لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف تپ سی تا 100 هزارتومان

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
2677
4.3
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید برای اولین درخواست اتوپیک و موتوپیک تپسی تا 100 هزارتومان تخفیف دریافت نمایید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "دریافت تپسی" کلیک نمایید.

MOTO35
دریافت تپسی
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

خصوصیات برنامه تپ سی: 
 

تنها با چند تپ بر روی گوشی هوشمندتان می‌توانید از تپسی خودرو درخواست دهید. برنامه تپ‌ سی در خرداد ۱۳۹۵ به شهروندان تهرانی معرفی شد. با دانلود تپسی هزینه‌ سفرتان به طرز چشم‌گیری کاهش می یابد. در ضمن، کرایه را قبل از سوار شدن به خودرو ملاحظه می کنید. مسافر می‌تواند پس از ارسال درخواست خود آن را لغو کند بدون آنکه نگران پرداخت جریمه باشد. با دانلود تپ سی نیازی به چانه‌ زنی با راننده نیست همچنین با داشتن کوپن تخفیف و کد تخفیف تپ سی نیز میتوان از سفر رایگان بهرمند شوید. برنامه تپ سی پیشرفته‌ ترین اپلیکیشن درخواست تاکسی تلفنی را دارد. همچنین تپسی شایسته ترین رانندگان را آموزش داده تا شما مشتریان تپسی خدماتی با کیفیت دریافت نمایید.

تاکسی اینترنتی

 

کد تخفیف تپسی:

یکی از محبوب ترین ویژگی های این برنامه کوپن تخفیف تپسی و یا کد تخفیف تپسی میباشد که شما میتوانید با داشتن آن هزینه ها را کاهش دهید یا از سفر رایگان نیز بهره مند شوید. شما میتوانید دانلود تپ سی رابرای دو سیستم عامل اندروید و آی‌اواس داشته باشید و در هر دو از کوپن تخفیف تپسی استفاده کنید. افرادی که تازه به دانلود تپ سی اقدام کرده اند، میتوانند از کوپن تخفیف و کد تخفیف تپسی جدید برای اولین سفررایگان خود استفاده کنند. با داشتن کدتخفیف تپسی علاوه بر سفر رایگان، میتوانید ازتخفیف های ویژه استفاده کنید. كد تخفيف تپسي و کوپن تخفیف تپسی انواع گوناگونی دارد که آن ها را میتوانید از سایت های ارائه دهنده کد تخفیف دریافت کنید. برای مثال شما در فروشگاه اینترنتی تخفیف هات میتوانید انواع کد تخفیف تپ سی مشهد و کد تخفیف تپسی تهران و ... را داشته باشید تا سفری راحت و ارزان را تجربه کنید. تخفیف تپ سی را از تخفیف هات دریافت نمایید.

 

تپسی رانندگان:

رانندگان تپسی از افراد قابل اعتماد و متعهد هستند و تمام رانندگان در طول مسیر با از طرف سامانه تاکسی اینترنتی تپسی تحت کنترل می باشند. به همین دلیل هیچ راننده ای به خود اجازه تغییر مسیر و رفتار ناشایست و ... نمی دهد. رانندگان تپسی میتوانند در بخش تپسی رانندگان بدون احتیاج به مراجعه حضوری ثبت نام نمایند. سفیران تپسی (رانندگان) میتوانند بدون محدودیت و به صورت روزانه درآمد پایداری داشته باشند. رانندگان تپسی و خانواده های آن ها از مزیت های اختصاصی که تپسی برای آن ها در نظر گرفته است بهره مند میشوند. تپسی رانندگان باعث شد تعداد زیادی از افراد که دارای شغلی نبودند، در این کار مشغول شوند و از درآمد خوبی بهره مند شوند. مردم میتوانند برای خرید های روزانه از جمله خرید کیف چرم و ... از تپسی ایستفاده نمایند.

 

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد