لوگو تخفیف هات

خرید انواع تلفن رومیزی و بی سیم تا 3% تخفیف

3 درصد
0
101
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف کالا
3%
فعلا معتبر
فروشنده: دیجی کالا
برند: آلکاتل

با کلیک بر روی "خرید تلفن" میتوانید تلفن بی سیم آلکاتل را با تخفیف 3% از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا خریداری نمایید.

قیمت قدیم
9,500,000
سود شما
285,000
قیمت جدید
9,215,000

خصوصیات توسعه فناوری اطلاعات:

در دنیای امروزی با توسعه تکنولوژی و رشد چشمگیر تلفن همراه همچنان استفاده از تلفن جایگاه ویژه ای در منازل و ادارات وسازمان ها دارد.در قدیم فقط جنبه ارتباطی تلفن ها اهمیت داشت و گوشی ها دارای حداقل امکانات و ظرفیت های ممکن بودند،به مرور زمان با تشکیل مجموعه های کاری بزرگ و کوچک دیگر استفاده از این تلفن‌ها به راحتی و مانند قبل امکان پذیر نبود. ؛به روز رسانی این تغییرات ابتدا در ظاهر گوشی و سپس در قطعات سخت افزاری و نرم افزاری آن نیز اعمال شد.امروزه در بازارها با انواع و اقسام گوشی های ثابت رومیزی،بی سیم ،سانترال با تنوع بالا و کارایی های مختلف روبرو هستیم.
گوشی ثابت از طریق دو رشته سیم مسی ارتباطات مخابراتی را فراهم می‌سازد،در حالی که گوشی تلفن همراه بدون رابط سیم و با امواج الکترو مغناطیس از طریق برجهای مخابراتی این ارتباط را برقرارمی سازد.از ویژگی های استفاده از گوشی ثابت می توان به قابل اعتماد بودن،کاهش هزینه نصب و مقرون به صرفه بودن تماس درون شهری و عدم مشکلات آنتن دهی در مقایسه با گوشی تلفن همراه اشاره کرد.برای رفع مشکل آنتن‌ دهی گوشی موبایل،می توان روی گوشی بی سیمی که قابلیت LINK-TO-CELL دارد،ازطریق بلوتوث،گوشی بی سیم و گوشی موبایل را به هم متصل کرده و به آسانی تماس‌های تلفنی خود را به وسیله گوشی ثابت پاسخ داد.

انتخاب گوشی رومیزی و بی سیم مناسب:

گوشی تلفن ثابت در انواع مختلف بی سیم، سانترال و رومیزی می باشد.گوشی ثابت رو میزی فقط یک دستگاه ثابت دارد و مستقیماً با کابل به خط تلفن وصل می شود و وابسته به سیم می باشد.گوشی تلفن بی سیم علاوه بر دستگاه ثابت یا دستگاه مادر،دارای گوشی سیار بی سیم نیز می باشد.گوشی بی سیم انواع مختلفی دارد و بسته به نیاز کاربران به صورت گوشی بی سیم تک گوشی بدون منشی،گوشی بی سیم تک گوشی با منشی،گوشی بی سیم دو گوشی بدون منشی،گوشی بی سیم منشی دار ارائه می شود.از ویژگی های خرید سیم کارت گوشی ثابت به همراه گوشی تلفن بی سیم این است که با قطع برق امکان برقراری ارتباط تنها با گوشی ثابت رومیزی وجود دارد، در حالیکه امکان برقراری ارتباط با گوشی بی سیم در حالت قطعی برق وجود ندارد.
قابلیت منشی تلفنی یکی از قابلیت‌های مهم در تلفن‌ ثابت و بی‌سیم است که بسیاری از کاربران در هنگام خرید گوشی به آن توجه می‌کنند. این قابلیت در تعداد بسیار محدودی از گوشی های ثابت رومیزی و در بسیاری از مدل‌های گوشی بی‌سیم وجود دارد. منشی تلفنی می‌تواند در هنگام تماس کاربر پشت خط پس از چند بوق روی پیغامگیر برود و از کاربر بخواهد پیغام خود را بگذارد تا در زمان مناسب، پیغام‌ را گوش‌داده و در صورت نیاز با آن‌ها تماس بگیرید.در انتخاب گوشی ثابت یا بی سیم توجه به حافظه دستگاه وضبط پیام نیز اهمیت دارد که بتوانید دستگاه مناسبتری را مطابق با نیازتان تهیه کنید.در بعضی از انواع گوشی های رو میزی امکاناتی از قبیل فارسی کردن منو، مسدود کردن تماس های مزاحم،قرا دادن گوشی در حالت شب نیز قرار داده شده است. 


سایر خدمات استفاده از تلفن ثابت رومیزی و بی سیم:

خرید گوشی مناسب برای منزل یا محل کار علاوه بر توجه به زیبایی،طراحی ،کیفیت ساخت،شفافیت صدا و نداشتن نویز باید به نکات دیگری نیز دقت کنیم.یکی از نکات مهم در خرید گوشی بی سیم، توجه به قدرت نگهداری شارژ باطری داخل گوشی است.امروزه با پیشرفت تکنولوژی، در گوشی ها از باطری های لیتیومی با کیفیتی بسیار بالا و با طول عمر بیشتر در مقایسه با نمونه های قدیمی تر استفاده می شو.در مورد دستگاه های بیسیم،برد داخلی و خارجی دستگاه خیلی اهمیت دارد.اگر آنتن دهی برای شما اهمیت دارد و یا می خواهید در شرایط آب و هوایی خاص از گوشی بی سیم استفاده کنید باید به مقاوم بودن آن در برابر آب وگرد و خاک و ضربه دقت کنید.
 

 

جمع بندی در خصوص خرید انواع تلفن بی سیم و رومیزی با تخفیف:

با گسترش تکنولوژی در زمینه طراحی و ساخت گوشی تلفن ثابت جهت راحتی بیشتر کاربران،به مرور زمان عملکرد و قابلیت های گوشی ها نسبت به قبل بهبود یافته است؛برای مثال امروزه برخی دستگاه های بی‌سیم به برق مستقیم وابسته نیستند و در زمان قطعی برق تا وقتی باتری آن ها شارژ دارد،بدون نیاز به برق،می توانند امکان برقراری تماس را برای کاربر فراهم کنند.همچنین برای مواقعی که گوشی همراهتان در محل کار یا منزل خوب آنتن نمی دهد،می‌توانید گوشی موبایل خود را در بهترین نقطه قرار داده و سپس آن را به گوشی ثابت متصل کنید و با گوشی بی‌سیم از موبایل خود استفاده کرده و بدون نگرانی از قطع‌ شدن تماستان آزادانه در محیط کار یا منزل حرکت کنید.برای مشاهده و خرید انواع گوشی های ثابت رومیزی و بی سیم با تخفیف می توانید ازطریق وب سایت های مختلف مانند سایت باسلام و یا کدتخفیف دیجی کالا و کدتخفیف ایسام و... تا 3% تخفیف دریافت کنید واز خدمات متنوع این وب سایت بهره مند شوید. 

نظرات کاربران در مورد خرید گوشی های تلفن بی سیم و رومیزی:

نقاط قوت: بسیاری از کاربران از تنوع و کیفیت بالا، تنوع محصولات، نداشتن سیگنال های مضر گوشی بی سیم درمقایسه با گوشی همراه و داشتنن گارانتی و پشتیبانی خوب راضی بوده اند.
نقاط ضعف: کاربران در مقایسه با گوشی های موبایل محدود بون کار با تلفن را به عنوان نقطه ضعف مطرح کردند.
جمع بندی نظرات کاربران: در مجموع کاربران از انواع گوشی های ثابت به جهت کیفیت محصولات،تنوع در مدل و رنگ و طراحی ،داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش عالی، با توجه به ارزش خرید بالای آن با تخفیف 3% رضایت کافی داشته اند.

ارسال نظرات
کالاهای مشابه
کوپن ها و کد های تخفیف مشابه