لوگو تخفیف هات

کدتخفیف نت افراز تا 12% ویژه خرید انواع خدمات

12% تخفیف
0
231
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

با وارد کردن کد تخفیف می توانید از 12% تخفیف نت افراز بدون محدودیت ریالی ویژه انواع خدمات بهره مند شوید. لازم به ذکر است که این کد تخفیف بدون محدودیت سفارش اول می باشد. جهت استفاده از کد تخفیف میبایست کد را کپی کرده سپس بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف در سایت نت افراز برای شما منظور گردد.

UC723JUS
خرید کنید
کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

توضیحات سایت اینترنتی نت افراز، فروشنده هاست ارزان:

شما میتوانید با کپی کردن کد تخفیف نت افراز از فروشگاه اینترنتی تخفیف هات برای دریافت هاست ارزان و ثبت دامنه تخفیف دار اقدام کنید.

 

خصوصیات نت افراز:

با استفاده از برنامه های فارسی که شرکت هاستینگ نت افراز بصورت رایگان برای کابران هاست خود نصب میکند، دیگر نیاز به پرداخت هزینه جهت طراحی وب سایت نخواهد بود. با خرید هاست ارزان از شرکت نت افراز بدون نیاز به اطلاعات تخصصی طراحی وب، وب سایت خود را بصورت حرفه ای طراحی کنید.از آنجا که امنیت جایگاه و اهمیت ویژه ای در ارائه سرویس های میزبانی وب دارد ، نت افراز نهایت تلاش خود را میکند تا کاربران یک خرید دامنه و هاست ارزان ومطمئن داشته باشند. برخی از پکیج های امینتی نصب شده بر روی سرور های نت افراز منحصرا برای خود شرکت تهیه شده است.

 

تمام برنامه های استفاده شده در سیستم های نت افراز، دارای لایسنس قانونی بوده و دائما به روز می شوند.نت افراز این تضمین را به شما میدهد که در صورتی که به هر دلیلی مایل به کنسل کردن سرویس خود با نت افراز در هفته اول هستید، تمامی وجه شما (به جز هزینه خرید دامنه که غیر قابل بازگشت میباشد) را باز گرداند.ثبت و خرید دامنه جزو اقدامات اولیه است که سرویس انلاین خرید دامنه به شما در خرید هاست ارزان و خرید دامنه کمک خواهد نمود تا بتوانید خرید دامنه مناسب خود را انجام دهید.

 

اولین قدم برای ورود به فضای مجازی، خرید دامنه یا به عبارتی ثبت دامنه مناسب است که هر چه دقیق تر این عبارت انتخاب شود، قطعا در برند شدن شما موثر خواهد بود. دامین ها انواع مختلفی دارند که برای هر کشور یا هر نوع کسب و کار با پسوندهای متفاوتی بکار می رود." دامین " بطور کلی در دنیای وب به معنای آدرس اینترنتی می باشد که به عبارتی تمام آدرس هایی که در مرورگر خود مشاهده می کنید، نامی است که برای آی پی سایت ها ثبت دامنه شده است. از این رو در حین خرید دامنه باید نهایت تلاش و خلاقیت خود را بکار بگیرید تا بتوانیدیک ثبت دامنه درست داشته باشید و نامی مناسب و درست برای زمینه ای که فعالیت می کنید یا قصد فعالیت را دارید، انتخاب کنید و این گونه در آینده ای نه چندان دور شما نسبت به انتخاب نام دامنه می توانید محبوبیت بیشتری در میان رقبای خود بدست آورید.

 

هاست


 

 

به همین دلیل توصیه می شود که در حین انتخاب نام و خرید دامنه دقت کافی را خرج کنید. شرکت نت افزار مفخر است میتواند بهترین سرویس ها را به شما کاربران عزیز ارائه دهد.بطور کلی دامین بین المللی شامل تمام پسوندهای موجود بجزء پسوندهای ملی می باشد که ثبت دامنه بین المللی از آنها هیچ محدودیتی ندارد و در هر منطقه از جهان که باشید میتوانیداز ان استفاده کنید.در حین ثبت دامنه علاوه بر انتخاب نام دامنه، شما باید پسوند مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید که در میان این پسوندها می توان به دامنه های ملی اشاره کرد که نشان دهنده موقعیت جغرافیایی کسب و کار شما است.

 

به همین دلیل اگر قصد دارید تا این گونه شناخته شوید، توصیه می شود که در حین ثبت دامنه، از پسوند های ملی برای ثبت دامنه خود استفاده کنیددیگر امکاناتی که در نت افراز میتوانید داشته باشید برخورداری از خرید هاست ارزان است. هاست‌ ارزان بر روی سرورهای قدرتمند ابری در موقعیت‌های ایران و اروپا پیاده‌سازی و ارائه می‌شود. خرید هاست اشتراکی را شبیه یک آپارتمان تصور کنید، سرور مجازی ( وی پی اس ) شبیه یک خانه چند طبقه است که میتوانید از منابع ارتقاء یافته آن استفاده و آنها را با افراد به اشتراک بگذارید.خرید هاست اشتراکی به شما قدرت بیشتری میدهد، انعطاف پذیر و قابل کنترل است اما این خرید هاست کمی پرهزینه میباشد.شما میتوانید اقداماتی مانند خرید هاست ارزان و دامین را با دریافت کد تخفیف از فروشگاه اینترنتی تخفیف هات با قیمت کمتری داشته باشید و با خیال راحت به سمت خرید هاست ارزان و ثبت دامنه بروید.

 

ارسال نظرات