لوگو تخفیف هات

سلام ساختمان

سلام ساختمان

کابینت
1 تخفیف
152

درباره سلام ساختماناین وب سایت یک سایت تخصصی برای تمام خدمات ساختمانی مانند ساخت کابینت آشپزخانه، کابینت ام دی اف و کابینت فلزی و معرفی برترین مجریان خدمات ساختمانی در ایران هست

امتیاز دهید
(امتیاز 5 از 2 رای)
کالا

 

درباره سلام ساختمان

این وب سایت یک سایت تخصصی برای تمام خدمات ساختمانی مانند ساخت کابینت آشپزخانه، کابینت ام دی اف و کابینت فلزی و معرفی برترین مجریان خدمات ساختمانی در ایران هست. این سایت برای این به وجود امده است که دغدغه افراد را برای دریافت خدمات مناسب از نظر قیمت کابینت مناسب و کیفیت بر طرف کند. این وب سایت یک بستر آنلاین هست که کابینت سازهای حرفه ای و مطمئن رو در اکثر مناطق ایران (تهران و شهرستان ها) به مشتری هایی که دنبال یک کابینت ساز خوب میگردن معرفی میکنه.

 

تمام تلاش این سایت انلاین اینه که منصف ترین و حرفه ای ترین نجار و کابینت سازهای هر منطقه رو به شما معرفی کنند. این سایت یک بستر برای افراد خانه دار میباشد که در پارک علم و فناوری مشهد مستقر شده و زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات فعالیت میکند.

 

خدمات سلام ساختمان

روال خدمات رسانی در این سایت به این صورته که شما در این وب سایت درخواستتون رو ثبت میکنین و کارشناسان این سایت 2 یا 3 نفر از کابینت سازهایی که تو منطقه شما هستن رو به شما معرفی میکنن و لینک پروفایلشون رو برای شما ارسال میکنن که این پروفایل شامل عکس از نمونه کارهاشون سرتیفیکیت ها و اطلاعات کارگاه و یا دفتر کارشون و حدودا 20 تا 30 عکس از نمونه کارهایی که انجام دادن و یه سری اطلاعات تکمیلی اون کابینت سازه که میتونه تو انتخاب شما مؤثر باشه.در مرحله بعد، کابینت سازها با شما تماس میگیرن و مشاوره رایگان میدن و پس از هماهنگی با شما برای بازدید حضوری به محل اجرای کابینت می آیند.

 

نظر مشتریان یا مخاطبان در خصوص خدمات سلام ساختمان

این سایت با معرفی کردن کابینت سازها و نجارهای مطمئن ، ماهر و با گرفتن قیمت کابینت به صورت کاملا منصفانه باعث شده است که تعداد زیادی از مشتریان در سراسر کشور از این سایت رضایت کامل داشته باشند و این سایت را به دوستان خود نیز معرفی کنند.

 

ارائه تخفیف های ویژه خدمات سلام ساختمان در سایت تخفیف هات

سایت تخفیف هات انواع کابینت آشپزخانه، کابینت ام دی اف و کابینت فلزی های مختلف از شرکت سلام ساختمان و دیگر شرکت ها را با تخفیف های ویژه برای مشتریان فراهم کرده است.

 

ارسال نظرات