لوگو تخفیف هات

کد تخفیف فیلم نت 50 ویژه خرید اشتراک سه ماهه

50% تخفیف
0
5548
2.1
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

شما از طریق سایت تخفیف هات می‌توانید از 50% تخفیف اشتراک سه ماهه سامانه تماشای آنلاین فیلم و سریال فیلم نت بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

کد تخفیف فیلم نت ارائه شده در تخفیف هات:

برنامه تماشای فیلم FilmNet" از قسمت های متنوعی نظیر فیلم و سریال، انیمیشن و... تشکیل شده است. تنها کافیست تا به بخش مورد نظرتان در سایت مراجعه کنید و یا در بخش جستجو در بالای صفحه برای جستجوی نام فیلم و سریال دلخواه خود بپردازید.

برای تماشای آنلاین فیلم و مستند و سایر برنامه ها می توانید از کد تخفیف فیلم نت که در سایت تخفیف هات ارائه شده است، بهره مند شوید و تخفیف ویژه بگیرید.

 

فیلم نت

معرفی برنامه کاربردی فیلم نت:

یکی از نکات مثبتی که در خصوص برنامه کاربردی تماشای فیلم این سامانه مشاهده می شود طراحی زیبا و قالب گرافیکی یکپارچه آن است. همچنین آیکون و چیدمان مرتب اجزای صفحه، رنگبندی زیبا و زنده، استفاده از فونت مناسب و کاربرپسند، از دیگر نقاط قوت اپلیکشن فیلم نت محسوب میشود. کاربران برنامه می توانند به راحتی از امکانات این برنامه کاربردی استفاده کنند. بنابراین با فیلم نت می توانید در هر مکان و هر زمان به دنیایی از فیلم ها و سریال دسترسی داشته باشید و با خیال راحت دانلود کنید و به تماشای آن بپردازید.

امکانات و قابلیت های فیلم نت:

این سامانه امکانات قابل توجهی در قالب تهیه و تولید محتوا در گرو های متنوع برای شما در نظر گرفته است که از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• فایل های ویدیویی متنوع نظیر فیلم، سریال، کلیپ، انیمیشن و ...

• فایل های متنوع در ژانرهای گوناگون مثل اکشن، تخیلی، عاشقانه، کمدی و...

• امکان جستجوی سریع

• بروزرسانی محتوا به صورت دستی

• کدخوان برای دریافت لینک دانلود ها

• آگاه ساز در هنگام انتشار عناوین

• سرعت مناسب در دریافت و مشاهده ویدیوها

• وغیره

همچنین در بخش های مجزای سایت نظیر پرفروش ها، به زودی و ... می توانید جدیدترین و پرفروش ترین و محبوب ترین سریال ها، تئاترها و مستند و ... را ببینید. همچنین در صفحات مشخصات ویدئو ؛ عناوینی نظیر سال تولید، امتیاز داده شده توسط کاربران، بازیگران و سایر عوامل فیلم، خلاصه داستان و ... درج شده است.

نحوه پرداخت در این سامانه به چه صورت است؟

این برنامه دو روش به منظور پرداخت هزینه برا ی کاربران در نظر گرفته است. کاربران در روش انتخاب خرید تکی می‌توانند تنها نسبت به پرداخت هزینه فیلم و یا سریال مورد نظر خود اقدام نمایند. در حالی که با انتخاب گزینه خرید اشتراک و پرداخت یک مبلغ مشخص، می‌توانید به تمامی برنامه های فیلم نت به مدت سی روز به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. در نهایت کاربران می‌توانند در بخش مدیریت دانلود به بررسی وضعیت دانلود فیلم و یا سریال مورد نظر خود بپردازند.

چگونه کد تخفیف فیلم نت را دریافت کنیم؟

شما میتوانید با کپی کردن کد تخفیف فیلم نت جهت دانلود فیلم اقدام کنید. برای فعال سازی کد تخفیف می بایست پس از ورود به حساب کاربریتان در سایت فیلم نت بر روی خرید اشتراک کلیک کنید و هنگام پرداخت کد تخفیف فیلم نت را وارد نمایید. در پایان لازم به ذکر است که علاوه بر این تخفیف می توانید تخفیف لباس زنانه ، تخفیف فیلیمو و ... را نیز می توانید از تخفیف هات دریافت نمایید.
کد تخفیف فیلم نت,تخفیف فیلم,فیلم و سریال,دانلود فیلم,تماشای فیلم

ارسال نظرات