لوگو تخفیف هات

کبک

کبک

امتیاز دهید
(امتیاز 0 از 0 رای)
گوشت گاو و گوساله
گوشت گاو و گوساله
7 تخفیف
1
گوشت گوسفندی
گوشت گوسفندی
5 تخفیف
2
گوشت مرغ
گوشت مرغ
6 تخفیف
3
ماهی، میگو و خاویار
ماهی، میگو و خاویار
10 تخفیف
0
سوسیس و کالباس
سوسیس و کالباس
4 تخفیف
1
تخم مرغ و ...
تخم مرغ و ...
2 تخفیف
1
سایر مواد پروتئینی
سایر مواد پروتئینی
4 تخفیف
0
مرتب سازی:
کالا

خواص گوشت کبک:

میزان پروتئین موجود در گوشت کبک در مقایسه با دیگر پرندگان 5 تا 10 درصد بیشتر است و انواع اسید آمینه ی ضروری در آن به وفور یافت می ‌شود. به همین دلیل است که گوشت کبک برای اختلالاتی نظیر ضعف اعصاب، ناراحتی‌ های روانی و بی‌ خوابی توصیه می ‌شود. گوشت کبک می ‌تواند نیاز بدن به فسفر، منیزیم، آهن و گوگرد را تامین کند و به تقویت حافظه کمک به سزایی کند. مصرف گوشت کبک سبب کاهش تولید اسید اوریک در بدن می شود که منجر به افزایش فعالیت و بهبود عملکرد کلیه ها می شود.

فوائد استفاده از گوشت بوقلمون:

گوشت بوقلمون بدون پوست، به طور طبیعی چربی کمی دارد لذا کسانی که دارای رژیم غذایی کم‏ چربی هستند، می‏توانند از آن استفاده کنند. 150 گرم گوشت بوقلمون حدود نیمی از اسید فولیک مورد نیاز روزانه را تامین می کند. همچنین منبع خوبی از پروتئین، سلنیوم، روی و پتاسیم و ویتامین‏های B1 ، B3 ، B6 و B12 و اسید آمینه تریپتوفان است. بوقلمون کلسترول بد خون را کاهش می‏‏دهد، آرامش و سرحالی ایجاد می‏کند و از سرطان جلوگیری می‏کند. این گوشت منبع غنی پروتئین است. پروتئین برای رشد مو، پوست، رشد ماهیچه، سلامتی ناخن و غیره بسیار ضروری است.

خواص گوشت گنجشک:

گوشت گنجشک و کبک یکی از مقوی ترین غذاهای سنتی بوده و از نظر خواص داروئی بسیار ارزشمند است. این ماده غذایی برای افراد ضعیف و سرد مزاج و بلغمی و افرادی که بیماری آن ها از سردی است نعمتی بزرگ است و بسیار برای آن ها مفید می باشد. خواص دیگر گوشت گنجشک این است که باعث افزایش فشار خون می شود. افرادی که دچار ضعف و افت فشار هستند از این خوراک می توانند بهره مند شوند. از آنجایی که گنجشک از غذای سالم تغذیه می کند به همین علت گوشتش بسیار سالم است و برای کودکان مفید می باشد.

ارائه کد تخفیف خرید انواع مواد پروتئینی به صورت واقعی و جذاب:

برای استفاده از کد تخفیف انواع این ماده خوراکی همچون گوشت کبک و سایر فراورده های پروتئینی می توانید به وب سایت تخفیف هات مراجعه نمائید. با استفاده از این سامانه می توانید از بهترین و محبوب ترین انواع کد تخفیف ویژه جهت خرید آنلاین انواع این محصولات بهره مند. این مجموعه بهترین کد تخفیف را نیز برای کاربران در نظر گرفته است تا خرید اینترنتی مطمئن و ارزان داشته باشند.

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد