لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد هدیه شنوتو تا 30% ویژه اشتراک 3 ماهه

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
60
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

از طریق سایت تخفیف هات و با استفاده از کد تخفیف از 30% تخفیف جهت پخش آنلاین و دانلود پادکست شنوتو ویژه اشتراک یک ساله بهره مند می شوید. برای ورود به وبسایت شنوتو بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

mopbm402
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

با کد هدیه شنوتو با لذت کتاب صوتی گوش دهید

امروزه دانلود و شنیدن کتاب های صوتی در بین جوانان و همه جا رواج پیدا کرده است. در اصل انواع مختلفی از کتاب های صوتی در سایت های مختلف اینترنتی وجود دارد که می افراد می توانند آن ها را دانلود کرده و در هر زمانی که دوست دارند گوش فرا بدهند.

در دنیای پر تکاپویی که زندگی می کنیم وقت خود را در بساری از حوزه ها از دست می دهیم برای مثال گرفتن تاکسی برای سرکار رفتن,انتظار کشیدن برای مترو و اتوبوس و در این مواقع فقط باید صبر کنیم و چاره ی دیگری نداریم. در نهایت اوقات طلایی بسیاری را از دست می دهیم.

 

درباره سایت و کد هدیه شنوتو

شنوتو یک بستری برای دانلود,خرید فایل های صوتی و پادکست در محیط وب و موبایل می باشد. شما در شنوتو می توانید کتاب های صوتی مورد نظرتان را حتی پخش و به اشتراک بگذارید. کتاب های صوتی موجود در این سایت را می توانید حتی به صورت رایگان و هزینه ای کم با کد هدیه شنوتو تهیه کنید.

شما برای گوش دادن به یک پادکست فارسی و پادکست انگلیسی جدید و به روز می توانید به سایت شنوتو در هر زمان و مکانی مرجعه کنید و با تهیه کد هدیه شنوتو موجود در سایت های تخفیفی علاوه بر اینکه از دانلود پادکست خود رضایت دارید می توانید آن را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید.

 

کدتخفیف شنوتو برای پادکست و کتاب صوتی

هم اکنون سایت شنوتو دارای هزاران دقیقه فایل صوتی و پادکست فارسی با تنوع بالا می باشد که بخش بسیار زیادی از آن ها به صورت رایگان برای کاربران قابل تهیه می باشد. همه کاربران می توانند فایل های رایگان موجود در شنوتو را گوش دهند اما برای دانلود انواع پادکست باید عضو باشند و از کدتخفیف شنوتو برای کاهش هزینه پرداختی به راحتی استفاده کنند.

یکی از ویژگی های شنوتو که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است قیمت گذاری آلبوم های صوتی مخاطبان می باشد در حقیقت افراد مختلف می توانند پادکست های خود را در شنوتو بفروشند و در سهم خود با شنوتو شریک باشند.

 

انواع پادکست فارسی

شنوتو در آرشیوی سایت خود تلاش کرده است از فایل هایی استفاده کند که حداقل 10 سال از اولین انتشارشان گذشته باشد و همچنین به طور رایگان در سایت های دیگر اینترنتی عرضه شده باشد.

انواع پادکست فارسی در زمینه های مدیریت و کارآفرینی,روان شناسی و جامعه,شعر و ادبیات,سلامت و سبک زندگی,تاریخ و هنر,علم و تکنولوژی,کمدی و سرگرمی,گردشگری,دین و زندگی,زبان های خارجی و.... وجود دارد فقط کافیست کد هدیه شنوتو را همراه داشته باشید تا از دانلود پادکست مورد نظر خود رضایت کامل داشته باشید.

 

مسئولیت اجتماعی شنوتو

یکی از مهم ترین هدف ها و ارزش های شنوتو تولید محصولی مناسب برای کاربران عزیز می باشد. در صورتی که هر سازمانی بخواهد خدماتی هر چند کم و کوچک برای کاربران جامعه مان داشته باشد شنوتو را هم در کنار خود قطعا خواهد داشت.

در حقیقت اگر شما هم از طرف کسب و کار خود می توانید سود و منفعتی برای افراد جامعه مان تامین کنید که در راستای گسترش فرهنگ جامعه ایرانی باشد می توانید با شنوتو تماس بگیرید و در کارهای خیر خود شنوتو را هم جای بدهید.


تهیه کد تخفیف شنوتو از تخفیف هات

امروزه با ظهور اینترنت سایت های تخفیفی زیادی در حوزه کد تخفیف فعالیت می کنند. در این سایت های اینترنتی از کد هدیه شنوتو گرفته تا گردشگری و... وجود دارد. یکی از این سایت های تخفیفی سایت تخفیف هات می باشد.

کد تخفیف شنوتو در تخفیف هات به صورت رایگان در دسترس تمامی کاربران می باشد. در حقیقت شما با وارد کردن کد هدیه شنوتو هنگام خرید و دانلود پادکست مبلغی از مبلغ اصلی کتاب تان کم خواهد شد.

همچنین در تخفیف هات سایر کد تخفیف ها مانند کد تخفیف فروشگاه کتاب ایران، خرید لوازم تحریر با تخفیف و... به صورت رایگان و متعبر در دسترس شما کاربران است.

 

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد