لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

دریافت کد تخفیف با شرکت در بازی نقش برگردون باسلام

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
492
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

شما می توانید در بازی نقش برگردون باسلام شرکت کرده و از کدتخفیف های موجود برای خرید روزانه خود را بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف می بایست یکی از کارت ها را انتخاب کرده و تصویر آن را به خاطر بسپارید و کارت مشابه آن را پیدا نمایید. جهت شرکت در این بازی بر روی "بازی نقش برگردون" کلیک نمایید.

جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

توضیحات فروشگاه اینترنتی باسلام ، فروشنده کیف و کفش ست:

کیف و کفش ست خرگوشی در دو رنگ بندی مشکی و سرمه ای تا 25 هزار تومان تخفیف در فروشگاه اینترنتی باسلام به فروش میرسد. و با کد تخفیف باسلام و کوپن تخفیف از تخفیف هات ارزان تر خرید کنید.و همچنین خرید کیف ارزان همراه با کوگن تخفیف باسلام را نیز در این سایت انجام دهید.

 

خصوصیات کیف و کفش ست:

برای کامل تر شدن و زیبا تر یک تیپ عالی می توان از کیف و کفش ست استفاده کرد. در انتخاب کیف و کفش ست می توانید رنگ مخالف لباس های خود را انتخاب کنید و یا می توانید رنگ موافق را انتخاب کنید اما یک درجه روشن تر و یا یک درجه تیره تر، که جذابیت بیشتری ایجاد می کند. در انتخاب کیف و کفش ست رنگ مشکی و طرح ساده بهترین گزینه است. چرا که از ست کیف و کفش رنگ مشکی می توانید برای هر نوع تیپی استفاده کنید و جذاب باشد. اما اگر نخواهید از کفش و کیف ست استفاده کنید میتوانید کیف خود را با روسری و یا شال ست کنید و یا حتی می توانید کیف زنانه مورد نظر خود را یک درجه تیره تر و یا روشن تر از مانتوی خود انتخاب کنید. در خرید کیف زنانه سعی کنید ساده بخرید تا بتوانید با اکثر تیپ های خود ست کنید. این نوع کیف ها و کفش های جذاب را می توانید با کدتخفیف باسلام، به راحتی بخرید. 

 

کیف و کفش ست

 

فروشگاه باسلام، عرضه کننده انواع کیف و کفش

یکی از سایت هایی که ست کیف و کفش، کیف زنانه، کفش زنانه، کفش مردانه و.. را با قیمت هایی بسیار عالی برای مشتریان فراهم آورده است فروشگاه اینترنتی باسلام است. یکی از محصولات بسیار جذاب و دخترانه سایت با سلام کیف و کفش ست خرگوشی است که برای استفاده در کنار تیپ های پاییزه بسیار مناسب است. این محصول در دو رنگ بندی مشکی و سرمه ای موجود است که با هر رنگ مانتو و تیپی سازگار است. این محصول دارای کوپن تخفیف است و میتوانید در صورت رضایت نداشتن خرید از باسلام، تا هفت روز این محصول را باز گردانید و پول خود را پس بگیرید. 

 

تنوع محصولاتی مانند کیف زنانه، کفش مردانه و زنانه و... در سایت باسلام بسیار بالا است چرا که سایت با سلام از غرفه های بسیار زیادی تشکیل شده است که هر کدام از این غرفه ها محصولات خاص خود را دارند و میتوانید خاص ترین کیف ارزان زنانه و مردانه و کیف و کمربند مردانه و زنانه را از این غرفه ها تهیه کنید. با خرید در سایت با سلام تا سقف 25 هزار تومان هزینه ارسال برای شما رایگان می شود و همچنین کفش مردانه و زنانه در این سایت دارای کد تخفیف با سلام هستند.

 

ارسال این محصولات همچنین بسیار سریع است و یک روزه برای شما ارسال میشود. علاوه بر کیف زنانه و کفش مردانه و زنانه محصولات بسیار دیگری را میتوانید از فروشگاه اینترنتی باسلام سفارش دهید. محصولات سنتی و دستی بسیار خاصی در سایت با سلام وجود دارند که بسیار خواستنی و دل نشین هستند. شما هم میتوانید در این فروشگاه اینترنتی غرفه داشته باشید. تنها کافیست که محصول ارائه شده شما با حال و هوای سایت با سلام هم خوانی داشته باشد.

خرید امن از فروشگاه با سلام با کد تخفیف

فروشگاه باسلام برای اطمینان خاطر مشتریان خود، این امکان را ایجاد کرده است که کاربران به صورت مستقیم از فروشنده محصمولات خرید کنند. در واقع فروشنده محصول خود را در فروشگاه با سلام عرضه می کند و خریدار در صورت پسند کردن کالا آن را می تواند با استفاده از کد تخفیف با سلام خریداری کند. بنابراین فروشگاه باسلام در اینجا نقش واسطه ای را ایفا می کند. همچنین برای داشتن خریدی امن و از بین بردن نگرانی کاربران بابت دریافت محصولات بی کیفیت، سایت باسلام بعد از پرداخت هزینه کالا توسط مشتری آن را نزد خود نگه می دارند و در صورت رضایت مشتری از کالای دریافتی، هزینه را به فروشنده می دهند و در صورت نارضایتی هزینه را به مشتری برمی گرداند. این آپشن باسلام باعث شده است که فروشندگان کالا های با کیفیت و اصل را در این فروشگاه عرضه کنند تا رضایت حداکثری کاربران را با ارائه کدتخفیف باسلام برای خرید از باسلام داشته باشند.

ارسال نظرات