لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد هدیه تلاش نت تا 400000 هزار تومان ویژه خرید هاست ارزان

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
65
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

شما از طریق سایت تخفیف هات می توانید از 400000 هزار تومان تخفیف تلاش نت ویژه خرید خرید هاست های منتخب تلاش نت بهره مند شوید. برای برخورداری از تخفیف باید وارد صفحه هاست مورد نظر شوید، در پایین هر پلن هاست دارای تخفیف، یک کد تخفیف وجود دارد که باید آن را کپی و در سبد خرید خود و در بخش کد تخفیف وارد کنید. برای ورود به وبسایت تلاش نت بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

کد هدیه تلاش نت ویژه ی خرید هاست ارزان

هاست بخشی از سرور است که اطلاعات وب سایت در آن بازگذاری می شود. در واقع هاست به منزله ی محل مشخص شما در فضای مجازی است. هاست مانند یک خانه در شهر شما دارای یک آدرس مشخص و دقیق درفضای مجازی است. هاست در یک سرور قرار دارد. خود سرور می تواند به یک شبکه ی بزرگتر مانند شبکه ی ابری وابسته باشد. شما میتوانید کامپیوتر شخصی تان را تبدیل به یک سرور کنید ولی طبیعتا سیستم و پهنای باند شما پاسخگوی کاربرهای زیاد و خدمات خوب نخواهد بود.

 

کد تخفیف تلاش نت


 

 

وظایف شرکت های هاستینگ در قبال مشتری چیست؟

در شرکت های هاستینگ مانند تلاش نت، همواره سیستم روشن و متصل به اینترنت است. اگر شما از سیستم شخصی تان به عنوان سرور استفاده کنید، در صورت بروز مشکل ممکن است سایت شما از دسترس کاربران فضای اینترنت خارج شود. این شرکت ها دارای متخصصینی هستند که همواره مشکلات را شناسایی و رفع می کنند پس بابت این موضوع خیالتان همواره راحت خواهد بود. در واقع خرید هاست مانند اجاره ی بخشی از اینترنت به مدت مشخصی به عنوان مکان شخصی شماست که شرکت های هاستینگ همواره از این مکان محافظت می کنند. معمولا افراد در ابتدای شروع وبسایتشان از هاست با قیمت پایین استفاده می کنند. برای خرید هاست می توانید از کد هدیه تلاش نت استفاده کنید.

 

ویژگی های هاست خوب چیست؟

فضای زیاد: باید توجه داشته باشید که اگر قرار است حجمی که وب سایتتان استفاده می کند 1 گیگ باشد، شما باید از هاست 2 گیگی استفاده کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

 

پهنای باند بالا: پهنای باند حجمی از هاست است که با دانلود و آپلود و ترافیک کاربران در وبسایت شما، از آن حجم کاسته می شود. شما باید به بازدید های وب سایتتان توجه کنید. اگر حجم دانلود و آپلود در وب سایت شما بالاست، حتما باید از هاست با پهنای باند بالا استفاده کنید تا وب سایتتان مسدود نشود.

 

پشتیبانی از هاست:

یک هاست خوب باید خدمات زیر را اراثه کند:

 

• پشتیبانی 24 ساعته داشته باشد

 

• شماره ی تماس به هنگام بروز مشکل ضروری داشته باشد

 

• چت آنلاین

 

• داشتن ایمیل مشخص برای گزارش مشکلات

 

اگر شرکتی خدمات هاستیگ خوبی ارائه می کند ، باید بتوانید در هر وقت از شبانه روز مشکلاتتان را گزارش کنید تا هرچه سریع تر اقدام به رفع مشکل کنند. برای داشتن تهیه ی هاست با پشتیبانی خوب می توانید از کدتخفیف تلاش نت ویژه ی خرید هاست استفاده کنید.

 

هاست وردپرس


 

 

هاست وردپرس:

اگر شما یک وب سایت وردپرسی دارید، باید از هاست وردپرس استفاده کنید. تفاوت هاست وردپرس با یک هاست معمولی این است که این هاست ها به طور اختصاصی برای وب سایت های ورد پرسی ساخته شده اند. همچنین امکان سرعت بالاتر و عملکرد بهتر را برای شما فراهم می کنند. برای تهیه ی این نوع هاست می توانید از کد هدیه تلاش نت استفاده کنید.

 

خرید هاست وردپرس با کدتخفیف تلاش نت:

شرکت های هاستینگ بسیاری هستند که فروش هاست را به شما پیشنهاد می کنند. اگر به تازگی استارت وب سایت وردپرسی خود را زدید، بهترین گزینه برای شما استفاده از کد تخفیف تلاش نت است.

 

کد تخفیف تلاش نت ویژه ی خرید هاست ارزان:

اگر قصد دارید که استارت یک وب سایت را بزنید، بهترین گزینه برای شما استفاده از یک هاست ارزان است. برای خرید هاست می توانید به شرکت های هاستینگ رجوع کنید. تلاش نت یکی از از شرکت های عرضه دهنده ی این خدمات است که بر حسب نیاز مشتریان ، هاست هایی با قیمت های متفاوت ارائه می کند. کد تخفیف تلاش نت ویژه ی خرید هاست با کیفیت است. کد هدیه تلاش نت خرید هاست با قیمت کم را برای شما ممکن کرده است. با کدتخفیف تلاش نت می توانید خرید هاست ارزان را تجربه کنید.

 

در پایان لازن به ذکر است که تخفیف ایران هاست ، تخفیف فیلم های آموزشی و ... را می توانید رایگان از تخفیف هات بگیرید.

 

ارسال نظرات