لوگو تخفیف هات

خرید کنسرو

خرید کنسرو

امتیاز دهید
(امتیاز 0 از 0 رای)
غذای آماده و نودل
غذای آماده و نودل
5 تخفیف
1
فرآورده‌های منجمد و یخچالی
فرآورده‌های منجمد و یخچالی
4 تخفیف
0
تن ماهی
تن ماهی
1 تخفیف
0
کنسرو و کمپوت
کنسرو و کمپوت
10 تخفیف
0
سبزی و پودر جوانه
سبزی و پودر جوانه
2 تخفیف
0
سوپ و دسر
سوپ و دسر
12 تخفیف
0
سایر غذاهای آماده
سایر غذاهای آماده
3 تخفیف
0
مرتب سازی:
کالا
فعلا معتبر
خرید انواع کنسرو و... تا 40% تخفیف
قیمت قدیم
55,000
سود شما
22,000
قیمت جدید
33,000
فعلا معتبر
خرید خوراک لوبیا سبز با 20% تخفیف
قیمت قدیم
40,000
سود شما
8,000
قیمت جدید
32,000
فعلا معتبر
تخفیف 38% خرید خورشت قورمه سبزی آماده
قیمت قدیم
526,800
سود شما
200,190
قیمت جدید
326,610
فعلا معتبر
تخفیف 20% خرید نخود فرنگی
قیمت قدیم
40,000
سود شما
8,000
قیمت جدید
32,000
فعلا معتبر
تخفیف 20% خرید خوراک لوبیا چیتی
قیمت قدیم
40,000
سود شما
8,000
قیمت جدید
32,000
فعلا معتبر
تخفیف 38% خرید كشك بادمجان آماده
قیمت قدیم
526,800
سود شما
200,190
قیمت جدید
326,610
فعلا معتبر
خرید کمپوت گیلاس با 12% تخفیف
قیمت قدیم
46,820
سود شما
5,620
قیمت جدید
41,200
فعلا معتبر
خرید کمپوت هلو با 30% تخفیف
قیمت قدیم
504,000
سود شما
151,200
قیمت جدید
352,800
فعلا معتبر
خرید کمپوت آلبالو با 10% تخفیف
قیمت قدیم
33,690
سود شما
3,390
قیمت جدید
30,300
فعلا معتبر
خرید کمپوت سیب با 10% تخفیف
قیمت قدیم
410,400
سود شما
41,040
قیمت جدید
369,360

خرید کنسرو غذای آماده و نیمه آماده آنلاین:

یکی از راه هایی که کمک می کند تا شما به راحتی و در کمترین زمان ممکن بتوانید آشپزی کنید، خرید انواع کنسرو ها وبهره مندی از آن هاست. برخی از مواد غذایی مثل لوبیا ممکن است زمان زیادی از لحاظ پخت و پز از شما بگیرد، پس برای اینکه برایتان در هنگام پختن دردسری ایجاد نشود، بهتر است از کنسرو آن استفاده کنید. البته از کنسرو ها به غیر از اینکه که در غذاها و پخت آن ها می شود استفاده کرد، می توان از غذاهای آماده و کنسروی مثل کنسرو لوبیا چیتی، کنسرو ماهی، کنسرو بادمجان و ... به عنوان یک وعده غذایی کامل و خوش طعم نیز بهرمند شد.

بهترین غذای آماده ؛ ویژگی های کنسرو مرغ، بادمجان و ...

بادمجان یکی از سبزیجات پرخواص است که به دلیل طعم لذیذ و تنوع در پخت و پز می توان آن را با غذاهای متنوع نظیر گوشت، مرغ و ... درست کرد. امروزه غذاهای آماده متنوعی در بازار موجود می باشند که طرفداران زیادی دارد. به عنوان مثال کنسرو بادمجان برای علاقه‌مندان به بادمجان، می تواند گزینه خوبی باشد. افرادی که به بادمجان آلرژی دارند می توانند در کنار گوشت مرغ و یا گوشت قرمز آن را میل کنند.کنسرو بادمجان به دلیل دارا بودن مقادیر بالای فیبر برای سلامت دستگاه گوارش بسیار مفید است و باعث بهبود هضم غذا می شود. برای زمان هایی که فرصت کافی برای آشپزی کردن ندارید و وقت ندارید که یک وعده غذایی با ارزش تغذیه ای مناسب تهیه کنید، مصرف این نوع ماده غذایی همچون خرید کنسرو مرغ و بادمجان، کنسرو لوبیا و کنسرو ماهی می تواند انتخاب خوب و سالمی باشد.

فوائد کمپوت و آشنایی با خواص آن ها:

کمپوت های میوه انواع متفاوتی دارند که از انواع آن ها می توان به گلابی، گیلاس، سیب و … اشاره نمود. این میوه ها همگی حاوی مقادیر بالایی ویتامین C هستند که به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می کند و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. لازم به ذکر است که سیب، یک منبع عالی از کربوهیدرات های ساده است که می توانند به سرعت به انرژی تبدیل شوند. همچنین گیلاس قرمز یا گیلاس سیاه غنی از آهن بوده و مصرف منظم آن می تواند به درمان کم خونی ناشی از فقر آهن کمک کند. اگر به هر دلیلی نمی توانید میوه‌ی تازه بخورید، می توانید از کمپوت آن استفاده کنید و از خواص آن بهره مند شوید.

مزایای غذای کنسرو شده:

غذاهای کنسروی به دلیل اینکه خیلی راحت مصرف می شود و قیمت مناسبی نیز دارد، یکی از انتخاب های مناسب برای بسیاری از افراد به شمار می رود. در این قسمت می خواهیم به برخی از نکات مثبت در خصوص غذاهای آماده و کنسرو شده بپردازیم:
حفظ حالت طبيعي مواد غذايي: غذاهاي بسته بندي شده به دليل اين كه به مدت طولانی در مجاورت هوای آزاد قرار نمی گيرد، حالت طبيعی خودشان را می توانند حفظ كنند.
در دسترس بودن: شما به انواع غذاها، ميوه ها و سبزیجات در تمام فصول سال دسترسي خواهيد داشت.
تنوع: غذاهای كنسرو شده با تنوع فراوان در اختيار شما قرار دارد.
قيمت مناسب: اين نوع غذاها در مقايسه با ساير مواد غذايي مقرون به صرفه تر نیز هستند.
صرفه جويي در زمان: مصرف این نوع غذا ها زمان خیلی کمی از شما می گیرد.
نگهداری طولانی و آسان: از بزگ ترين امتيازات غذاهای كنسروی به شمار می رود.

نکاتی مهم و ضروری هنگام خرید کنسرو:

این مواد غذایی به راحتی در دسترس هست که می توانید از انواع کنسرو ها نظیر کنسرو مرغ و کنسرو ماهی به عنوان وعده های غذایی کامل همراه با نان، سبزیجات و مواد دیگر استفاده کنید. این نوع مواد غذایی به شکل کنسرو برای نگه داری در شرایط مختلف و زمان های طولانی و در سفر مناسب ترین گزینه می باشند. اما در هنگام خرید این محصولات باید به نکاتی توجه کنید؛ برای مثال توجه کنید که قوطی آن متورم و یا زنگ زده نباشد، زیرا این علامت نشان دهنده فساد ماده غذایی و بیماری زایی آن می باشد. بعد از بازکردن درب قوطی، حتما محتویات آن را درون ظرف های شیشه ای بریزید تا از واکنش های مخرب مواد غذایی با جداره فلزی قوطی جلوگیری شود.

خرید کنسرو و غذاهای نیمه آماده با کد تخفیف رایگان و تست شده:

ممکن است دسترسی به غذاهای سالم و با کیفیت در بسیاری از مناطق و فواصل امکان پذیر نباشد. اما با استفاده از غذاهای کنسروی می توان از دسترسی مردم به انواع این خوراکی ها در طول سال اطمینان حاصل کرد. برای استفاده از کد تخفیف خرید کنسرو ها می توانید به وب سایت تخفیف هات مراجعه نمائید. در تخفیف هات می توانید از بهترین و محبوب ترین انواع کد تخفیف لحظه آخری و ویژه جهت خرید آنلاین انواع محصولات نظیر کنسرو لوبیا، کنسرو بادمجان و ... با خبر شوید. کد تخفیف افق کوروش، کدهای تخفیف دیجی کالا و ... برای خرید این نوع محصولات در دسترس کاربران می باشد.

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد