لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف باسلام جدید بدون محدودیت حداقل خرید

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
2395
1.1
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی
بدون محدودیت سفارش اول
15 هزارتومان حداکثر تخفیف
110 هزارتومان حداقل خرید

با استفاده از کد تخفیف بالا از 7% تخفیف خرید انواع محصولات با حداکثر تخفیف 15 هزارتومان بدون محدودیت سفارش اول برای سفارش بالای 110 هزارتومان بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما در سایت باسلام اعمال شود.

prm2027ru
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

فروشگاه آنلاین باسلام

پیدا کردن شغل و کار مورد نظر امروزه دیگر کار چندان سختی نیست و با جستجویی در اینترنت میتوانید شغل هایی که مد نظر دارید را پیدا کنید و مشغول شوید. سایت های بسیاری وجود دارند که با مراجعه به ان ها میتوانید شاغل شوید و کسب درآمد کنید. یکی از این فروشگاه اینترنتی سایت با سلام است که علاوه بر خرید کردن میتوانید با ارائه محصولات خانگی و دستی در این فروشگاه اینترنتی کسب درآمد کنید. فروشگاه با سلام basalam از خلاقانه ترین سایت های اینترنتی میباشد که این فروشگاه اینترنتی دارای محصولات خانگی، صنایع دستی، محلی و سنتی و گارگاهی میباشد که زیبایی این محصولات بسیار چشم گیر است. از مزایای عالی سایت باسلام basalam میتوان به این موضوع اشاره کرد که مشتری میتواند علاوه بر سفارش اینترنتی و استفاده از کد تخفیف وکوپن تخفیف فروشگاه باسلام، بسیار راحت می تواند با فروشنده اصلی در ارتباط باشد و اگر سوالی دارد به آسانی از او بپرسد و سوالش رفع شود و با کدتخفیف باسلام از او خرید کند. همچنین می توانید با مراجعه به تخفیف هات از جدید ترین تخفیف های باسلام و سایر تخفیف ها مانند کد تخفیف دیجی کالا به صورت رایگان بهره مند شوید.

 

سایت باسلام


 

ویژگی منحصر به فرد فروشگاه باسلام

یکی از ویژگی های سایت با سلام این است که با خرید از 2 غرفه یا بیشتر هزینه پست برای شما رایگان میشود و شما تنها هزینه محصول را پرداخت میکنید.انواع لوازم آرایشی بهداشتی، موادغذایی، پوشاک باکیفیت را میتوانید در سایت باسلام basalam مشاهده بکنید و یا با کد تخفیف فروشگاه اسنپ و کد تخفیف اسنپ دارو و کد تخفیف اسنپ اکسپرس ، تخفیف هایپر مارکت آن را خریداری نمایید. حتی میتوانید در شبکه های اجتماعی باسلام را دنبال کنید و از محصولات جدید فروشگاه با سلام مطلع شوید و سفارش دهید.درفروشگاه باسلام میتوانید از کوپن تخفیف عطر نیز استفاده نمایید و سرویس آشپزخانه را با نازل ترین قیمت خریداری کنید.

 

دسته بندی محصولات سایت با سلام

سایت محبوب با سلام برای سهولت پیدا کردن محصولات خود، دسته بندی کاملی را دارد که در ادامه به بیان آن ها می پردازیم:

  • مواد غذایی شامل: نوشیدنی ها، لبنیات، صبحانه، پروتئین ها و...
  • پوشاک: انواع لباس، کفش، اکسسوری زنانه و مردانه و...
  • خانه و آشپزخانه: مبلمان، فرش، لوازم آشپزخانه و پخت و پز و...
  • صنایع دستی
  • آرایشی بهداشتی
  • ورزش و سفر
  • و...

 

اپلیکیشن باسلام

سایت باسلام، به منظور دسترسی راحت کاربران و صرفه جویی در زمان آن ها، اپلیکیشن باسلام را راه اندازی کرده است. تمام امکانات سایت باسلام در اپلیکیشن نیز موجود است. اپلیکیشن با سلام در دو سیستم اندروید و IOS پشتیبانی می شود و تمام کاربران می توانند از آن بهره مند شوند. شما با نصب این اپلیکیشن به راحتی با تلفن همراه خود می توانید با چند کلیک انواع محصولات مورد نیاز خود را با جدیدترین کد تخفیف با سلام، کد تخفیف اولین خرید باسلام، جدیدترین کد تخفیف باسلام و کد تخفیف 50 هزار تومانی باسلام خریداری کنید. برای دریافت اخرین کدتخفیف باسلام و سایر برند ها مانند کد تخفیف تیمچه و کد تخفیف اسنپ مارکت به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

 

خرید از باسلام

سایت با سلامbasalam همچنین دارای کد تخفیف با سلام بسیار جالب می باشد. برای مثال اگر شما اولین نفر باشید که در روز از غرفه دار خرید میکنید شامل کوپن تخفیف های بسیار جذاب این سایت می شوید. به علاوه اگر از این فروشگاه اینترنتی خرید کنید شامل 20هزار تومان کوپن تخفیف باسلام، کد تخفیف اولین خرید باسلام، جدیدترین کد تخفیف باسلام، کد تخفیف 50 هزار تومانی باسلام می شوید و این یعنی شما با قیمت هایی بسیار کمتر از بازار خرید میکنید. محصولات باسلام همه خانگی و دست ساز و طبیعی هستند. مثلا شما می توانید با کیفیت ترین عسل های طبیعی را از سایت با سلامbasalam پیدا کنید. یا مثلا میتوانید جاکلیدی عکس دار سفارش دهید و عکس مادر، خواهر، همسر و یا هرکس دیگری را که میخواهید درون آن قرار دهید حتی انواع شربت های مختلف از قبیل گلاب و... را نیز می توانید با طعمی عالی از باسلام تهیه کنید،فقط کافیست با جستجوی محصول مورد نظر خود به راحتی و با کمترین هزینه کالای مورد نظر خود را سفارش بدهید.

برای مشاهده آموزش نحوه خرید از باسلام و آشنایی با محمدرضا آقایا بنیان گذار برند باسلام به وبلاگ تخفیف هات مراجعه کنید.

 

دریافت کد تخفیف های رایگان باسلام

برای خرید از فروشگاه باسلام با قیمت به صرفه تر و ارزان تر شما می توانید از کد تخفیف باسلام ، کد تخفیف 50 هزار تومانی باسلام ، جدیدترین کد تخفیف باسلام، کد تخفیف اولین خرید باسلام استفاده کنید. سایت تخفیف هات ارائه دهنده انواع کدتخفیف ها از برند های مختلف از جمله کدتخفیف باسلام می باشد. در تخفیف هات به آسانی تخفیف کالای مورد نظر خود را از سایت باسلام به همراه کد تخفیف باسلام انتخاب کنید و با کسر هزینه تخفیف کالاهای بیشتری را از این سایت خرید کنید. تنوع تخفیف ها آنقدر زیاد است که شما به تخفیف های انواع فروشگاه ها مانند دیجی کالا، ایسام و... دسترسی دارید و لذت یک خرید به یاد ماندنی را تجربه می کنید.

همچنین با عضویت در خبرنامه تخفیف هات می توانید از آخرین و جدید ترین تخفیف ها مانند کد تخفیف با سلام ، ایسام ، سوپرمارکت اینترنتی ، فروشگاه تخفیف آنلاین لباس زنانه و ... معطلع شوید.

 

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد