لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کدتخفیف مکتب خونه برای بیش از 10000 هزار ساعت آموزش رایگان

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
140
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

شما می توانید از طریق لینک اختصاصی تخفیف هات وارد صفحه اختصاصی آموزش های رایگان سایت مکتب خونه شوید، به منظور استفاده از کدتخفیف مکتب خونه و بهره گیری از آموزش های آنلاین رایگان، روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

بیشترین کدتخفیف مکتب خونه

یادگیری اولین قدم برای پا گذاشتن در مسیر موفقیت است. شرایط مختلفی افراد را از یادگیری باز می دارد. مثل سن، موقعیت جغرافیایی محل زندگی افراد و امکانات و توانایی مالی افراد. مکتب خونه رسانه دیجیتالی است که در راه آسان کردن مسیر یاد گیری قدم برداشته است. این مجموعه در سال ۱۳۹۰ شمسی فعالیت خودش را شروع کرده است. تا به امروز هزاران ویدیو آموزشی در زمینه های مختلف در مکتب خونه بارگزاری شده است. این دوره ها به کمک اساتید بهترین دانشگاه های کشور تهیه شده اند. بسیاری از دوره ها هم کاملا رایگان هستند. با گذشت زمان دوره های مهارت محور و همینطور همایش ها و رویداد ها هم به مکتب خونه اضافه شدند.

خلاصه برای افزایش مهارت های شما در هر زمینه بدون در نظر گرفتن شرایط مختلف می توانید به مکتب خونه مراجعه کنید. نگران هزینه ها هم نباشید. چرا که آموزش مجازی هزینه خیلی کمتری از دیگر دوره ها دارد. همچنین با استفاده از کد تخفیف مکتب خونه می توانید هزینه های یادگیری را به حداقل برسانید.

 

کد تخفیف آموزش


 

دوره های سایت مکتب خونه

اگر بخواهیم محصولات مکتب خونه را معرفی کنیم بهتر است قبل از همه موارد به دوره دروس دانشگاهی بپردازیم. در این بخش شما آموزش های رایگان مختلفی را مشاهده می کنید که توسط بهترین اساتید برجسته ترین دانشگاه ها تهیه شده اند و در هر زمان به شما کمک خواهند کرد. دسته دیگر محصولات دوره های مکتب پلاس هستند. این دوره ها کوتاه مدت و کاملا کاربردی هستند. شما مهارت های دانشگاهی را در این ویدیوها نمی آموزید بلکه مهارت های کاربردی مورد نیاز برای ورود به بازار کار را یاد خواهید گرفت. در این جا هم، هم دوره های رایگان مشاهده خواهید کرد و هم دوره های پلاس. نگران هزینه های دوره های پلاس نباشید چون با کدتخفیف مکتب خونه هزینه های دوره های پلاس در مقایسه با ارزش آن ها بسیار اندک خواهد بود. دسترسی به ویدیو رویدادها و همایش های علمی هم آخرین بخش ویدیوهای مکتبخونه است.

 

شرایط استفاده از دوره های سایت مکتب خونه

استفاده از دوره های پلاس مکتب خونه شرایطی دارد. مثل شرایط خرید و شرایط فارغ التحصیلی. شما می توانید اطلاعات دقیق این شرایط را در خود وب سایت مجموعه مشاهده کنید.

 

کوپن و کد تخفیف مکتب خونه در تخفیف هات

همانطور که گفتیم برای استفاده از آموزش های پلاس مکتب خونه نیاز به پرداخت هزینه های کوچکی دارید. شما میتوانید برای همین هزینه ها هم کد تخفیف مکتب خونه استفاده کنید. مکتب خونه هر زمانی که برای محصولاتش کدتخفیف آموزش در نظر بگیرد، این تخفیف ها در تخفیف هات اعلام خواهد شد. کد تخفیف مکتبخونه اعلام شده در این سایت برای همه کاربران قابل استفاده و رایگان است. پس حتما اگر خواستید به دنبال آموزش مجازی دارای کد تخفیف آموزش بروید حتما به تخفیف هات سر بزنید. ما در تخفیف هات دوره های دارای کد تخفیف مکتبخونه را پیشنهاد می کنیم.

 

ارسال نظرات