لوگو تخفیف هات

خرید انواع مدل کیف زنانه تا 85% تخفیف

85 درصد
0
138
5
اشتراک گذاری
خرید انواع مدل کیف زنانه تا 85% تخفیف
85%
فعلا معتبر
فروشنده: دیجی کالا
برند: آلدو

شما از طریق سایت تخفیف هات بدون داشتن کد تخفیف و با کلیک بر روی دکمه "خرید کیف" می توانید خرید مدل کیف زنانه از برند آلدو را از دیجی کالا با 85% تخفیف ثبت کنید.

قیمت قدیم
11,900,000
سود شما
10,110,000
قیمت جدید
1,790,000

خصوصیات کیف زنانه:

کیف دستی زنانه در فروشگاه دیجی کالا فروشگاه از جنس چرم مصنوعی بوده و با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا با بیش از 85% تخفیف کیف زنانه ارزان با قیمت مناسب و نسبتا ارزان با توجه به کیفیت و جنس عالی که دارد و از دیجی کالا قابل تهیه می باشد. این مدل کیف ها مناسب استفاده برای تمام خانم های خوش سلیقه می باشد و می توان این کیف را با انواع مدل مانتو استفاده کرد. این مدل کیف ها معمولا کفش ست ندارد اما به راحتی می توان آن را با کفش های اسپرت و مجلسی ست کرد. انواع مدل کیف دخترانه و کیف زنانه با تخفیف کیف زنانه در دو نوع رو دوشی و دستی و در رنگبندی های مختلف شامل مشکی، نسکافه ای، عسلی، سماقی و ... موجود می باشد.

 

کیف های زنانه چه ویژگی هایی دارند؟

این مدل کیف ها در ابعاد مختلف موجود است. معمولا مدل کیف دخترانه با استفاده از زیپ بسته می شود و جنس آستر داخلی آن ها پارچه ای می باشد. کیف زنانه ها معمولا دارای یک جیب داخلی است و بسیار جادار می باشد و با مدل مانتوهایی که فاقد جیب هستند بسیار کاربردی است. این مدل کیف ها و انواع کیف زنانه ارزان قیمت و مدل کیف دخترانه با قیمت های ارزانتر از قیمت های اولیه و تخفیف های بالاتر از 85% از طریق سایت تخفیف هات در دسترس است. این کیف ها معمولا تولید کشور عزیزمان ایران است و کیفیت فوق العاده ای دارد و برای حمایت از کالای ایرانی و استفاده از محصول مرغوب ایرانی خرید کیف زنانه ارزان پیشنهاد می شود. در تخفیف هات شما می توانید انواع کیف زنانه ارزان قیمت را با کد تخفیف فروشگاه ای مختلف پیدا کنید.

خرید کیف

چگونه یک کیف خوب و شیک خریداری کنیم؟

قبل خریداری کردن و انتخاب کیف، حتما به نکاتی باید توجه کرد که درزیر آن ها را نام می بریم:

  • به اندازه کیف توجه کنید.
  • به رنگ کیف توجه کنید. اینکه بتوانید ان را با سایر لباس های خود ست کنید.
  • به کاربرد آن توجه کنید. حتما قبل خرید کیف هدف استفاده آن را مشخص کنید و کاربردی برای شما خواهد داشت بسیار مهم است. برای مثال شما از کیف های مجلسی که طرح های ظریف دارند نمی توانید در جا های رسمی استفاده کنید.
  • با سایز کیف توجه کنید. ممکن است یک کیف با سایز متوسط برای شما مناسب باشد و خریداری یک کیف بزرگ یا خیلی کوچک که ممکن است مورد استفاده شما نباشدف هزینه اضافه است.
  • به جنس کیف توجه کنید. فراموش نکنید که کیف با کیفیت و جنس مرغوب می تواند زمان بیشتری را برای شما کار کند و استفاده بیشتری از آن بکنید.

 

نظرات کاربران در مورد این محصول:

نقاط قوت: شیک و زیبا بودن، حجم مناسب، دوخت خوب، خوش دست بودن از ویژگی های مثبت کیف ارزان زنانه است که کاربران به آن اشاره داشته اند.
نقاط ضعف: بسیاری از خریداران این محصول به این موضوع اشاره داشته اند که کیف ارزان زنانه اوایل بوی نا مطبوع پلاستیک داشته که به مرور برطرف می شود.
جمع بندی نظرات کاربران: طبق نظر کاربران این محصولات با کد تخفیف لباس زنانه ارزش خرید دارد. برای خرید این نوع محصولات با کد تخفیف دیجی کالا و سایر فروشگاه های اینترنتی پوشاک در دسترس کاربران می باشد.

ارسال نظرات
کالاهای مشابه
کوپن ها و کد های تخفیف مشابه