لوگو تخفیف هات

کوپن تخفیف 50% بسته های مکالمه همراه اول ویژه سیم کارت های دائمی

50% تخفیف
3
571
4.6
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

مشترکین سیم کارت ‌های دائمی همراه اول می‌ توانند با شماره‌ گیری کد دستوری #335*10* از بسته‌ های %50 تخفیف مکالمه داخل شبکه با هزینه 20 هزار تومان و %30 تخفیف مکالمه داخل شبکه با هزینه 5 هزار تومان بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است که مدت اعتبار این بسته ‌ها 30 روزه می ‌باشد و شامل مکالمات رومینگ و خارج از شبکه نمی‌ شوند. همچنین مشترکین امکان فعالسازی دو بسته به صورت همزمان را ندارند. زمان اتمام بسته 24 ساعت قبل برای مشترکین پیامک خواهد شد و درصورتی که تمایل نداشتند می‌ توانند آن را غیرفعال کنند. برای مشاهده جزئیات بیشتر در وب سایت همراه اول روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

*10*335#
خرید کنید
راهکار تخفیف خدمت
راهکار دوم: منقضی

جوانان 18 تا 30 سال که سیم کارت دائمی ندارند از 50% تخفیف و با پرداخت 80 هزارتومان سیم کارت دائمی خریداری نمایید و از 10 گیگ اینترنت به مدت 30 روز و از 10 گیگ اینترنت به مدت 4 ماه و از 200 دقیقه مکالمه داخل شبکه 30 روزه و 20 دقیقه مکالمه خارج شبکه 30 روزه بهره مند شوید. جهت دریافت سیم کارت بر روی "خرید سیم کارت" کلیک نمایید.

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

ارائه دهنده تخفیف اینترنت و بسته های مکالمه همراه اول:

برای خرید انواع بسته های مکالمه همراه اول، مکالمه رایگان همراه اول، طرح مکالمه همراه اول، اینترنت رایگان، اینترنت همراه اول تا 50% تخفیف، از طریق وب سایت اینترنتی همراه اول اقدام کنید و از خدمات این وب سایت بهره مند شوید.

خصوصیات بسته های مکالمه همراه اول: 

طرح مکالمه همراه اول، به تازگی استفاده از بسته های مکالمه همراه اول ،به صورت بسته های ارزان مکالمه ی درون شبکه ای، برای مشترکین همراه اول رو فراهم کرده است. مشترکین همراه اول می توانند کوپن تخفیف بسته های مکالمه همراه اول مورد نیاز خود را، از میان بسته های ارائه شده برگزینند و از کدهای همراه اول در خصوص بسته ها استفاده کنند .استفاده ازکوپن تخفیف همراه اول برای بسته های مکالمه همراه اول، برای کلیه مشترکین ،هم دائمی و اعتباری امکان پذیر می باشد .مدت استفاده از بسته های مکالمه همراه اول یک ماهه می باشد .امکان فعالسازی همزمان مکالمه رایگان همراه اول ،با دیگر بسته های مکالمه ،این است که برای مثال بسته های مکالمه همراهی وجود ندارد .شایان ذکر است که بسته های مکالمه همراه اول با سایر بسته های مکالمه ، رزرو و تمدید خودکار ندارند. مشترکین به منظور استعلام وضعیت بسته میتوانند کد دستوری *۱۰*۳۳۷۰# را شماره گیری نمایند.

خدمات بسته های مکالمه همراه اول: 
 

برای بهره مند شدن ازخدمات و کد تخفیف و کوپن تخفیف همراه اول،نظیر طرح مکالمه همراه اول,اینترنت رایگان و بسته های مکالمه همراه اول و... می توانید به وب سایت اینترنتی همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه نمائید وازامکانات این وب سایت بهره مند شوید. محصولات و خدمات همراه اول در حوزه اینترنت رایگان،شامل اینترنت همراه،بسته های ترکیبی محتوایی، بسته های دلخواه و بسته های اشتراکی دیتا می باشد. در بخش اینترنت همراه در وب سایت همراه اول به معرفی نوترینو پرداخته شده است که در واقع نوترینو سرویس اینترنت نسل جدید می باشد که سرعت بالاتری نسبت به نسل پیشین خود دارد و می توان از خدمات چند رسانه ای آن استفاده کرد. برای اطمینان از اینکه تلفن همراه شما قابلیت شبکه 3G و یا 4G رادارد،می توانید به راهنمای تلفن ویا تنطیمات شبکه مراجعه کنید. خوب است بدانیم که نوترینو برای هر دو سیم کارت اعتباری و ثابت قابل استفاده می باشد. بسته های اینترنت نوترینو را ،از طریق شماره گیری #1*، به راحتی می توانید هم برای خودتان و هم دیگران خرید و همچنان فعال کنید به این ترتیب در هرلحظه و هر موقعیت و با خیال آسوده می توانید از خدمات بسته مکالمه همراه اول، بهره مند شوید.

آشنایی بیشتر با بسته های مکالمه همراه اول:


از خدمات بی نظیر کوپن تخفیف بسته ی مکالمه همراه اول ، به بسته های ترکیبی محتوایی که شامل ، اینترنت ، بسته های مکالمه همراه اول ،پیامک و همچنین ا اینترنت همراه اول هدیه در قسمت های گوناگون ، نظیرآموزشی ، ویدئویی، ورزشی و ...است، می توان اشاره کرد. لازم به ذکر است مدت زمان این بسته و کلیه بسته ها 30 روزه می باشد و قیمت بسته های مکالمه همراه اول ، بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده، حساب می شوند.بسته های ترکیبی شامل، بسته ترکیبی پلاتینی با قیمت 139,900،بسته ترکیبی طلایی با قیمت 89,900،بسته ترکیبی نقره ای با قیمت 65,900،بسته ترکیبی برنزی با قیمت 45,900 و بسته ترکیبی پایه با قیمت24,900 می باشد. در مجموع بسته های مکالمه همراه اول در انواع متنوع ،با قیمت های متفاوتی عرضه شده است که می توانید به سامانه همراه اول مراجعه نمائید و از خدمات بی نظیر این وب سایت مانند بسته های مکالمه همراه اول, اینترنت رایگان,اینترنت همراه اول و..بهره مند شوید .


خدمات این سامانه درحوزه اینترنت همراه اول :


بسته های دیگری در بخش اینترت همراه اول ،وجود دارد. در این بخش می توان به بسته های دلخواه همراه اول، که شامل اینترنت ، مکالمه همراه اول و پیامک می باشد ، اشاره کرد. این بسته ها 30 روزه می باشد و می توانید با توجه به نیازتان انتخاب کنیدکه چه حجمی را ،می خواهید استفاده کنید .برای بهره مند شدن از خدمات بی نطیر همراه اول در حوزه بسته مکالمه همراه اول و اینترنت همراه اول ،می توانید اپلیکشن همراه من، را نصب کنید و از آن به راحتی و در هر زمان استفاده کنید. پیامک در بسته های ترکیبی برای ارتباطات درون و برون شبکه ای قابل استفاده می باشد اما مکالمه در این بخش، فقط برای استفاده درون شبکه ای امکان پذیرمیباشد، زیرا مکالمات خارج شبکه با تعرفه عادی ،حساب می شود . برای دانلود اپلیکشن و استفاده ازخدمات اینترت همراه اول خیلی خوب و مطمئن تر است که از وب سایت رسمی همراه اول استفاده نمائیدو از خدمات متنوع در این سامانه ،بهره مند شویدهمچنین بسته های مدار فیروزه ای، اینترنت همراه اول ,بسته های مکالمه همراه اول و به صرفه ای هستند که قیمت آنها در ساعات و مکان های مختلف شبکه همراه اول متفاوت خواهد بود. برای آگاهی از بسته های پیشنهادی خود کافیست *۱۲۱# را شماره گیری کنید.


بسته های اشتراکی دیتا همراه اول :


بسته های اشتراکی دیتا همراه اول یک بسته 30روزه اینترنت است که حجم دریافتی آن،می تواند بین چند کاربر به اشتراک گذاشته شود . خریدار بسته یک نفر یا یک مشترک میباشد. کسی که بسته را خریداری و فعال سازی می کند می تواند اقدام به اضافه کردن یک یا چند مشترک ویا کاربر زیر مجموعه بپردازد و حجم بسته را ،به اشتراک بگذارد. این بسته ها،بسته رزرو پیش فرض ندارند . بهتر است بدانیم در صورتی که حجم هریک از بخش‌های اینترنت، بسته مکالمه همراه اول و یا پیامک بسته دلخواه زودتر از حجم سایر بخش‌های بسته و همچنین زودتر از زمان اتمام بسته،به پایان برسد، چنانچه بسته دیگری از این نوع برای مشترک فعال نباشد، مصرف دیتا در این بخش تا زمان اتمام بسته دلخواه ،با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

کدهای اینترنت همراه اول رایگان:

کوپن تخفیف کدهای اینترنت همراه اول رایگان به صورت کد تخفیف همراه اول در سایت تخفیف هات قرار گرفته است. برای استفاده از کدهای رایگان همراه اول تنها کافی است که کد تخفیف همراه اول مد نظر خود را جستجو نمایید و کد رایگان همراه اول را از روی سایت کپی کرده و استفاده نمایید. کد اینترنت رایگان همراه اول، کد هدیه رایگان اینترنت همراه اول و سایر کدهای رایگان همراه اول را می توانید یافت کرده و استفاده نمایید. برای دریافت اینترنت همراه اول رایگان، کد اینترنت رایگان همراه اول که به صورت کد رایگان همراه اول می باشد نیاز شما را رفع می نماید. کد هدیه رایگان اینترنت همراه اول و کد های رایگان همراه اول را تنها از تخفیف هات دریافت نمایید. کد های رایگان همراه اول جهت دریافت خدمات مقرون به صرفه تر برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

نظرات کاربران در مورد استفاده از خدمات همراه اول :
 

نقاط قوت : بسیاری از کاربران از نحوه پوشش آنتن دهی بسته های مکالمه همراه اول، مکالمه رایگان همراه اول واینترنت همراه اول در مناطقی حتی دور افتاده راضی بوده اند و همچنین بسیاری از مصرف کنندگان و مشتریان همراه اول بر این باور هستند که اپراتورهمراه اول، بهترین و کاملترین اپراتور،درخاورمیانه است در این راستا مشترکین این سامانه، استفاده از بسته های مکالمه همراه اول، طرح مکالمه همراه اول، اینترنت رایگان را به سایر دوستان و آشنایان خود معرفی کرده اند.
 

نقاط ضعف : در برخی از موارد کاربران گفته اند که قیمت بسته های اینترنتی کمی از سایر اپراتور های تلفن همراه، بیشتر است.
جمع بندی نظرات کاربران : بسیاری از کاربران از سرعت بسته های اینترنت،بسته های مکالمه همراه اول، کد تخفیف اینترنت و در کل خدمات همراه اول یا در اصل همان شرکت ارتباطات سیار ایران، رضایت داشته اند.

شما هم می توانید رمز های اینترنت رایگان همراه اول را از تخفیف هات دریافت نمایید.

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد