لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف دفتر شما تا 20% تخفیف ویژه

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
137
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

از طریق سایت تخفیف هات و با وارد کردن کد تخفیف می توانید از تخفیف 8% برای پلن 3 ماهه و 13% برای پلن 6 ماهه و 20% برای پلن یک ساله دفتر شما بهره مند شوید. لازم به توضیح است این کد برای خرید پلن های تماس خروجی قابل استفاده نخواهد بود. برای ورود به وبسایت دفتر شما بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

daftar1400
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

آشنایی مختصر با دفتر شما و یک فرصت استثنایی:

دفتر شما یک سایت گردآورنده خدمات ارتباطی در زمینه دفتر کار مجازی است. این سایت تمام امکانات مورد نیاز برای یک دفتر کار واقعی را برای شما فراهم می‌کند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. برای خریداری و بهره‌مندی از خدمات ارائه شده در این سایت می‌توانید از کد تخفیف دفتر شما استفاده کنید. با وارد کردن کد تخفیف دفتر شما یک تخفیف ۱۰۰ درصدی از طرف سایت تخفیف هات دریافت خواهید کرد و تمامی خدمات این سایت برای شما رایگان خواهند شد. پس اگر شما نیز در حال راه‌اندازی استارتاپ یا کسب و کار جدید خود هستید، حتما از کد تخفیف دفتر شما استفاده کنید تا کاهش هزینه چشم‌گیری را در بودجه خود بدست آورید.

 

چرا داشتن یک دفتر کار مجازی به صرفه‌تر است؟

امروز هر استارتاپ یا کسب و کاری نیاز به یک دفتر کار دارد. این موضوع قطعا هزینه بر است. از مبلغ اجاره دفتر گرفته تا استخدام منشی و خرید تجهیزات. دفتر مجازی تمامی خواسته‌ها و امکانات مورد انتظار شما را با هزینه به مراتب کمتر و سهولت و اطمینان بیشتر فراهم می‌کند. بنابراین این فرصت ویژه به هیچ عنوان از دست ندهید و با وارد کردن کد تخفیف دفتر شما از خدمات این سایت به صورت رایگان بهره‌مند شوید‌.

 

دفتر مجازی


 

 

آشنایی با خدمات ارائه شده در این سایت:

همان طور که پیش‌تر گفته شد، هر آنچه را که شما از یک دفتر کار در ذهن خود دارید، می‌توانید به کمک خدمات ارائه شده در این سایت، به صورت مجازی برای خود فراهم کنید. این خدمات شامل موارد زیر است:

 

دایورت تماس : با این امکان در هر لحظه و هر جا می‌توانید تماس‌ها را روی تلفن خودتان یا همکارانتان دریافت کنید.

 

گزارش تماس: لیست تمامی تماس‌های شما به صورت لحظه‌ای در پوتال مربوط به شما آپدیت شده یا از طریق پیامک برای شما ارسال می‌گردد.

 

تماس همزمان نامحدو: اگر به صورت هم زمان چندین تماس داشته باشید می‌توانید با خیال آسوده آن‌ها را بین خود و همکارانتان تقسیم کنید.

 

خرید شماره تلفن مجازی و ثابت - مهم‌ترین فاکتور پس از ساخت یک دفتر برای کار مجازی، داشتن یک شماره تلفن است. از طریق این سایت می‌توانید به راحتی یک شماره تلفن مجازی برای خود خریداری کنید و تماس‌های خود را کنترل کنید.

 

منشی اختصاصی در این سایت:

یک فرد به صورت دورکاری تماس‌ها را طبق دستور خودتان پاسخ می‌دهد و در صورت نیاز آن‌ها را به شما وصل می‌کند. این منشی مجازی به صورت آنلاین تمام امور مورد انتظار از یک منشی را در ساعات اداری تعیین شده توسط شما انجام می‌دهد.

 

نظرات کاربران در مورد خدمات دفتر شما:

رضایت بسیار زیادی در میان کاربران از عملکرد و پشتیبانی سایت مشاهده می‌شود. گستردگی استفاده از خدمات این سایت برای انواع کسب و کارها نکته مثبتی محسوب می‌شود. برای بهره‌مندی از این خدمات پس از ساختن پرتال و دفتر مجازی خود در سایت دفتر شما، کار خود را به صورت مجازی شروع کنید و با استفاده از کد تخفیف دفتر شما از خدمات رایگان این سایت بهرمند شوید.

 

ارسال نظرات