لوگو تخفیف هات

تخفیف ویژه خرید گوشی های موبایل شیائومی

5 درصد
1
2028
4.1
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف کالا
10%
فعلا معتبر
فروشنده: تکنولایف
برند: شیائومی

شما از طریق سایت تخفیف هات بدون داشتن کد تخفیف و صرفا با کلیک برروی دکمه "خرید کنید" میتوانید انواع گوشی های هوشمند را با 5% تخفیف از سایت تکنولایف خریداری فرمایید.

قیمت قدیم
7,499,000
سود شما
700,000
قیمت جدید
6,799,000
راهکار تخفیف کالا
5%
فعلا معتبر
فروشنده: دیجی کالا
برند: شیائومی

با کلیک بر روی "خرید کنید" می توانید از 5% تخفیف ویژه گوشی های شیائومی از وبسایت دیجی کالا بهره مند شوید.

قیمت قدیم
31,300,000
سود شما
1,565,000
قیمت جدید
29,735,000

فروشگاه اینترنتی و انواع گوشی موبایل شیائومی:

قیمت انواع گوشی های موبایل شیائومی و سایر محصولات آن را می توانید از فروشگاه اینترنتی موبایل به صورت تخفیف دار و ارزان، تهیه کنید و از خدمات بی نظیر این وب سایت بهره مند شوید. خرید انوع موبایل با کد تخفیف گوشی را در سایت تخفیف هات  با دریافت کد تخفیف ایسام انجام دهید.

 

خصوصیات گوشی موبایل شیائومی:

موبایل شیائومی یکی ازمعروفترین محصولات شرکت لوازم دیجیتال، شیائومی است. گوشی های موبایل شیائومی یک گوشی مناسب و تمام عیار برای کسانی است که به دنبال خرید موبایل با مشخصات پردازنده قوی،صفحه نمایشگر مناسب و مقرون به صرفه می باشند. قیمت گوشی موبایل شیائومی با توجه به کیفیت خوب و خدماتی که دارد ، بسیار مناسب و ارزان تر از نسبت به سایر گوشی های موبایل مشابه خود است که همین امر سبب شده است این محصول طرفداران زیادی نیز،داشته باشد.
 

تخفیف گوشی

مزایای استفاده از این گوشی: 

گوشی های موبایل شیائومی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است، دارای سخت افزار قوی می باشد و برای کاربرانی که قیمت ارزان برایشان حائز اهمیت است ، قیمت گوشی شیائومی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است . خرید گوشی با تخفیف را می توانید از این برند انتخاب کنید. گوشی های شیائومی علاوه بر موارد تکنیکی، از نظر ظاهر نیز بسیار شیک و زیبا می باشد . یکی دیگر از ویژگی های گوشی های موبایل شیائومی، این است که سریع شارژ می شود و باطری خوب و سالمی دارد که این یک مزیت است، برای افرادی که باتری گوشی برایشان از اهمیت بالایی بر خوردار است به ویژه کاربرانی که ،اهل گیم و یا بازی هستند .در این قسمت خوب است بدانیم که کیفیت و حجم صدای گوشی های موبایل شیائومی خیلی خوب است و سرعت و عملکرد محیط نرم افزاری آن از نقاط مثبت این گوشی به حساب می آید. اگر نیاز به راهنمایی برای خرید گوشی با بودجه خود را دارید میتوانید به مقاله راهنمای خرید موبایل رجوع بفرمایید.

خرید گوشی با تخفیف:

در بین برندهای مختلف گوشی، خرید گوشی موبایل با تخفیف ویژه بسیار حائز اهمیت و لذت بخش خواهد بود. خرید گوشی با تخفیف ویژه از بهترین مزایای گوشی های برند شیائومی است. به قدری که این امر باعث شده است این برند از طرفداران بسیار خوبی برخوردار باشد. با وجود تخفیف موبایل در برند های مختلف و خرید گوشی تخفیف دار با کد تخفیف دیجی کالا باعث می شود افراد زیادی اقدام به خرید گوشی هوشمند نمایند.


نظرات کاربران در مورد محصول:

نقاط قوت: بسیاری از کاربران از از صفحه نمایش ،باتری ،کیفیت حجم صدا و قیمت گوشی شیائومی راضی بوده اند.
نقاط ضعف: در برخی از نظرات کاربران دیجی کالا، مشاهده شده است که بیرون زدگی یا همان برجستگی دوربین های پشتی این گوشی ،از معایب گوشی شیائومی ،به حساب می آید.
جمع بندی نظرات کاربران: در مجموع بسیاری از کاربران از کیفیت ساخت ، ارزش خرید به نسبت قیمت و بیشترین تخفیف گوشی موبایل،نوآوری و سهولت استفاده گوشی شیائومی، رضایت داشته اند و خرید این موبایل را به دوستانی که به دنبال یک گوشی با کیفیت و در نهایت ارزان هستند، معرفی کرده اند.

ارسال نظرات
کالاهای مشابه
کوپن ها و کد های تخفیف مشابه