لوگو تخفیف هات

کد تخفیف آپ 120 هزارتومان ویژه اولین خرید بلیط هواپیما ویژه پرواز خارجی

120,000 تومان
0
882
1.7
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

با وارد کردن کد تخفیف می ‌توانید از 120 هزارتومان تخفیف خرید اولین بلیط پرواز خارجی از وبسایت معتبر اسنپ تریپ بهره‌مند شوید. جهت استفاده میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید بلیط" کلیک نمایید.

AFHI120K
خرید کنید
کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

زندگی ارزان با کد تخفیف آپ

آپ (آسان پرداخت)، بزرگترین اپلیکیشن پرداختی کشور و رهبر بازار فناوری های مالی ایران با شعار " اپلیکیشنی آسان برای زندگی آسان " است. اما این فقط یک شعار نیست و اپلیکیشن آپ، به طور قطع، آسان ترین راه برای انجام اموری مثل امور بانکی، پرداخت قبض، خرید سیمکارت و... است. برای استفاده از خدمات آپ میتوانید از اپلیکیشن و یا کوپن تخفیف آپ استفاده کنید. شما با استفاده از آپ علاوه بر سهولت بخشیدن به امور خود، میتوانید از کوپن تخفیف و کد تخفیف آپ استفاده کرده و در کنار زندگی آسان، زندگی ارزان را نیز تجربه کنید.

 

آپ
 

 

درباره آسان پرداخت

• آپ بیش از 40 میلیون کاربر فعال دارد که نشان دهنده اعتماد مردم به آن است.

 

• روزانه بیش از یک میلیون تراکنش مالی در آپ انجام میشود.

 

• شما میتوانید اموری مثل خرید بسته اینترنتی و از این قبیل را به آپ بسپارید تا به صورت خودکار، در زمان معین با استفاده از اطلاعات از پیش تعیین شده، خرید شما را انجام دهد.

 

• با رعایت پروتکل های امنیتی توسط آپ شما به طور قطع از خطر هک شدن و یا لو رفتن اطلاعات حساب بانکیتان و دزدی از آن، در امان هستید و خریدی ایمن و لذت بخش را تجربه خواهید کرد.

 

کیف پول آپ، کیف همراه شما

استفاده از کیف های دستی و جیبی و جابجایی پول و کارت های اعتباری مشکلات و خطرهای زیادی دارد؛ حتما برای شما حداقل یک بار پیش آمده است که هنگام خرید متوجه شوید کیف خود را فراموش کرده اید و از خرید باز بمانید. علاوه بر آن حمل کیف های فیزیکی همیشه با احتمال مفقود و ربوده شدن همراه است. همچنین استفاده از کیف دیجیتالی آپ در این شرایط همه گیری بیماری میتواند به سلامت شما و جامعه کمک کند زیرا با استفاده از آن دیگر نیازی به حمل پول، کیف و کارت اعتباری ندارید. بهترین و جدیدترین راه اجتناب از این مشکلات، کیف های دیجیتالی پول مثل کیف دیجیتالی آپ است. با این کیف دیجیتالی شما میتوانید در هر لحظه و هرجا، به کیف و حساب بانکی خود، به صورت کاملا ایمن و سریع دسترسی داشته باشید و از خطرات یادشده بپرهیزید. جدای از مزایا و ویژگی های یادشده با استفاده از کدتخفیف آپ میتوانید کیفی پرپول و ارزان داشته باشید.

 

با این کیف شما میتوانید چه کار کنید؟

• تجربه بهتری برای مشتریان کسب و کار خود رقم بزنید و در مسیر رشد قدم بردارید.

 

• کیف خود را به مقدار مورد نیاز شارژ کنید و یا آنرا به حساب بانکی خود متصل کنید تا کیفتان همیشه پرپول باشد.

 

• نه تنها از کوپن تخفیف آپ بلکه از اپلیکیشن های دیگری مثل اسنپ و... نیز خرید کنید و نیازی به کیف پول جداگانه نداشته باشید.

 

• پرداخت های خرد خود را انجام دهید و با وارد کردن شماره موبایل فرد موردنظر مبلغ دلخواه را به کیف پول او واریز کنید و دیگر نیازی به استفاده از خودپرداز یا رد و بدل کردن شماره کارت و دردسرهایش نیست.

 

• موجودی کیف پول خود را در سریع ترین زمان ممکن به حساب بانکیتان واریز کنید.

 

• بدون نیاز به استفاده از رمز پویا و اطلاعات بانکی تراکنش و در وقت صرفه جویی کنید.

 

خرید بلیط هواپیما سریع و آسان

خرید حضوری و یا استفاده از وبسایت های مختلف برای خرید بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس میتواند بسیار وقت گیر، گیج کننده و پرهزینه باشد. با استفاده از اپلیکیشن آپ شما میتوانید تنها با استفاده از تلفن همراه خود و چند کلیک ساده، قیمت، شرکت اراِئه دهنده خدمات واطلاعات دیگر بلیط های مختلف را مقایسه کرده و بلیط مورد نظر خود را انتخاب و خرید کنید. همچنین هتل، خوابگاه و یا اتاقی را برای اقامت خود رزرو کنید. دلیل برتری آپ برای خرید بلیط، همانطور که گفته شد رصد و مقایسه تمام بلیط ها در کنار هم و رزرو هتل و خوابگاه مناسب میباشد، که با کد تخفیف آپ این امر برای شما به صرفه تمام خواهد شد. شما همچنین میتوانید از مقررات پرواز و خرید بلیط در همان صفحه، مطلع شوید و در صورت نیاز از راهنمایی هم استفاده کنید.

 

آسان پرداخت
 

 

خرید شارژ و بسته اینترنتی تنها با یک کلیک

امروزه خرید شارژ و بسته اینترنتی از متداول ترین خریدهای افراد است و برای صرفه جویی در وقت و هزینه استفاده از اپلیکیشن هایی مثل آپ که همراه با کد آپ و کوپن تخفیف آپ است، بهترین راه است. اپلیکیشن آپ، در کنار خدمات متعدد و بی نظیر دیگری که ارائه میدهد، خرید سریع شارژ و بسته های اینترنتی همراه و ثابت را ممکن میسازد. شما تنها با یک کلیک میتوانید از طریق آپ، از اپراتور موردنظر خود شارژ بخرید و استفاده کنید. استفاده از کد تخفیف آپ برای انجام امور خود از طریق اپلیکیشن آسان پرداخت را فراموش نکنید تا خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

 

دریافت کدتخفیف آپ از تخفیف هات

تخفیف هات سایت مرجع و ارائه دهنده کدهای هدیه و تخفیف مثل کد تخفیف آپ است. در تخفیف هات کدهای تخفیف، اعتبار سنجی شده و تنها کدهای معتبر، به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار میگیرند تا شما بتوانید از کدهای تخفیف روز آگاهی پیدا کرده و از آنها جهت خرید استفاده کنید. شما میتوانید به سادگی کوپن تخفیف و کد تخفیف آپ را از سایت تخفیف هات یافته و از آن استفاده کنید. علاوه بر این می توانید کد تخفیف هواپیما، رزرو هتل ، تخفیف بیمه دات کام و ... را نیز از تخفیف هات دریافت نمایید.

 

از آپ هدیه دریافت کنید

با خرید های متعدد و استفاده های مکرر از اپلیکیشن پرکاربرد آپ، کد هدیه آپ در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با استفاده از کد هدیه می توانید با توجه به این که برای چه خدمتی می باشد خدمت مورد نظر را با تخفیف عالی دریافت کنید. پس شما کاربران می توانید با استفاده از اپلیکیشن آپ، از آپ هدیه دریافت کنید. به دلیل خدمات متعدد و متنوع آپ و قابلیت ثبت تعداد کارت های بانکی متعدد، کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

 

ارسال نظرات