لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

تخفیف ویژه دیجی پی تا 10% جهت پرداخت قبض

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
1
629
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

شما می توانید با پرداخت قبض خود از طریق اپلیکیشن دیجی پی از 10% هدیه نقدی این اپلیکیشن بهره مند می شوید. این مبلغ هدیه به اعتبار کیف پولتان اضافه شده و شما برای خرید شارژ، اینترنت یا طرح ترافیک می توانید از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است محدودیت استفاده از این طرح روزانه 3 قبض و ماهانه 10 قبض می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی "خرید کنید "کلیک نمایید.

جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

توضیحات سایت اینترنتی دیجی پی ، فروشگاه الکترونیک:

برای انجام خدمات بانکی و غیر بانکی از قبیل پرداخت قبض، خرید شارژ و... میتوانید از اپلیکیشن دیجی پی و با استفاده از کد تخفیف دیجی پی از تخفیف هات با تخفیف پول خود را بازگردانید.

 

خصوصیات سایت اینترنتی دیجی پی (digipay):

امروزه مشکلات بسیار زیادی که در گذشته برای انجام کار های بانکی وجود داشت از میان برداشته شده است. مشکلاتی از قبیل پایان وقت اداری و بسته بودن بانک در نتیجه عقب افتادن کار، از بین رفتن زمان زیاد، خستگی و تحمل ترافیک و... که برای انسان ها وجود داشت اما دیگر با به وجود آمدن اپلیکشن ها و برنامه های مختلف این مشکلات از بین رفته و هر فردی در خانه به راحتی و در کوتاه ترین زمان میتواند کارهای خود را با اپلیکیشن ها و یا برنامه ها انجام دهد. یکی ازاین اپلیکیشن های بسیار کاربردی و بسیار محبوب اپلیکیشن دیجی پی (digipay) است که مانند دیجی کالا خدمات بسیار زیادی برای هموطنان عزیز فراهم آورده است. به راحتی با نصب این اپلیکیشن کارهای بانکی و غیر بانکی خود را به صورت پرداخت الکترونیک انجام دهید. خدمات بسیار زیاد این فروشگاه الکترونیک همانند فروشگاه اینترنتی دیجی کالا باعث محبوبیت این برنامه شده است.اگر این برنامه را نصب کنید هرگز قادر به ترک آن نخواهید شد. از مزایای بسیار عالی دیجی پی خرید شارژ موبایل برای هر خطی است شما به راحتی در منزل و در هرمکانی که باشید در سریع ترین زمان ممکن میتوانید خط خود را شارژ کنید. از مزایای دیگر این برنامه میتوان به قابلیت کارت به کارت کردن اشاره کرد. با این فروشگاه الکترونیک از هر کارت بانکی از قبیل ملی، ملت، انصار و... میتوانید به کارت های بانکی دیگر پول واریز کنید و به راحتی پرداخت الکترونیک انجام دهید.

 

شما میتوانید کارت های بانکی که به آن ها پول واریز میکنید یا با آنها واریز میکنید را در اپلیکیشن ذخیره کنید و برای دفعه های بعدی زمان کمتری از شما گرفته شود و به صورت ذخیره پول واریز کنید. علاوه بر این مزایا میتوانید لیست تراکنش های خود را به صورت آنلاین در این اپلیکیشن مشاهده کنید و از پرداخت های خود بی اطلاع نباشید. همچنین جزییات تراکنش های انجام شده را میتوانید مشاهده کنید و آن جزییات را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید. از دیگر مزایای این برنامه میتوان به خرید بسته های اینترنتی در هر زمانی از شبانه روز نام برد. بسته های اینترنتی متنوع برای تمامی اپراتورهای موجود( ایرانسل اینترنت ، همراه اول اینترنت ، کد های رایتل ) را با قیمت هایی به صرفه میتوانید خریداری کنید. همچنین دیگر برای پرداخت قبض های خود بانک رفتن و هدر رفتن وقت خود را کنار بگذارید به راحتی میتوانید بااین برنامه درخانه، محل کار، یا حتی در مترو و اتوبوس قبض خود را پرداخت کنید و وقت خود را نیز بخرید. این برنامه را میتوانید جز اصلی ترین و کاربردی ترین برنامه های روزمره خود به حساب آورید چرا که با نصب این اپلیکیشن متوجه خواهید شد که digipay جایگزین کیف پول و کارت بانکی شما است و به راحتی میتوانید حساب های خود را بدون محدودیت مدیریت کنید.

 

ارسال نظرات