لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

تبدیل سیم کارت همراه اول با 30% تخفیف بهمراه اینترنت رایگان

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
93
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

کاربران تخفیف هات میتوانند با کلیک بر روی "خرید کنید" سیم کارت همراه اول اعتباری خود را با 30% تخفیف به سیم کارت دائمی تبدیل کرده و از 30 گیگا بایت اینترنت هدیه فقط به قیمت 70 هزارتومان خریداری کنند.

جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

خرید سیم کارت همراه اول

احتمالا همه مردم ایران بار ها نام همراه اول را شنیده اند. برای همین خیلی نیاز به معرفی مفصل این شرکت قدرتمند نیست. قدمت همراه اول خود مهر تاییدی بر کیفیت و اصالت آن است. همراه اول اولین عرضه کننده سیم کارت در ایران است. در طی این سال ها، قریب به ۳۰ سال، این اپراتور تلفن همراه افتخارات بسیاری کسب کرده است. اولین پراتور در اخذ گواهینامه مدیریت امنیت اطلاعات، پنج دوره متوالی کسب بالا ترین رتبه اپراتوری، بالا ترین نشان جایزه ملی مدیریت مالی ایران، رتبه دوم ارزش بازار و رتبه دوم سود آوری برخی از افتخارات فراوان این سازمان است. در این مطلب می خواهیم شما را بیشتر با سیم کارت همراه اول و بهترین راه خرید آن آشنا کنیم.

 

انواع سیمکارت همراه اول

همراه اول سیم کارت های مختلفی را برای مشتریانش ارائه می کند. اگر بخواهیم برخی را نام ببریم می توانیم به سیم کارت همراه اول گردشگری و سیم کارت دانشجو اشاره کنیم. البته دسته بندی بزرگ تری هم برای سیم کارت های همراه اول وجود دارد که آن هم سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول است. تعرفه ها و شرایط خرید همه سیم کارت ها را می توانید در سایت همراه اول مشاهده کنید. این تعرفه ها شامل هزینه تماس به هر یک از اپراتور های دیگر و تلفن های ثابت، تعرفه بسته های اینترنت همراه برای سیم کارت، هزینه پیامک و تعرفه های خدمات است.

 

تعرفه های تماس سیم کارت همراه اول

همراه اول تعرفه های تماس را برای مشتریانش بسیار آسان کرده است. این آسان سازی به این صورت بوده است که هزینه هر دقیقه مکالمه برای تمام تماس های داخل شبکه و خارج شبکه به یک مقدار است. یعنی چه شما با یک همراه اول دیگر تماس بگیرید، چه با یک خط تلفن ثابت و یا با اپراتور های دیگر مثل ایرانسل و رایتل هر دقیقه تماس شما هزینه ای معادل ۵۹۹ ریال دارد. البته باید بدانید که تعرفه تماس های بین الملل شامل این طرح نمی شود. برای اطلاع از دیگر تعرفه های معرفی شده در قسمت قبل به سایت همراه اول مراجعه کنید.

 

راهنمای سیم کارت اعتباری همراه اول

از سمت شرکت همراه اول ثبت نام برای هر متقاضی سیم کارت همراه اول به تعداد نا محدود صورت می پذیرد. ولی با توجه به مصوبه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سقفی برای داشتن سیم کارت های فعال وجود دارد. به همین دلیل است که هر مشترک حقیقی تنها به تعداد ۱۰ سیم کارت فعال می تواند داشته باشد. خدمات مربوط به سیم کارت های همراه اول به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود. دفتر خدمات ارتباطی، سامانه اطلاع رسانی ۹۹۹۰ و تلفن گویا 444، سه راه سرویس دهی و خدمات رسانی همراه اول هستند.

همراه اول
 

وضعیت های فعالیت سیمکارت همراه اول

این سیم کارت ها چهار وضعیت را می توانند طی کنند. اولین این وضعیت ها فعال است. این حالت از زمان فعالسازی سیم کارت اتفاق می افتد و ماندن در این وضعیت به تراکنش های سیم کارت بستگی دارد. فعال سازی سیم کارت ها بسیار آسان است. بعد از خرید سیم کارت با بر قراری اولین تماس و یا ارسال اولین پیامک سیم کارت فعال می شود. وضعیت یکطرفه، که دلیل این ئضعیت نداشتن تراکنش خروجی و ورودی است. در صورتی که اقدام به پرداخت صورت حساب و شارژ تلفن شود، سیم کارت بلافاصله وصل می شود. اگر بعد از قرار گرفتن در وضعیت قطع یک طرفه اقدام به هیچ تراکنشی نشود، سیم کارت وارد مرحله قطع دو طرفه می شود. اگر در این وضعیت هم تراکنش لازم انجام نشود، سیم کارت سلب امتیاز می شود و شماره مذکور از صاحب خط گرفته می شود.

 

نحوه خرید سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری

یکی از راه های خرید سیم کارت همراه اول، خرید سیم کارت مورد نظر از فروشگاه آنلاین این شرکت است. خرید از این راه قوانینی دارد. در این جا می خواهیم با این روش خرید آشنا شویم. ابتدا شما باید قرار داد متناسب با سیم کارتی که تهیه ی کنید را مطالعه کنید. بعد از آن با توجه به نکاتی گفته شده مثل اینکه برای فعال سازی سیم کارت در دفاتر همراه اول، یک سال فرصت دارید. بعد از آن شرکت می تواند این شماره را از شما بگیرد و امکان گرفتن سیم کارت و یا وجه پرداختی وجود نخواهد داشت. ضمن توجه به این نکات شما می توانید شماره مورد نظرتان را انتخاب کنید و در مدت ۱۰ دقیقه فرصت برای پرداخت هزینه دارید. چنانچه این فرصت ۱۰ دقیقه ای را از بدهید همراه اول مسئولیتی در قبال از دست رفتن شماره انتخابی شما ندارد.

 

پرداخت برای سیم کارت اعتباری همراه اول

پرداخت در زمان خرید سیم کارت، شارژ، بسته های مختلف تماس، پیامک و اینترنت، پرداخت صورت حساب ها و غیره همگی به راحتی و به دو روش امکان پذیر است. از طریق اپلیکیشن همراه من و یا از طریق سایت همراه اول. در هر دو روش پرداخت در بستری امن صورت می گیرد.

 

اینترنت رایگان همراه اول- بسته خوش آمد

بسته های خوش آمد یک هدیه برای مشتریان همراه اول است. در این طرح به هر مشتری جدید سیم کارت بسته های اینترنت هدیه داده می شود. شما در زمان خرید سیم کارت مورد نظرتان در فروشگاه اینترنتی این شرکت، می توانید بسته هدیه ای که به شما تعلق می گیرد را مشاهده کنید.

 

نحوه فعال سازی اینترنت سیمکارت همراه اول

فعال سازی بسته های اینترنت برای سیم کارت های همراه اول بسیار آسان است. اینترنت رایگان و بسته های هدیه ای که از طرف همراه اول به شما تعلق می گیرد به همراه کد دستوری به شما اطلاع رسانی می شود. فقط کافی است دستور گفته شده را پیروی کنید. بسته های متنوعی که شما با توجه به نیازتان خریداری می کنید هم بعد از پرداخت هزینه خرید بسته به صورت خودکار برای شما فعال خواهد شد.

 

نظر مشتریان سیمکارت همراه اول

شما در تمام کشور می توانید آنتن دهی مناسب سیم کارت های همراه اول را مشاهده کنید. بیشتر از ۹۰ درصد جمعیت تحت پوشش نسل دوم این اپراتور هستند. همین مورد باعث افزایش رضایت مشتریان همراه اول شده است.

 

تخفیف خرید سیمکارت همراه اول – تخفیف هات

برای اطلاع از کد تخفیف های معتبر و جدید همراه اول و خرید ارزان سیم کارت همراه اول می توانید به تخفیف هات مراجعه کنید.

کد رایگان همراه اول:

با داشتن کوپن تخفیف و کد رایگان همراه اول و کد تخفیف همراه اول می توانید سیم کارت ارزانتری را خریداری نمایید. همچنین کد تخفیف اینترنت، کدهای اینترنت همراه اول رایگان و سایر کوپن تخفیف همراه اول برای کاهش هزینه های شما ایجاد شده است. کد اینترنت رایگان همراه اول برای دریافت کوپن تخفیف اینترنت رایگان همراه اول می توانید از تخفیف هات دریافت نمایید. کد اینترنت رایگان و کوپن تخفیف همراه اول در صفحه برند همراه اول در سایت تخفیف هات برای کاربران قرار گرفته است تا اینترنت همراه رایگان دریافت نمایند. کد های رایگان همراه اول مانند کد هدیه رایگان اینترنت همراه اول، رمز های اینترنت رایگان همراه اول، کد تخفیف همراه اول و ... را می توانید بدون پرداخت هزینه دریافت نمایید. برای دریافت کد های رایگان همراه اول نیاز به ثبت نام در سایت نیز نمی باشد. کدهای رایگان همراه اول کد هدیه رایگان اینترنت همراه اول و رمز های اینترنت رایگان همراه اول را تنها از takhfifhot دریافت نمایید.

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد