لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف اولین خرید باسلام 5% ویژه انواع خرید

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
1918
1.8
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی
ارسال رایگان برای خرید بالای 500 هزارتومان

با وارد کردن کد تخفیف از 5% تخفیف برنج جویبار از فروشگاه محلی و خانگی باسلام بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف باسلام برایتان اعمال شود.

berenji
خرید کنید
راهکار تخفیف خدمت
راهکار دوم: منقضی
200 هزارتومان حداقل خرید

با استفاده از کدتخفیف می توانید از 5% تخفیف تا سقف 20 هزارتومان برای حداقل خرید بالای 200 هزارتومان از غرفه موبایل اسکار باسلام بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "دریافت تخفیف" کلیک نمایید.

bala200
دریافت تخفیف
راهکار تخفیف خدمت
راهکار سوم: منقضی
12 هزارتومان حداکثر تخفیف
100 هزارتومان حداقل خرید

با وارد کردن کد بالا از 5% تخفیف خرید با سقف تخفیف 12 هزارتومان از فروشگاه محلی و خانگی باسلام برای سفارش بالای 100 هزارتومان بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف در وبسایت باسلام برایتان اعمال شود.

prm1512ru
خرید کنید
راهکار تخفیف خدمت
راهکار چهارم: منقضی
100 هزارتومان حداقل خرید
50 هزارتومان حداکثر تخفیف
قابل استفاده در اپلیکیشن

با استفاده از کد تخفیف بالا می توانید از 5% تخفیف خرید از اپلیکیشن فروشگاه محلی و خانگی باسلام با سقف تخفیف 50 هزارتومان و برای خرید بالای 100 هزارتومان دریافت نمایید. جهت استفاده از تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

app555
خرید کنید
راهکار تخفیف خدمت
راهکار پنجم: منقضی
25 هزارتومان حداکثر تخفیف
90 هزارتومان حداقل خرید

با وارد کردن کد بالا از 5% تخفیف خرید برای سفارش های بالای 90 هزارتومان با سقف تخفیف 25 هزارتومان از فروشگاه محلی و خانگی باسلام بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف در وبسایت باسلام برایتان اعمال شود.

best333
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

کدتخیف باسلام- معتبر 
 

با سلام یک فروشگاه اینترنتی متفاوت است. با سلام کسب و کاری است که با راه افتادنش بسیاری از کسب و کار های خانگی رونق گرفته است. محصولات غیرکارخانه ای در با سلام بدون واسطه به فروش میرسد. شما به عنوان کاربر سایت و مشتری محصولات متنوع، محصولاتی را در این سایت خواهید دید که در هیچ بازاری پیدا نمی کند. همچنین می توانید با سازنده و فروشنده محصولتان به صورت مستقیم صحبت کنید. امکاناتی مانند پرداخت امن در درگاهی مطمئن، ضمانت بازگشت پول تا هفت روز و پشتیبانی از راه های مختلف خرید از سایت با سلام را جذاب تر می کند. حالا تصور کنید کدتخفیف باسلام هم داشته باشید. این مطلب را دنبال کنید تا با با سلام و کدتخفیف باسلام بیشتر آشنا شوید.

 

کد تخفیف با سلام -محصولات مختلف مجموعه 
 

اول از همه باید بدانید که با سلام برای ایجاد غرفه از شما هیچ هزینه ای دریافت نمی کند. یعنی فقط نیاز است که شما صاحب یک کسب و کار کوچک باشید تا بتوانید به بهترین شکل در با سلام محصولتان را بفروشید. به دلیل تخفیف های این فروشگاه که در زمان های مختلف یا همان کد تخفیف فروشگاه اینترنتی، شفافیت مالی، آموزش روش های فروش بدون هیچ هزینه ای و کاهش هزینه های پستی این مجموعه منحصر به فرد شده است. مواد غذایی، مد و پوشاک، صنایع دستی، عطاری، آرایش و بهداشتی و.. بخشی از دسته بندی های محصولات این سایت است. شما در این بازار مجازی، یک کالای اصیل را می خرید و در زمانی که رضایتتان از کالا را تایید کردید هزینه را پرداخت می کنید. پس این فرصت خرید آن هم با کد تخفیف باسلام را از دست ندهید. 
 

کد تخفیف باسلام در غرفه های اینترنتی 
 

اگر در با سلام ثبت نام کنید، خرید از این سامانه بسیار آسان است. شما محصول را به سبد خریدتان اضافه میکنید و منتظر تایید از سمت غرفه میمانید. سفارش از سمت صاحب غرقه گرفته میشود و برایتان اماده می شود. بعد از آن ارسال و تازه بعد از آن تسویه حساب صورت میگیرد. البته در فرآیند خرید استفاده از كد تخفيف باسلام را فراموش نکنید. هر سوالی درباره محصول داشته باشید هم می توانید مستقیما با ارائه دهنده آن صحبت کنید. با این امکان با خیال راحت تری خرید خواهید کرد. در مسیر خرید پشتیبانی تلفنی و آنلاین با سلام کنار شما خواهد بود.
 

كد تخفيف باسلام در تخفیف هات


تخفیف هات سایتی برای با خبر کردن مشتریان از تخفیف های مختلف و ارائه تخفیف ها به آن ها است. اگر مشتری با سلام باشید باید بدانید کد تخفیف فروشگاه اینترنتی با سلام هم مثل تعدادی زیادی از دیگر بازارهای مجازی مانند کد تخفیف رایگان ایسام در تخفیف هات قرار می گیرد. پس هر زمان خواستید از محصولات اصیل و منحصر به فرد با سلام خرید کنید حتما قبل از خرید به تخفیف هات سربزنید. با دریافت کد تخفیف با سلام تجربه خریدتان بسیار لذت بخش تر خواهدشد.
 

 

ارسال نظرات