لوگو تخفیف هات

زیتون

زیتون

امتیاز دهید
(امتیاز 0 از 0 رای)
زعفران، زرشک و تزئینات غذا
زعفران، زرشک و تزئینات غذا
4 تخفیف
0
زیتون، ترشی و شور
زیتون، ترشی و شور
8 تخفیف
0
آبلیمو، آبغوره و سرکه
آبلیمو، آبغوره و سرکه
3 تخفیف
1
رب و کنسرو گوجه
رب و کنسرو گوجه
2 تخفیف
1
نمک و ادویه
نمک و ادویه
4 تخفیف
0
سس
سس
4 تخفیف
0
سایر چاشنی ها
سایر چاشنی ها
0 تخفیف
0
مرتب سازی:
کالا
فعلا معتبر
خرید شور گل کلم با 15% تخفیف
قیمت قدیم
125,000
سود شما
18,750
قیمت جدید
106,250
فعلا معتبر
تخفیف 30% خرید زیتون
قیمت قدیم
133,000
سود شما
40,100
قیمت جدید
92,900
فعلا معتبر
تخفیف 20% خرید خیارشور
قیمت قدیم
72,000
سود شما
14,400
قیمت جدید
57,600
فعلا معتبر
خرید ترشی کلم با 10% تخفیف
قیمت قدیم
89,900
سود شما
8,900
قیمت جدید
81,000
فعلا معتبر
خرید ترشی فلفل با 3% تخفیف
قیمت قدیم
85,000
سود شما
2,550
قیمت جدید
82,450
فعلا معتبر
خرید ترشی بادمجان با 34% تخفیف
قیمت قدیم
372,700
سود شما
127,480
قیمت جدید
245,220
خرید ترشی سیر با 39% تخفیف
قیمت قدیم
940,000
سود شما
365,000
قیمت جدید
575,000

خواص زیتون چیست؟

زیتون سرشار از چربی های مفید و آنتی اکسیدان ها است. زیتون انواع مختلفی نظیرزیتون سبز، زیتون سیاه، پرورده و... دارد. زیتون یک افزودنی خوش طعم و خوشمزه برای انواع وعده‌های غذایی یا پیش‌غذاها به حساب می آید. این ماده‌ی خوراکی کربوهیدرات کم اما چربی‌های سالم فراوانی دارد. زیتون را به آسانی می‌توان به هر نوع برنامه غذایی اضافه کرد. در واقع یک افزودنی عالی برای یک رژیم غذایی سالم و مبتنی بر مواد غذایی واقعی است. که به کاهش کلسترول بد در بدن و افزایش کلسترول خوب کمک می‌کنند.

انواع ترشی و کاربرد آن:

ترشی بادمجان، ترشی کلم، خیار شور و ... از خوراکی های اشتها آور هستند که خوب است از آنها در کنار وعده غذایی استفاده کرد. به دلیل اینکه می تواند به هضم غذا و همچنین بهتر کار کردن روده ها کمک به سزایی کند. از دیگر خواص ترشیجات مثل ترشی بادمجان و ترشی کلم این است که مصرف به اندازه آن ها می تواند برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید باشد. البته قابل ذکر است به دلیل نمک موجود در ترشی بادمجان ترشی کلم، خیار شور و ... باید در خوردن آن اعتدال را نیز رعایت کرد.

خرید ترشیجات به صورت اینترنتی:

مصرف ترشیجات و خیار شور یکی از فاکتورهای شاخص برای خوش آب و رنگ کردن غذا و لذت بیشتر از آن محسوب می شود. امروزه شاید افراد وقت کافی برای تهیه این مخلفات را نداشته باشند، ولی انواع آماده آن با همان عطر و طعم، می تواند چاشنی دلپذیری برای صرف غذاهای گوناگون باشد. برای خرید انواع ترشیجات نظیر ترشی کلم و ... به صورت ارزان می توانید به تخفیف هات مراجعه نمائید. در این سامانه شما می توانید کالاهای مورد نیاز خود را در میان برند های مختلف به آسانی و با اطمینان از کیفیت آن سفارش دهید.

ارائه کد تخفیف خرید انواع ترشی ها به صورت واقعی و جذاب:

برای استفاده از کد تخفیف انواع چاشنی ها نظیر خیار شور، ترشی بادمجان و ... می توانید به وب سایت تخفیف هات مراجعه نمائید. با استفاده از این سامانه می توانید از بهترین و محبوب ترین انواع کد تخفیف ویژه جهت خرید آنلاین انواع این محصولات مطلع شوید. این مجموعه بهترین کد تخفیف را نیز برای مردم در نظر گرفته است تا خرید اینترنتی مطمئن و ارزان داشته باشند.

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد