لوگو تخفیف هات

کوپن تخفیف 10 گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول

0
1363
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

با نصب و یا بروزرسانی اپلیکیشن اوانو میتوانید از 10 گیگ اینترنت رایگان 1 روزه همراه اول بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میتوانید از قسمت جایزه ها و طرح های تشویقی بر روی "فعال سازی" کلیک نمایید. برای دریافت اپلیکیشن بر روی "اپلیکیشن اوانو" کلیک نمایید.

راهکار تخفیف خدمت
راهکار دوم: فعلا معتبر

شما می توانید با نصب و بروزرسانی اپلیکیشن همراه من و با مشاهده آموزش این اپلیکیشن 10 گیگابایت اینترنت از همراه اول برای 3 روز هدیه بگیرید. لازم به توضیح است آخرین نسخه اپلیکیشن که 5.6.2 است فقط در گوگل پلی در دسترس است. کافیست از طریق سایت تخفیف هات وبا کلیک بر روی "خرید کنید" وارد گوگل پلی شده و اپلیکیشن را دریافت نمایید.

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

همراه اول، ارائه دهنده اینترنت رایگان:

از طریق وب سایت تخفیف هات و دریافت کوپن تخفیف و کد های رایگان همراه اول می توانید از اینترنت رایگان همراه اول به صورت 100% رایگان استفاده کنید.

خصوصیات اینترنت رایگان همراه اول:

یکی از اپراتورهای ارتباطی ایران شرکت همراه اول است که خدمات اینترنت، بسته های مکالمه همراه اول، بسته های پیامکی و ... را در سراسر ایران به کاربران خود همراه کوپن تخفیف همراه اول ارائه می دهد. همراه اول تقریبا اولین اپراتور ارتباطی همراه است که فعالیت خود را از سال 73 آغاز کرده است. 

همراه اول

همراه اول چه سرویس هایی را ارائه می دهد؟

یکی از خدمات این اپراتور اینترنت همراه اول است. این سرویس شامل خرید کوپن تخفیف بسته های اینترنت نوترینو، بسته های ویژه ی مشترکین جدید، فعالسازی اینترنتی نوترینوتنظیمات اینترنت نوترینو، فهرست مناطق تحت پوشش، نقشه مناطق تحت پوشش، معرفی اینترنت نوترینو، خرید بسته های اینترنت همراه اول، هدیه ی بسته های نوترینو به دیگران، تست سرعت اینترنت همراه اول، کاهش تعرفه ترافیک داخلی و ... می باشد.


بسته ی ترکیبی محتوایی همراه اول شامل چه مواردی است؟


بسته های ترکیبی محتوایی، بسته های جدید همراه اول هستند که شامل کوپن تخفیف اینترنت، بسته های مکالمه همراه اول، پیامک و اینترنت هدیه قابل استفاده در سرویس های مشخص شده در حوزه های مختلف، آموزشی، ویدیویی، ورزشی و ... است. مدت اعتبار این بسته های ترکیبی 30 روزه است. قیمت بسته ها با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده محاسبه می شود و این بسته های مالکه همراه اول و ترکیبی شامل بسته های ترکیبی پلاتینی، بسته ی ترکیبی طلایی، بسته ی ترکیبی نقره ای، بسته ی ترکیبی برنزی و بسته ی ترکیبی پایه می باشد. همه ی این بسته های ترکیبی به جز بسته ی ترکیبی پایه دارای اینترنت رایگان همراه اول در حجم های مختلف می باشد. حجم هدیه اینترنت رایگان همراه اول در بسته ی ترکیبی پلاتینی 2 گیگابایت می باشد. حجم هدیه اینترنت رایگان همراه اول در بسته ی ترکیبی طلایی 1 گیگابایت می باشد. حجم هدیه اینترنت رایگان همراه اول در بسته ی ترکیبی نقره ای 1 گیگابایت می باشد و همچنین حجم هدیه اینترنت رایگان همراه اول در بسته ی ترکیبی برنزی نیز1 گیگابایت است.


بسته های ترکیبی به انتخاب کاربران:


همراه اول این امکان را برای کاربران خود به وجود آورده است تا کاربران بتوانند بسته های ترکیبی دلخواه خود را بچینند. بسته های دلخواه، بسته هایی 30 روزه شامل ترکیب سه بخش بسته های مکالمه همراه اول، اینترنت و پیامک به همراه کوپ تخفیف همراه اول می باشد. حجم هر کدام از این بخش ها با توجه به نیاز و مصرف کاربر انتخاب می شود. همه ی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول برای مدیریت هرینه های ارتباطی خود می توانند بسته ی دلخواه و مورد نیاز خود را بچینند. این بسته ها قوانینی نیز دارند که در ادامه به آن ها می پردازیم.
بسته های مکالمه همراه اول دلخواه برای ارتباطات درون شبکه همراه اول قابل استفاده هستند و مکالماتی که خارج از شبکه صورت گیرد به صورت تعرفه عادی محاسبه می شود اما پیامک این بسته ها برای ارتباطات درون شبکه و برون شبکه قابل استفاده است. فعالسازی همزمان بسته های فقط اینترنت، فقط مکالمه و فقط پیامک هراه اول امکان پذیر می باشد و اولویت مصرف با بسته ای می باشد که زودتر به اتمام می رسد. بسته های دلخواه بسته ی رزور پیش فرض ندارند. امکان فعال سازی هم زمان بسته های دلخواه با سایر بسته های ترکیبی مانند بسته های گلخانه، بسته های قیمتی، و یک بسته ی دلخواه دیگر وجود ندارد. در صورتی که حجم هر یک از بخش های اینترنت، مکالمه و یا پیامک بسته ی دلخواه زود تر از حجم سایر بخش های بسته و همچنین زودتر از زمان اتمام بسته به پایان برسد و اگر بسته ی دیگری از این نوع برای مشترک همراه اول فعال نباشد مصرف کاربر در این بخش تا زمان اتمام بسته دلخواه با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

بسته های مکالمه درون شبکه:


بسته های مکالمه همراه اول شامل بسته های مکالمه همراه اول ویژه مشترکین دائمی و اعتباری به صورت جداگانه می باشد. کلیه ی مشترکین دائمی و اعتباری می توانند بسته های مکالمه همراه اول را فعال نمایند. مدت اعتبار این بسته ها یک ماه می باشد. دقایق مکالمات این بسته ها مربوط به مکالماتی است که درون شبکه صورت می گیرد. امکان فعال سازی بسته های مکالمه همراه اول با سایر بسته های مکالمه مانند بسته های مکالمه همراهی وجود ندارد. این بسته های مکالمه همراه اول رزرو و یا تمدید خودکار ندارند و همچنین رزرو هیچ بسته ای نمی شوند.


تعویض سیم کارت اعتباری به دائمی:


مشترکین همراه اول که از سیم کارت های اعتباری این اپراتور استفاده می کنند می توانند با تعویض سیم کارت خود به دائمی کاربری خود را به مشترک دائمی همراه اول تغییر دهند. این مشترکین برای تعویض سیم کارت می توانند به فروشگاه های همراه اول، مراکز تلفن ثابت و نمایندگی های همراه اول مراجعه کنند. با تعویض سیم کارت اینترنت رایگان همراه اول نیز به کاربران تعلق می گیرد.


اینترنت رایگان همراه اول:


همه ی مشترکین همراه اول می توانند از اینترنت رایگان همراه اول استفاده کنند. برای استفاده از اینترنت رایگان همراه اول با نصب و به روز رسانی اپلیکیشن همراه اول می شود از اینترنت رایگان همراه اول بهره برد. برای اینکه از اینترنت رایگان همراه اول استفاده کنید باید پس از نصب اپلیکیشن آموزش آن را ببینید و یک گیگا بایت اینترنت رایگان همراه اول هدیه بگیرید. برای بهره مندی از اینترنت رایگان همراه اول می توانید به وب سایت همراه اول مراجعه کنید و اپلیکیشن مورد نظر را دریافت و نصب نمایید.

دریافت کد هدیه رایگان اینترنت همراه اول:

کد های رایگان همراه اول شامل کد اینترنت رایگان همراه اول، کد هدیه رایگان اینترنت همراه اول، کد تخفیف همراه اول، رمز های اینترنت رایگان همراه اول و کدهای اینترنت همراه اول رایگان می باشد. برای دریافت این کدهای اینترنت همراه اول رایگان، کد تخفیف همراه اول و سایر کد رایگان همراه اول تنها کافی است که به تخفیف هات مراجعه نمایید. سایت تخفیف هات، رمز های اینترنت رایگان همراه اول و تمامی کدهای رایگان همراه اول به صورت دسته بندی شده در اختیار کاربران قرار داده است. کد های رایگان همراه اول برای اینترنت همراه اول رایگان و ... را در صفحه برند همراه اول جستجو نمایید. کد رایگان همراه اول و کد اینترنت رایگان همراه اول را از تخفیف هات بگیرید.


نظرات کاربران در مورد همراه اول:


نقاط قوت: همه ی کاربران از دریافت شارژ رایگان و اینترنت رایگان همراه اول با کد تخفیف اینترنت و کوپن تخفیف رضایت دارند.
نقاط ضعف: محدودیت زمانی شارژ رایگان و اینترنت رایگان همراه ول.
جمع بندی نظرات کاربران: همه ی کاربران همراه اول از این هدیه شارژرایگان و اینترنت رایگان همراه اول که با دانلود ،نصب و به روز رسانی اپلیکیشن همراه من به کاربران تعلق می گیرد رضایت دارند.

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد