لوگو تخفیف هات

خرید دمبل ارسال رایگان

خرید دمبل ارسال رایگان

امتیاز دهید
(امتیاز 0 از 0 رای)
لوازم تناسب اندام
لوازم تناسب اندام
8 تخفیف
0
ورزش های رومیزی
ورزش های رومیزی
2 تخفیف
0
ورزش های آبی
ورزش های آبی
2 تخفیف
0
ورزش های میدانی
ورزش های میدانی
2 تخفیف
0
دوچرخه
دوچرخه
2 تخفیف
2
لوازم ماهی گیری
لوازم ماهی گیری
1 تخفیف
0
لوازم کوه نوردی
لوازم کوه نوردی
1 تخفیف
0
ورزش های هوایی
ورزش های هوایی
1 تخفیف
0
ورزش های رزمی
ورزش های رزمی
1 تخفیف
0
مرتب سازی:
کالا
فعلا معتبر
تخفیف 13% فروش حلقه ورزشی
قیمت قدیم
320,000
سود شما
41,000
قیمت جدید
279,000
فعلا معتبر
تخفیف 57% خرید دمبل
قیمت قدیم
410,000
سود شما
233,000
قیمت جدید
177,000
فعلا معتبر
خرید توپ پیلاتس با 55% تخفیف
قیمت قدیم
300,000
سود شما
165,000
قیمت جدید
135,000
فعلا معتبر
تخفیف 50% خرید راکت و توپ بدمینتون
قیمت قدیم
9,800,000
سود شما
4,900,000
قیمت جدید
4,900,000
فعلا معتبر
تخفیف 20% خرید توپ بسکتبال
قیمت قدیم
593,700
سود شما
120,880
قیمت جدید
472,820
فعلا معتبر
تخفیف 46% خرید لوازم بدمینتون
قیمت قدیم
1,963,200
سود شما
898,710
قیمت جدید
1,064,490

نکاتی برای خرید دستگاه بدنسازی:

امروزه تجهیزات زیادی در باشگاه های بدنسازی وجود دارد. هر کدام از تجهیزات برای قسمت های مختلفی از بدن در نظر گرفته شده است. هنگام ریختن برنامه بدنسازی باید تمام این موارد را در نظر برنامه خود بگنجانید. این کار باعث می‌شود که تمام عضله های بدن شما همزمان با هم رشد کند و تناسب اندام شما حفظ شود. برای خرید دستگاه بدنسازی باید نکات زیر را در نظر داشته باشید:
زیبا و متناسب بودن ظاهر دستگاه: اولین نکته‌ای که نظر ورزشکاران را جذب می‌کند، ظاهر دستگاه می‌باشد.
دوام بالا و با کیفیت بودن لوازم بدنسازی: این تجهیزات باید توان تحمل حداکثری وزن و شوک‌های وارد به منظور رها کردن ناگهانی وزنه را داشته بانشد.
گارانتی و خدمات پس از فروش
خرید دستگاه بدنسازی با ایمنی بالا
داشتن برچسب مشخصات و توضیح نحوه کاربرد لوازم بدنسازی

دستگاه قفسه سينه دمبل:

با استفاده از تمرین قفسه سينه دمبل می‌توانید عضلات سینه‌ای بزرگ و دلتوئید قدامی را بهبود ببخشید. برای اجرای این حرکت ضمن اینکه باید تمامی نکات ایمنی را رعایت کنید، باید ابتدا دستگیره های عمودی را بگیرید. دقت کنید که نحوه‌ی اجرای درست حرکت به این صورت است که آرنج ها خمیده باشید. در نظر داشته باشید که اگر قبل از انجام دادن حرکات بدن خود را گرم نکرده باشید، ممکن است دچار مشکلات عضلانی بشوید. در مرحله بعد باید دستگیره ها را به طرف هم فشار بدهید تا اینکه در جلوی سینه‌ی شما به هم برسند. در مرحله آخر دست ها را به آرامی به عقب و وضعیتی که در شروع داشتید برگردانید. در این مرحله برای اطمینان از درست بودن حرکت باید دقت داشته باشید که آرنج ها به سمت بالا باشند.

پرس سینه دمبل و بالا سینه دمبل:

تمرین پرس سینه دمبل و بالا سینه دمبل نیز برای تقویت عضلات سینه کارآیی دارد. عضلات شانه و پشت بازو نیز به طور غیر مستقیم در این حرکت تحت تاثیر قرار می‌گیرند. اگر در این حرکت از میز شیبدار استفاده کنید، می‌توانید عضلات بالایی قفسه سینه را نیز درگیر کرده و آنها را نیز تقویت کنید. استفاده از دمبل باعث ایجاد تعادل و قدرت برابر در هر سمت از سینه می‌شود. ضمناً از دیگر مزایای استفاده از دمبل این است که از بروز آسیب های جدی به شانه و سینه جلوگیری می‌کند.
برای اجرای این حرکت باید روی میز شیبدار دراز بکشید. دست‌ها را بالا برده و دمبل ها را موازی خط سرشانه به گونه ای که زاویه آرنج ها 90 درجه باشد نگه دارید. سپس دست های خود را بالا ببرید و دمبل ها را به هم نزدیک کنید. پس از چند مکث همراه با دم به نقطه‌‌ی شروع برگردید.

نحوه‌ی اجرای تمرین شراگ دمبل:

در تمرین شراگ دمبل عضله ذوزنقه‌ای درگیر خواهد بود. عضله‌ی ذوزنقه‌ای یا همان عضله کول، عضله‌ی تختی است که ناحیه سطح بالای پشت قرار دارد و به راحتی بین استخوان کتف و ستون فقرات قابل لمس می باشد. این عضله الماسی شکل دارای 3 بخش ( بالا ، وسط و پایین ) است و هر بخش فعالیت جداگانه ای انجام می دهد. برای اجرای این تمرین در حالی که کف دست ها به سمت بدن است باید با هر دست یک دمبل را بگیرید. از نکات مهم در اجرای این حرکت این است که باید دست ها کاملاً کشیده و در کنار بدن قرار بگیرند، کمر صاف باشد و بالا تنه کمی به سمت جلو متمایل باشد. در مرحله بعد با استفاده از عضلات کول، وزنه ها را بالا برده و سرشانه ها را تا جای ممکن بالا و عقب ببرید.

نکات مهم برای افزایش بازده در تمرینات بدنسازی:

برخی اوقات افراد پس از مدتی از مراجعه به باشگاه خودداری می‌کنند. در واقع آنان از این که به هدف خود و تناسب اندام دلخواه خود نرسیده اند، ناامید شده‌اند. برخی اوقات نیز بعضی از ورزشکاران پس از نرسیدن به اندام دلخواه خود، روی به تمرینات فشرده می‌کنند که ممکن است آسیب های جدی به بدن وارد کند. اگر نکات زیر را در نظر بگیرید در مدت زمان کوتاه تری می‌توانید به بدنی ایده آل برسید.
حرکات را پیش از اجرا، در ذهنتان مرور کنید و نحوه‌ی درست انجام دادن آنها را ترسیم کنید.
برای ورزش و باشگاه رفتن، برنامه‌ی منظمی داشته باشید.
با کسی که از شما تجربه‌ی بیشتری دارد، تمرین کنید.
اصول اولیه را در هنگام تمرین کردن، فراموش نکنید.
هالتر خود را با استفاده از وزنه‌های سبک، به تدریج سنگین کنید.
در صورت امکان، از کمربند تمرینی استفاده کنید.

ارزان ترین قیمت خرید دستگاه بدنسازی با کد تخفیف رایگان و تست شده:

امروزه وب سایت تخفیف هات برای رفاه حال مخاطبان خود در پی ایجاد بستری مناسب برای خرید های ارزان قیمت و مقرون به صرفه می‌باشد. شما می‌توانید با چند کلیک ساده و به آسانی کد تخفیف خرید دستگاه بدنسازی و صدها کدتخفیف دیگر را به طور کاملاً رایگان دریافت کنید. تمامی کدهای تخفیف این وب سایت قبل از قرار داده شدن روی وب سایت، توسط کارشناسان وب سایت تخفیف هات بررسی می‌شود و پس از اطمینان از فعال بودن بر روی وب سایت قرار می‌گیرد. اگر شما هم تمایل دارید که تخفیف لحظه آخری این وب سایت را از دست ندهید، همین الان به این وب سایت مراجعه کنید و از تخفیف های باورنکردنی دیجی کالا و ... که برای شما در نظر گرفته شده است، استفاده کنید.

ارسال نظرات