لوگو تخفیف هات

کد تخفیف خرید سیم کارت ایرانسل 50% ویژه سیم کارت اعتباری به همراه شارژ رایگان

50% تخفیف
0
1502
1.3
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

از طریق سایت تخفیف هات و بدون وارد کردن کد تخفیف می ‌توانید از 50% تخفیف سیم‌ کارت اعتباری ایرانسل بهره‌ مند شوید. لازم به ذکر است این سیم ‌کارت دارای 4 هزار تومان اعتبار اولیه، 4 گیگابایت اینترنت رایگان 7 روزه در هر ماه تا 6 ماه، 1.5 گیگابایت اینترنت رایگان 20 روزه و 100 دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی با اعتبار 20 روز می‌ باشد. برای مشاهده و خرید سیم‌ کارت اعتباری در وب سایت ایرانسل بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

کد تخفیف خرید شارژ ایرانسل و اینترنت رایگان ایرانسل

این روزها گوشی موبایل و تلفن همراه بدون دارا بودن شارژ پولی و همچنین اینترنت پر سرعت عملا کارایی خاصی ندارد. شرکت ایرانسل برای اپراتورها و دارندگان سیم کارت ایرانسل این امکان را فراهم آورده است که با کمک روش‌ های متنوع خرید شارژ ایرانسل، در هر شرایطی بتوانند خرید انجام دهند. در هر شرایط زمانی و مکانی که مشتریان باشند، می ‌توانند به راحتی سیم‌ کارت خود را شارژ کنند و از خدمات، محصولات و انواع متنوع کد تخفیف ایرانسل لذت ببرند. با خرید و یا استفاده از سیم کارت ایرانسل مشتریان می توانند از پیشنهادهای ویژه‌ شامل کدهای تخفیف ایرانسل، شارژ رایگان ایرانسل، اینترنت رایگان ایرانسل، مکالمه رایگان با کد تخفیف های شگفت انگیز ایرانسل، کد تخفیف اینترنت ایرانسل و ... بهره ‌مند شوند. برای بهره مندی از این کد تخفیف های شگفت انگیز کافی است کاربران به سایت تخفیف هات که به صورت لحظه ای با کد تخفیف های جدید به روز است، سر بزنند.

 

شاژ رایگان ایرانسل


 

 

انواع روش خرید اینترنت و شارژ ایرانسل

شرکت ایرانسل این امکان را به وجود آورده است که کاربران و دارندگان این سیم کارت بتوانند به سهولت برای خود یا افراد دیگر بدون وجود محدودیت در سقف خرید شارژ ایرانسل برای تلفن همراه و اینترنت خریداری و تهیه نمایند. موارد مورد نیاز برای خریدن شارژ ایرانسل داشتن یک سیم کارت ایرانسل، تعیین مبلغ، شماره کارت و رمز دوم پویا است. کاربران می توانند در کوتاه ترین زمان قابل تصور با چند کلیک و لمس شارژ ایرانسل خریداری کنند و در بیشتر مواقع از کد تخفیف استفاده نمایند.

روش های متنوع زیادی وجود دارد که افراد بتوانند علاوه بر خرید و شارژ سیم کارت ایرانسل خود یا دیگران از مزایا و تخفیف های متنوع خرید شارژ رایگان ایرانسل و یا به کمک کد تخفیف اینترنت ایرانسل، اینترنت رایگان ایرانسل را دریافت کرده و از آن به آسانی استفاده نمایند. برخی از این روش ها و شیوه های خرید به شرح زیر است:

• شارژ آنلاین

• شارژ مستقیم اینترنت همراه

• اپلیکیشن ایرانسل من

• شارژ اضطراری

• شارژ خودکار

• شارژ خط به خط

• کارت‌های بانکی من

• شارژ خط خود و دیگران با استفاده از کد شارژ

در ادامه مفصل به خرید به کمک هر آیتم به صورت مفصل می پردازیم.

 

اینترنت رایگان ایرانسل


 

 

شارژ ایرانسل آنلاین

شارژ آنلاین به این صورت است که کاربر از طریق وب سایت و از میان گزینه‌ های مختلف، مقدار شارژ مورد نظر خود را انتخاب و مبلغ شارژ را بدون کارمزد به صورت اینترنتی پرداخت می کند. در این روش، به‌جز ۹% مالیات بر ارزش افزوده هیچ هزینه اضافی به صورتحساب کاربر اضافه نمی شود. این مبلغ مالیات بر ارزش افزوده مصوبه دولتی است و به ‌صورت مستقیم به خزانه دولت واریز می ‌شود و مدیریت آن از شرکت خارج است.

 

اپلیکیشن ایرانسل من

با کمک نصب برنامه کاربردی ایرانسل من، از کافه بازار، گوگل پلی یا وب سایت رسمی ایرانسل بر روی گوشی های موبایل قابل راه اندازی است. پس از نصب برنامه، کاربران می ‌توانند به راحتی سیم‌ کارت خود را شارژ کنند و یا بسته اینترنت خریداری کنند. این تنها بخش کوچکی از امکانات متنوع اپلیکیشن پر قدرت و کاربردی ایرانسل من است.

 

دریافت شارژ اضطراری

در مواقع ضروری که کاربر شارژ ندارد، می ‌تواند شارژ اضطراری دریافت نماید و در اولین خرید شارژ، آن را بازپرداخت کند. با وارد کردن کد شارژ با استفاده از کد دستوری #۵۵۵* می تواند کار خود را راه انداخته و بعد از خرید کارت شارژ با شماره‌ گیری #۵۵۵* و انتخاب مدیریت حساب می ‌تواند سیم‌ کارت خود را شارژ کند. این کد همچنین امکاناتی از قبیل موارد زیر را در اختیار مشتریان قرار می ‌دهد:

• خرید بسته ‌های اینترنت همراه

• خرید بسته‌ های ترکیبی

• اطلاع از پیشنهادهای داغ مخصوص

• تنظیمات مربوط به سیم ‌کارت (MMS، اینترنت، زبان، ...)

• خدمات مربوط به سرویس کودک و نوجوان و ...

 

شارژ خودکار

مشتریان در صورتی که در هر یک از بانک ‌ها یا سامانه‌ های بانکی حساب فعال داشته باشند، می ‌توانند این سرویس را به صورت آنلاین و رایگان فعال کنند.

بانک ملت: با استفاده از همراه بانک یا مراجعه به صفحه بانک داری اینترنتی بانک ملت

بانک ملی: مراجعه به صفحه شارژ خودکار اعتباری بانک ملی

سامانه پیمان : برای استفاده از این سامانه و تعیین میزان و سقف شارژ خودکار، طبق مراحل عمل کنند. در اپلیکیشن ایرانسل‌من، به بخش «شارژ مجدد» رفته، روی گزینه «شارژ خودکار» کلیک کنید. برای استفاده از این قابلیت، با کلیک روی «فعالسازی» و سپس کلیک روی آیکون سامانه پیمان، به صفحه این سامانه هدایت می ‌شوید. در این صفحه شماره سیم‌ کارت ایرانسلی خود را وارد نموده تا کد احراز هویت برای شما ارسال شود و سپس این کد را در فیلد مربوط تایپ کنید. در صفحه بعد، نوع سیم‌ کارت، سقف برداشت وجه، محدودیت برداشت وجه در روز و ماه را مشخص و تایید کنید.

 

شارژ خط به خط

امکان اینکه مشتریان از خط اعتباری یا دائمی ایرانسل‌ خود، خط اعتباری دوستان‌ خود را تلفنی شارژ کنند، وجود دارد.

 

کارت‌های بانکی من

با مراجعه به دستگاه‌ های خود پرداز یا دستگاه‌ های کارت ‌خوان (POS)، گزینه «شارژ سیم‌ کارت ایرانسل» و مقدار شارژ مورد نظر خود را انتخاب کنید و رسید حاوی شماره رمز را دریافت کنید. رمز را با استفاده از کد دستوری #کد رمز ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۱* وارد نموده و سیم کارت خود را شارژ کنید. بانک های طرف قرارداد بانک ملت، بانک سامان، بانک پارسیان، بانک ملی، آسان پرداخت و ... هستند. اگر دستگاه قادر به چاپ رمز شما نبود، می توانید با استفاده از همان کارت بانکی و همان دستگاه، نسبت به درخواست پرینت مجدد اقدام کنید.

 

ایرانسل


 

 

شارژ خط خود و دیگران با استفاده از کد شارژ

مشنرکین با این روش می‌ توانید سیم‌ کارت اعتباری دوستان خود را شارژ کنید. برای شارژ سیم‌ کارت اعتباری کد #شماره اعتباری مقصد*شماره رمز ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۱* را شماره‌ گیری نمایید. شماره اعتباری مقصد باید با ساختار «××××××××۹۳» وارد گردد. بابت ارائه این سرویس، تنها ۵۰ تومان از اعتبار ارسالی کسر خواهد شد.

 

شارژ مستقیم اینترنت همراه

مشترکان اعتباری با استفاده از این طرح تشویقی می ‌توانند کل مبلغ شارژ خریداری ‌شده را به یک بسته اینترنت با حجم مورد نیاز خود اختصاص دهند. برای این کار لازم است تا کارت شارژ خریده و کد #رمز شارژ*۱۴۵* شماره‌ گیری گردد.

 

کد دستوری #۷* شارژ شگفت انگیز ایرانسل

شخص با استفاده از کارت بانکی و رمز دوم آن و شماره‌ گیری #۱*۷* می‌ تواند سیم‌ کارت اعتباری خود را به صورت ویژه و شگفت انگیز شارژ کند.

 

اطلاع از کلیه کد تخفیف ایرانسل در تخفیف هات

در حال حاضر با شیوع کرونا و دورکاری مشاغل، غیر حضوری شدن دانش آموزان و مدارس و ... بخش قابل توجهی از ساعت های زندگی یک فرد وابسته به اینترنت و تلفن است. اگر گوشی موبایل افراد اعتبار و شارژ کافی را نداشته باشد، امکان استفاده از اینترنت، تماس و مکالمه وجود ندارد. بنابراین خرید شارژ بسیار لازم و ضروری است. از آنجا که شرکت ایرانسل در برابر ارائه پیشنهادهای تشویقی بسیار دست و دلباز عمل می کند، اینجا نیز به کاربران و مشترکین دائمی و اعتباری خود اندیشیده است و انواع کد تخفیف ایرانسل را در نظر گرفته است.

 

شرکت ایرانسل برای کاربران دائمی و اعتباری خود کد تخفیف ایرانسل به صورت ویژه در نظر گرفته است. مشترکین ایرانسل می ‌توانند با سر زدن به سایت تخفیف هات از تخفیف‌های مختلف شارژ رایگان ایرانسل، اینترنت رایگان ایرانسل و ... در ساعت‌ها و روزهای مختلف اطلاع یابند و از آن استفاده کنند. در هنگام وارد کردن شارژ ایرانسل می توانید با وارد کردن کد تخفیف از شارژ بیشتر برخوردار شوید. برای مشاهده لینک تخفیف های جدید در وب سایت تخفیف هات به این سایت سر بزنید و از خدمات رایگان این سایت بهره ببرید.

کد تخفیف ایرانسل برای خدمات شارژ، اینترنت و ...

کوپن تخفیف و کد اینترنت رایگان ایرانسل، کد تخفیف خرید سیم کارت ایرانسل، کد تخفیف ایرانسل برای خرید بسته مکالمه، پیامک و... برای کاربران تخفیف هات در دسترس می باشد. کد اینترنت رایگان ایرانسل، کد تخفیف خرید سیم کارت ایرانسل و ... را می توان به صورت رایگان از تخفیف هات دریافت کرد. کدهای تخفیف اینترنت ایرانسل و کوپن تخفیفف ایرانسل برای دریافت اینترنت ایرانسل رایگان نیز وجود دارند. کوپن تخفیف و کد رایگان اینترنت ایرانسل و کدهای تخفیف اینترنت ایرانسل برای همه ی کاربران ایرانسل می باشد. معمولا کوپن تخفیف اینترنت ایرانسل برای تمامی بسته ها امکان پذیر می باشد. اینترنت رایگان ایرانسل طرفداران زیادی دارد که با کد رایگان اینترنت ایرانسل قابل تهیه است. کد تخفیف اینترنت ایرانسل و اینترنت ایرانسل رایگان در تخفیف هات تست شده و معتبر است. کوپن تخفیف و کد تخفیف اینترنت ایرانسل و کد تخفیف خرید سیم کارت ایرانسل برای سایر خدمات را از تخفیف هات دریافت نمایید.

 

در پایان لازم به ذکر است که کد اینترنت رایگان همراه اول و کدهای تخفیف فروشگاه های اینترنتی و سایت های ارائه دهنده خدمات و همچنین تخفیف هایی مانند تخفیف لباس زنانه را از تخفیف هات دریافت نمایید.


آخرین و جدیدترین کوپن تخفیف و خرید سیم کارت اعتباری و شارژ ایرانسل را تست شده و معتبر از سایت تخفیف هات رایگان دریافت نمایید.

ارسال نظرات