لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد هدیه ایران هاست ویژه خرید سرور مجازی

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
98
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

شما از طریق سایت تخفیف هات با استفاده از کد تخفیف می توانید از 10% تخفیف ویژه خرید سرور مجازی در سایت ایران هاست، بدون محدودیت سفارش اول و بدون سقف تخفیف ریالی بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کدتخفیف را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف در سایت ایران هاست برای شما منظور گردد.

NOWROUZ1403
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

دانستنی هایی درباره ایران هاست

در دنیای اینترنتی امروز سایت های زیادی در زمینه های خدمات کامپیوتری و خرید هاست و... فعالیت میکنند. یکی از سایت های مشهوری که امروزه در زمینه های خرید هاست, دامنه و ... فعالیت میکند ایران هاست میباشد. این سایت یکی از امن ترین و مطمعن ترین سایت های خدمات هاستینگ در زمینه میزبانی وب و هاست ارزان میباشد.

ایران هاست با خدمات متفاوت و باور نکردنی مانند کد هدیه ایران هاست که ارائه میدهد محبوبیت زیادی بین کسانی که در زمینه کامپیوتر فعالیت میکنند پیدا کرده است و امروزه میدانیم که خرید یک هاست ارزان و اقتصادی یکی از چالش های مدیران سایت ها شده است و با کد هدیه ایران هاست این مشکل تا حدی برطرف شده است.

 

خرید سرور مجازی یک امر مهم

سرورهای مجازی یا اختصاصی به ما امکان کنترل کردن کامل وب مورد استفاده مان را میدهد و به کسانی که به دنبال

• امنیت

• سرعت

• کیفیت

• پایداری

هستند سرور مجازی یا اختصاصی بهترین گزینه است زیرا دسترسی ما به وب مورد استفاده مان با توان بالا میباشد.

 

تفاوت خرید سرور مجازی و خرید سرور اختصاصی چیست؟

شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از بارگزاری سایت مورد نظرتان زمان زیادی انتظار برای بالا آمدن سایت کشیده اید و وقت زیادی از دست داده باشید و در نتیجه با کندی سرعت روبه رو شده اید. در این مواقع شما باید بدانید که سرور مجازی پاسخگوی شما نیست و سرویس میزبان فعلی نیاز به تغییر دارد و باید خرید سرور اختصاصی را انجام دهید. با خرید یک سرور اختصاصی منابع مورد نیاز برای استفاده کاملا اختصاصی در اختیار وب سایتتان قرار می گیرد و شما میتوانید اطلعات مورد نظر خود و هر آن چه را که دوست دارید روی آن قرار دهید.

 

امنیت با خرید هاست وردپرس

با خریدن هاست وردپرس شما از خدمات میزبانی منحصر به فردی برای سایتتان برخوردار میشوید. این نوع خدمات با انعطاف بالا و بر پایه میزبانی وب میباشد و قابلیت های بسیار بالایی دارد که برای سایت مورد استفاده است.

از جمله مهمترین قابلیت های خرید هاست وردپرس داشتن پلاگین های بسیار زیاد میباشد. این پلاگین ها در میزبانی وب به ما کمک بسیاری می کند و به وردپرس هم قابلیت منعطف بودن میدهد و امنیت را با هاست وردپرس میتوانید تجربه کنید.

 

هاست ارزان در سایت تخفیف هات

امروزه سایت ایران هاست خدمات زیادی را برای توسعه زیر ساخت های سایت خود برای کارایی و خدمات رسانی بهتر به مشتریان انجام داده است تا مشتریان بدون هیچ نگرانی و چالشی خرید هاست و دامنه و ... را انجام دهند. برای خرید هاست مورد نظر خود کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید و کد تخفیف ایران هاست را به راحتی تهیه کنید و خریدی مقرون به صرفه را با کد هدیه ایران هاست انجام دهید.

همچنین سایر کد تخفیف ها مانند خرید cdn ، خرید هارد اکسترنال و... را در تخفیف هات دریافت کنید.

 

ارسال نظرات