لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف اولین سفر اسنپ 50% ویژه وانت و بیمه موبایل

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
600
4.7
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

از طریق سامانه اسنپ میتوانید بیمه موبایل خود را با 50% تخفیف دریافت نمایید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "دریافت بیمه" کلیک نمایید.

mobile50
دریافت بیمه
راهکار تخفیف خدمت
راهکار دوم: منقضی

کاربران تخفیف هات می توانید از 50% تخفیف تا سقف 75 هزارتومان برای انواع ارسال بار با وانت سبک، وانت سنگین، وانت مسقف و وانت سبک کفی دار اسنپ دریافت کنند. جهت کسب تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "دریافت وانت" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

VSY50
دریافت وانت
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

کد تخفیف اولین سفر اسنپ

استفاده امن و راحت از سرویس های اسنپ به همراه کد تخفیف اسنپ برای کاربران بسیار به صرفه شده است. کد تخفیف های اسنپ را می توانید از قسمت تخفیف های اپلیکیشن اسنپ دریافت کنید. با کد تخفیف اولین سفر اسنپ به راحتی می‌توانید درخواست اسنپ را ثبت نمایید و با تخفیف سفر خود را به مقصد برسانید. اسنپ دارای خدمات مختلفی است که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد:

  1. تاکسی اینترنتی 
  2. پیک موتوری
  3. سفارش غذای آنلاین
  4. سوپرمارکت آنلاین
  5. اسنپ اکسپرس
  6. خرید بلیط هواپیما
  7. بلیط هواپیما خارجی
  8. رزرو هتل
  9. بلیط اتوبوس
  10. بلیط قطار
  11. درخواست وانت
  12. اسباب کشی منزل
  13. سرویس بیمه
  14. خدمات پزشکی و سلامت
  15. فروشگاه آنلاین
  16. سرویس اعتباری
  17. اسنپ کلاب
  18. سرمایه گذاری

تاکسی اینترنتی 

سرویس تاکسی اینترنتی اسنپ با قیمت های مناسب، شما را در سفرهای درون شهری، برون شهری و … همراهی می‌کند. رانندگان با تجربه و دارای مدرک تأیید صلاحیت از پلیس امنیت، به طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به شما هستند.

پیک موتوری

با استفاده از خدمات پیک موتوری اسنپ، رفت‌و‌آمد در شهر و ارسال سریع بسته‌ها به راحتی انجام می‌شود. می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز درخواست خود را ثبت کرده و از ترافیک سنگین شهر فرار کنید.

سفارش غذای آنلاین

از بهترین رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های معتبر اطراف خود، وعده‌های غذایی، میوه، نان، پروتئین، شیرینی، نوشیدنی، بستنی، آجیل و... با کیفیت بالا و بسیار خوشمزه را سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

سوپرمارکت اسنپ

محصولات متنوع سوپرمارکتی از جمله لبنیات، تنقلات، شوینده، کنسرو و سبزیجات را به صورت آنلاین از خانه یا محل کار سفارش دهید و با بسته‌بندی مناسب و بدون تأخیر، تحویل بگیرید.

اسنپ اکسپرس

محصولات روزمره‌ی خود از جمله لبنیات، شوینده و خواربار را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌های اطرافتان آنلاین سفارش دهید و تا ۳۰ دقیقه بعد درب منزل خود تحویل بگیرید.

خرید بلیط هواپیما

امکان رزرو آنلاین بلیط‌های پرواز داخلی به سراسر ایران، از معتبرترین شرکت‌های هواپیمایی، به شما این امکان را می‌دهد که بلیط اکونومی یا بیزینس خود را با دسترسی آسان انتخاب کنید و سفر هوایی خود را با بهترین قیمت ممکن رزرو کنید.

بلیط هواپیما خارجی

با چند کلیک ساده، می‌توانید بلیط پرواز خارجی به مقصد کشورهای مختلف را از طریق سیستمی یا چارتر و با بهترین قیمت از شرکت‌های هواپیمایی معتبر تهیه کرده و با آرامش و اطمینان سفر کنید.

رزرو هتل

با استفاده از اسنپ، می‌توانید به راحتی و با کیفیت بالا، هتل‌های با بهترین قیمت در هر نقطه از ایران را رزرو کنید. امکان مقایسه تصویری هتل‌ها و مطالعه نظرات کاربران قبلی، به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

بلیط اتوبوس

با استفاده از سامانه آنلاین، می‌توانید بلیط انواع اتوبوس‌های معمولی و VIP از بهترین شرکت‌های اتوبوس‌رانی در تمام شهرها را مشاهده کرده و با بررسی امکانات هر یک، صندلی مورد نظر خود را به راحتی و با بهترین قیمت رزرو کنید.

بلیط قطار

با استفاده از اسنپ، می‌توانید به صورت سریع بلیط قطار را رزرو کرده و در هر زمانی از شبانه‌روز، انواع قطارهای شرکت‌های ریلی فعال در مسیر موردنظرتان را مشاهده و بلیط مناسب را انتخاب نمایید.

درخواست وانت

سرویس وانت‌بار اسنپ با نرخ اقتصادی، وسایل و اثاثیه شما را به‌موقع به مقصد می‌رساند. با چند کلیک، بار خود را به مقاصد درون‌شهری، برون‌شهری و حتی بین‌استانی ارسال کنید.

اسباب کشی منزل

با استفاده از اسنپ، از اسباب‌کشی به روش‌های سنتی و پرماجرا دلهره نکنید و به تیم‌های ماهر و حرفه‌ای اعتماد کنید. هزینه ثابت و منطقی اسباب‌کشی را آنلاین مشاهده کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

سرویس بیمه

سرویس بیمه اسنپ بهترین راه برای خرید بیمه شخص ثالث و بدنه است. با استعلام بیمه خودرو یا وسیله نقلیه‌تان، از معتبرترین شرکت‌ها با قیمت مناسب و بدون نیاز به چک و سفته خرید انجام دهید.

خدمات پزشکی و سلامت

مشاوره متنی و تلفنی از پزشکان و روان‌شناسان متخصص، ارسال دارو از داروخانه‌های معتبر و ارائه خدمات پزشکی در منزل از جمله ویزیت پزشک عمومی و متخصص، پرستاری، آزمایش و... برای شما در دسترس است.

فروشگاه آنلاین

اسنپ‌شاپ فرصت عالی برای انواع خرید پوشاک، لوازم دیجیتال و سایر کالاهای ضروری است. این محصولات با تخفیف‌های جذاب و ضمانت بازگشت به کاربران عرضه می‌شوند.

سرویس اعتباری

سرویس اعتباری اسنپ‌پی فرصتی فراهم کرده تا مشتریان بتوانند محصولات و خدمات را قبل از پرداخت دریافت کنند. این گزینه مناسب برای افرادی است که بدون نیاز به وثیقه و ضامن، می‌خواهند خرید کنند و در زمان بعد پرداخت کنند.

اسنپ کلاب

اسنپ‌کلاب برای مشتریان وفادار اسنپ، تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای فراهم کرده است. با استفاده از هر سرویس اسنپ، امتیاز جمع می‌کنید که در خریدهای بعدی به تخفیف‌های ویژه تبدیل می‌شود.

سرمایه گذاری

سرویس سرمایه‌گذاری و مدیریت سرمایه اسنپ ونچرز با هدف ارائه خدمات مدیریت سرمایه آنلاین و بدون حضور فیزیکی در بازار بورس راه‌اندازی شده است تا کاربران به راحتی و با امنیت به انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری دسترسی پیدا کنند.

با کد تخفیف اسنپ اولین سفر برای تمامی خدمات بالا می‌توانید تخفیف بالایی دریافت نمایید. اسنپ برای تمامی خدمات به صورت پیامک و در اپلیکیشن اسنپ کد تخفیف های زیادی قرار می‌دهد تا خرید و رزرو انواع بلیط را برای شما راحت تر کند.

ارسال نظرات