لوگو تخفیف هات

رب گوجه

رب گوجه

امتیاز دهید
(امتیاز 3 از 1 رای)
زعفران، زرشک و تزئینات غذا
زعفران، زرشک و تزئینات غذا
4 تخفیف
0
زیتون، ترشی و شور
زیتون، ترشی و شور
8 تخفیف
0
آبلیمو، آبغوره و سرکه
آبلیمو، آبغوره و سرکه
3 تخفیف
1
رب و کنسرو گوجه
رب و کنسرو گوجه
2 تخفیف
1
نمک و ادویه
نمک و ادویه
4 تخفیف
0
سس
سس
4 تخفیف
0
سایر چاشنی ها
سایر چاشنی ها
0 تخفیف
0
مرتب سازی:
کالا
فعلا معتبر
تخفیف تا 30% خرید رب گوجه فرنگی
قیمت قدیم
642,000
سود شما
192,000
قیمت جدید
450,000

خصوصیات رب گوجه فرنگی:

در اکثر غذاها به ویژه غذا های ایرانی رب گوجه یک چاشنی مهم به حساب می آید. طعم بی نظیر گوجه فرنگی، هرغذایی را خوش طعم می‌کند. رب گوجه فرنگی معمولا در قوطی های فلزی و یا شیشه ای بسته‌بندی می شود. رب خانگی هنگامی که در طولانی مدت در معرض هوا قرار می‌گیرد، شروع به کپک زدن می‌کند. هنگام خرید رب بایستی به بسته بندی رب گوجه توجه شود. از این رو برخی شرکت ها پلاستیکی جداگانه‌ای برای رب‌های خود استفاده کرده اند تا به سهم خود به سلامتی مصرف کنندگان کمک کند.

فوائد استفاده از رب خانگی:

نمک استفاده شده در رب خانگی بیشتر دیده می شود به دلیل پروسه تولید رب در منزل با کارخانه متفاوت است. اما مهمترین عامل برای تهیه رب خانگی استفاده از گوجه های سالم و با کیفیت است. از دیگر مزایای مصرف این رب این است که از از رنگ های غیر مجاز و مواد نگهدارنده در آن استفاده نشده است. اما امروزه با وجود مشغله‌های فراوان، کنسروها از جمله کنسرو گوجه سهم به سزایی در تسریع آماده‌شدن غذاها دارند. کنسرو گوجه ‌فرنگی برای اکثر غذاها ضروری است و به غذا رنگ و طعم مطلوبی می دهد.
انواع چاشنی ها:
بسیاری از افراد از رب انار به عنوان چاشنی غذاهای خود استفاده می کنند. رب انار اگر از انار مرغوب و طی فرآیند بهداشتی تهیه شده باشد، خواص فراوانی برای بدن دارد. رب انار دارای فیبر، پتاسیم، ویتامین C و مقداری آهن است. برای خرید رب انار، رب گوجه فرنگی و ... می توانید به فروشگاه اینترنتی تخفیف هات مراجعه نمائید ومحصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید و سفارش دهید. شما با سفارش و خرید رب و کنسرو گوجه از این سامانه علاوه بر اطمینان از محصول مصرفی خود از قیمت مناسب و ارزان تر نیز بهره خواهید برد.
ارائه کد تخفیف خرید کنسرو و رب گوجه به صورت واقعی و جذاب:
برای استفاده از کد تخفیف خرید رب گوجه فرنگی، کنسرو گوجه و سایر چاشنی ها می توانید به وب سایت تخفیف هات مراجعه نمائید. با استفاده از این سامانه می توانید از بهترین و محبوب ترین انواع کد تخفیف ویژه جهت خرید آنلاین انواع این محصولات مطلع شوید. این مجموعه بهترین کد تخفیف را نیز برای کاربران در نظر گرفته است تا خرید اینترنتی مطمئن و ارزان داشته باشند.
ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد