب سایت ارائه می‌شود کاملاً رایگان بوده و هزینه‌ای را برای شما در پی نخواهد داشت. تمامی کد های تخفیفی که در وب سایت تخفیف هات ارائه می‌شود، قبل از قرار داده شدن بر روی وب سایت توسط کارشناسان تست می‌شود و از فعال بودن آنها اطمینان حاصل می‌شود. پس قبل از خرید آنلاین میوه حتما از این وب سایت تخفیف دریافت کنید. از تخفیف لحظه آخری نیز می توانید برای خرید آنلاین میوه و سبزی استفاده نمایید.

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد