لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف تیک 8 تا 20% جهت خرید بلیط سینما

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
58
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

از طریق سایت تخفیف هات و با وارد کردن کد تخفیف تا 20% تخفیف سایت تیک 8، با سقف تخفیف 10 هزار تومان بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

tkdg-cinema
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

 

توضیحات فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، فروشنده انواع خرید بلیط سینما:

برای خرید بلیط سینما تا 20% تخفیف، می توانیدبه وب سایت تیک8،مراجعه نمائید و ازخدمات بی نظیراین وب سایت،بهره مندشوید .

 

خصوصیات کد تخفیف تیک 8:

وب سایت تیک8، با تکیه بر نظرات کاربران و همچنین تجربه متخصصین حوزه آی تی،موفق شده است با ایجاد رابط کاربری جدید سایت، مطابق به روز ترین و استاندارد ترین روش ها، تجربه ای هیجان انگیز در خصوص خرید بلیط سینما به صورت اینترنتی برای مشتریان و خریداران به ارمغان آورد. زیبایی ظاهری سایت،دسترسی سریع به تمامی قسمت ها برای رزرو بلیط سینما،جستجوی قدرتمند بر اساس کلید واژه های مد نظر شما و روند یک دقیقه ای خرید بلیط سینما،از لحظه ورود به سایت و ثبت نام تا صدور بلیت سینما از مسائل حائز اهمیت در این رابط کاربری می باشند.تیم حرفه ای این وب سایت ،در نسخه جدید سامانه تیک8 تلاش کرده اندتا خرید بلیط سینما، کنسرت و رویدادهای علمی،آموزشی و تفریحی به راحتی هر چه تمام و بسیار سریع صورت پذیرد.

 


 

 


 

 

 

خلاقیت این سامانه در صدور و کنترل بلیط:

همواره استفاده بیش از اندازه از کاغذ جهت پرینت و خرید بلیط سینما و همچنین مشکل بودن این روند برای بسیاری از مشتریان گرامی در زمان رزرو بلیط سینما، یکی از دغدغه های همیشگی کاربران بوده است در همین راستا تیک8، جهت احترام به مصرف کنندگان عزیز در فرایند خرید بلیت سینما از این سامانه و همچنین احترام به محیط زیست ،از ابتدای فعالیت خود با جایگزین کردن بلیط های الکترونیکی در قسمت رزرو بلیط سینما به جای بلیط های کاغذی، توانسته است سهم به سزایی در این امر مهم داشته باشد به همین دلیل ،سیستم مدرن کنترل بلیت سینما تیک8 نیز با اتکا به همین موضوع راه اندازی شده است که تمامی بلیط ها مانند خرید بلیط سینما بدون نیاز به پرینت شدن و همراه داشتن نسخه کاغذی،از روی موبایل، تبلت و... قابل کنترل می باشند.

 

اهمیت تهیه بلیط از این سامانه:

 

سایت تیک8، در بهمن ماه سال 1393 با رویکردی نو در زمینه خرید بلیط سینما و سایر فعالیت های فرهنگی، کار خود را آغاز نمود. فراهم ساختن بستر مناسب جهت خرید بلیت سینما به صورت آن لاین، رویدادهاي فرهنگی و هنری شامل تئاتر، خرید بلیط سینما، کنسرت و رویدادهاي علمی شامل کنفرانس، همایش و دوره‌هاي آموزشی مختلف و همچنین حمایت از گروه های جوان در حوزه تئاتر از اهداف همیشگی سایت تیک8 می باشددر این راستا وب سایت تیک8 در بخش برنامه ریز رزرو بلیط سینما، بر اساس وقت آزادی که هر کاربر دارد پیشنهاداتی درخصوص خرید بلیط سینما،متناسب با درخواست آن ها ارائه می دهدبنابراین با استفاده از این برنامه ریز هوشمند می‌توانید رویداد های مد نظر خود را به راحتی تفکیک کنید و برنامه ریزی کاملی در مورد خرید بلیط سینما انجام دهید.

 

سهولت در خرید از طریق این وب سایت:

 

تیک8 همواره می کوشد ساده ترین روش های خرید بلیت سینما وسایرخدمات را به همراه زیباترین محیط کاربری برای کاربران به ارمغان آوردبنابراین شما میتوانید تنها با داشتن یک شماره موبایل، بدون هیچ هزینه ای در سایت تیک8 عضو شوید و به راحتی و با تنها چند کلیک بلیط های مورد نظر خود را نظیر خرید بلیط سینما اقدام نماییدالبته توجه نمایید كه در زمان رزرو بلیط سینما،از لحظه كلیك بر روی دکمه «خرید» تا خریدبلیط سینما به صورت کامل حداكثر 15 دقیقه زمان خواهید داشت،چنانچه فرآیند خریدبلیط سینما در این مدت صورت نپذیرد رزرو شما باطل شده و می‌بایست مجدد نسبت به رزرو بلیط اقدام نمایید.

 

نکاتی در خصوص رزرو بلیط سینما از این سامانه:

 

یکی از نکاتی که در طی فرآیند خرید بلیط سینما بایستی به آن توجه کنید، دقت کافی در وارد کردن صحیح اطلاعات مورد نیازدر مراحل خرید بلیت سینما است به دلیل اینکه در هنگام بروز مشکل،اطلاعات مندرج ملاک عمل قرار می‌گیرد و فرض بر درستی اطلاعات وارد شده است همچنین تیک8 اطلاعات ثبت شده را اطلاعات مرتبط با مالک بلیط تلقی می‌نماید همچنین اگر که در فرآیند رزرو بلیط سینما،خطایی ناشی از عملکرد تیکت صورت پذیرد، این سامانه موظف است بدون اخذ هزینه اضافی درفرایند خرید بلیط سینما در کوتاهترین زمان نسبت به صدور بلیط سینما برای خریدار اقدام نماید.کاربران می‌توانند برای آگاهی از نحوه چگونگی رزرو بلیط سینما، با واحد امور مشتریان تیک8 تماس برقرار نمایندوهمچنین لازم به ذکر است که پس از صدور بلیت سینما، امكان استرداد وجه، بازگرداندن و یا تعویض بلیط،به هیچ نحو میسر نمی‌باشد.

 


 

 

جمع بندی در خصوص نهایی سازی خرید:
 

 

لازم به توضیح است که مسئولیت حفظ و نگهداری خرید بلیت سینما، مسئولیت آن بر عهده خریدار می‌باشد و برگزاركنندگان هیچگونه مسوولیتی در خصوص مفقود، مخدوش و كُپی شدن بلیط ندارندهمچنین درصورتی که تعداد صندلی های انتخابی در روند رزرو بلیط سینما،بیش از یک نفر باشد، لازم است مشخصات ثبت شده روی بلیت سینما با مشخصات حداقل یک نفر از شرکت کنندگان مطابقت داشته باشد. توجه داشته باشید که ورود افراد به سالن از طریق چک نمودن بارکد مندرج بر روی بلیط صورت می‌پذیرد لذا جهت پرهیز از وقوع هرگونه پیشامد، دقت کافی را در چاپ یا ذخیره خرید بلیط سینما به صورت الکترونیکی به کار بندید.

 

نظرات کاربران در مورد محصول:
 

 

نقاط قوت: بسیاری از کاربران از این سامانه به لحاظ ارزش خرید بلیط سینما،طراحی، تنوع در بخش های صفحات این وب سایت، راضی بوده اند.

 

نقاط ضعف: در این قسمت موردی یافت نشده است.

 

جمع بندی نظرات کاربران: تعداد زیادی از کاربران این سایت اینترنتی به لحاظ به روز بودن فیلم های این سایت راضی بوده اند و این سایت اینترنتی برای تماشای انواع فیلم سینمایی و رزرو بلیط سینما را به دوستان و اشنایان خود نیز معرفی کرده اند. و آن ها را ترغیب به خرید بلیت سینما و تماشای فیلم مورد نظرشان از این سایت اینترنتی کرده اند.

 

ارسال نظرات