لوگو تخفیف هات

عرق نعناع

عرق نعناع

امتیاز دهید
(امتیاز 0 از 0 رای)
قهوه، نسکافه و هات چاکلت
قهوه، نسکافه و هات چاکلت
3 تخفیف
1
چای و دمنوش
چای و دمنوش
8 تخفیف
0
شربت و آبمیوه
شربت و آبمیوه
1 تخفیف
3
آب و آب معدنی
آب و آب معدنی
2 تخفیف
1
دلستر، دوغ و نوشابه
دلستر، دوغ و نوشابه
3 تخفیف
1
عرقیات و گلاب
عرقیات و گلاب
3 تخفیف
0
سایر نوشیدنی ها
سایر نوشیدنی ها
0 تخفیف
1
مرتب سازی:
کالا
فعلا معتبر
تخفیف 25% عرقیات و عرق نعناع
قیمت قدیم
145,000
سود شما
36,000
قیمت جدید
109,000
فعلا معتبر
خرید عرق بومادران با تخفیف ويژه تا 13 درصد
قیمت قدیم
230,000
سود شما
30,000
قیمت جدید
200,000
فعلا معتبر
فروش گلاب برای پوست و خوراک تا 26% تخفیف
قیمت قدیم
95,000
سود شما
25,100
قیمت جدید
69,900

انواع عرقیات گیاهی:

امروزه انواع عرق های گیاهی نظیر عرق نعناع، عرق بومادران، عرق بیدمشک و عرق رازیانه یکی از پر طرفدار ترین نوشیدنی ها هستند. به طوری که امروزه بیش از پنجاه نوع گیاه وجود دارد که پس از عرق گیری، تبدیل به یک نوشیدنی با مصارف طبی و دارویی زیاد می شوند. رایحه عرق های گیاهی در بعضی موارد با تحریک گیرنده های عصبی، باعث آرام شدن سیستم عصبی بدن می شوند. از سوی دیگر مواد تشکیل دهنده عرق های گیاهی مانند عرق نعناع و عرق بومادران برای بسیاری از مشکلات گوارشی، مفید هستند.

خواص عرقیجات:

عرق نعناع و عرق بومادران طبیعتی گرم دارد و تقویت کننده معده است. مولد خون، اشتهاآور، رفع کننده‌ی دل درد و دل پیچه، ضد تشنج و بادشکن است. همچنین عرق نعناع گرمازدگی اطفال و سکسکه را از بین می‌برد. عرق کاسنی یکی دیگر از انواع این نوشیدنی به شمار می رود. عرق کاسنی طبیعتی سرد دارد و تب‌بُر است همچنین پوست، کلیه و کبد را تقویت می‌کند. عرق کاسنی دارای ویتامین C است و خون را تصفیه می‌کندو درد مفاصلی که ناشی از گرمی مزاج باشد را مداوا می‌کند. عرق بیدمشک تقویت‌کننده قلب و بدن است.

خرید انواع عرقیات به صورت اینترنتی:

عرقیات گیاهی برای کاهش عطش و دمای بدن، موثر هستند اما باید به دستورالعملی که برای مصرف هر عرق گیاهی وجود دارد توجه کرد. عرق بیدمشک، عرق نسترن، عرق بومادران، عرق رازیانه، عرق نعناع و ... نمونه هایی از عرقیجات گیاهی می باشند. برای مثال اگر به دنبال گیاهی می گردید که سرشار از ویتامین باشد باید گفت عرق رازیانه با داشتن ویتامین های مختلف مورد توجه بسیاری از افراد است. فروشگاه اینترنتی مختلف انواع مختلف عرقیات گیاهی را دارا هستند. شما می توانید از طریق سایت تخفیف هات وارد شوید و عرق گیاهی مورد نظرتان را انتخاب و با تخفیف ویژه سفارش دهید.

ارائه کد تخفیف خرید گلاب، عرق نعناع و ... به صورت واقعی و جذاب:

برای دریافت از کد تخفیف انواع عرقیات همچون عرق نعناع، عرق بو مادران و ... می توانید به وب سایت تخفیف هات مراجعه نمائید. با استفاده از این سامانه می توانید از بهترین و محبوب ترین انواع کد تخفیف ویژه جهت خرید آنلاین انواع نوشیدنی ها نظیر عرق رازیانه، عرق بیدمشک، عرق کاسنی و ... مطلع شوید. این مجموعه بهترین کد تخفیف را نیز برای کاربران در نظر گرفته است تا خرید اینترنتی مطمئن و ارزان داشته باشند.
ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد