لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کدتخفیف اسنپ باکس 50 درصدی ویژه اولین سفارش

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
1049
3.3
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

کاربران عزیز میتوانید از 50% تخفیف ویژه تا سقف 50 هزارتومان برای اولین استفاده از اسنپ باکس بهره مند شوید. جهت استفاده از این تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

P50
خرید کنید
راهکار تخفیف خدمت
راهکار دوم: منقضی

کاربران تخفیف هاتی می توانند از 50% تخفیف ویژه تا سقف 15 هزارتومان برای استفاده از پیک بدون جعبه اسنپ باکس بهره مند شوید. این کد دوبار قابل استفاده است. استفاده از این تخفیف می بایست بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

BJR-50
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

خدمات مقرون به صرفه اسنپ برای مشتریان با کدتخفیف اسنپ باکس

اسنپ یک اپلیکیشن گسترده با کاربران میلیونی است. اسنپ‌ باکس سرویس جدید و شیوه هوشمند جا به جایی بسته و مرسوله از خدمات و سرویس دهی اسنپ است. ارسال آسان و راحت به همراه تحویل سریع جزو ویژگی هایی است که باعث می شود مشتریان با خیال راحت بسته‌های خود را با تضمین امنیت بالا و هزینه‌های پایین برای ارسال به اسنپ باکس بسپارند. برای افرادی که در کسب ‌و کاری فعالیت می ‌کنند استفاده از اسنپ ‌باکس می ‌تواند هزینه‌ ها را به میزان چشمگیری کاهش دهد و از نظر زمانی موجب صرفه ‌جویی گردد. علاوه بر این اسنپ برای کاربران کدتخفیف اسنپ باکس در نظر گرفته است. اگر می خواهید از کد هدیه اسنپ باکس بهره مند شوید، در نظر داشته باشید که تخفیف هات خدمات بسیار عالی در این زمینه ارائه می نماید. تمامی انواع کد اسنپ باکس در این سایت شما را از تخفیف عالی برخوردار می کنند.

 


 

 

اسنپ باکس چیست؟

اگر می خواهید بدانید اسنپ باکس چیست؛ باید بگوییم اسنپ باکس، یک خدمات و سرویس آسان برای جا به جایی و ارسال بسته در پلتفرم اپلیکیشن اسنپ است که درخواست در آن به صورت اینترنتی ثبت می شود. در یک زمان کوتاه، با قیمت‌های مقرون به صرفه، تضمین سلامت کالا و پشتیبانی ۲۴ ساعت شبانه روز خدمت‌رسانی می‌کند. اسنپ باکس به کاربر این امکان را می‌ دهد تا با دانلود، نصب و استفاده از نرم افزار اسنپ، با لمس چند دکمه، در یک بازه زمانی کوتاه در هر نقطه شهر افراد بتوانند با یک قیمت بسیار مناسب مرسوله و بسته‌های خود را به واسطه موتورسیکلت‌های اسنپ به مقصد و گیرنده مورد نظر خود بفرستند. پس از تحویل دادن بسته به گیرنده توسط پیک موتوری، پیام تحویل بسته به مقصد برای فرستنده ارسال می گردد تا از روند ارسال بسته به مقصد نهایی مطلع باشد.

 

مزایای استفاده از اسنپ باکس

از جمله مزیت های استفاده از اسنپ باکس این است که نیاز به دانلود و نصب یک اپلیکیشن جداگانه ندارد و هر کاربر اپلیکیشن اسنپ، می تواند از خدمات اسنپ باکس بهره مند شود. کاربر می تواند پس از ارسال بسته‌ در تمام مراحل به صورت لحظه ای مرسوله را دنبال کند.

 

از دیگر مزایای سرویس اسنپ باکس می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

 

• قیمت مناسب و منصفانه: سیستم تعیین قیمت‌ در اسنپ پس از در نظر گرفتن عوامل مختلف همانند طول مسیر، حجم ترافیک خیابان ها و ... صورت می گیرد.

 

• قابلیت پرداخت آنلاین: امکان پرداخت کرایه جهت ارسال بسته با سرویس اسنپ باکس به دو صورت آنلاین و نقدی است. در دوره کرونا و اجتناب از پول نقد پرداخت آنلاین بهترین گزینه است. کاربر باید حساب خود را شارژ کند.

 

ترافیک خیابان ها تاثیر زیادی در خدمات رسانی بهتر اسنپ باکس به مشتریان ندارد. افزایش سرعت تحویل مرسوله، کاهش آلودگی هوای شهری و همچنین کاهش ترافیک و کاهش رفت و آمد شخصی، از مزایای بی شمار دیگری است که می توان برای سرویس اسنپ باکس برشمرد.

 

پیشنهاد استفاده از سرویس اسنپ ‌باکس برای کسب و کارها

بسیاری از کسب‌ و کارها هستند که در طول روز بسته‌ ارسال می ‌کنند. استفاده از اسنپ ‌باکس به عنوان جایگزین مورد اعتماد برای پیک‌ موتوری سنتی بوده و موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می گردد. سرویس خدمات رسانی اسنپ باکس برای کسب‌ و کارهایی در مقیاس شرکتی، تجاری و حتی خانگی مناسب و کاربردی است. همانند:

 

• فروشگاه‌ لوازم جانبی اتومبیل

 

• فروشگاه‌ موبایل‌

 

• هایپر مارکت ها

 

• کافه رستوران‌ها

 

• فست فودها

 

• سوپرمارکت‌

 

• فروشگاه‌های آنلاین و ...

 


 

 

نحوه نصب و دانلود اسنپ باکس

کاربران می توانند جهت استفاده از برنامه اسنپ و دانلود اسنپ باکس از طریق کافه بازار، گوگل پلی و یا وب سایت رسمی اسنپ دانلود کرده و سپس نصب نمایند. پس از نصب برنامه لازم است با ساخت یک حساب کاربری به کمک نام و شماره تماس خود وارد اپلیکیشن شوید. زمانی که قصد ارسال یا دریافت مرسوله دارید و لازم است درخواست سرویس پیک موتوری اسنپ باکس را در اپلیکیشن ثبت کنید؛ باید ابتدا مبدا و سپس مقصد را در داخل برنامه مشخص کنید و بعد می ‌توانید به سادگی درخواست‌ جا به‌ جایی مرسوله را ثبت نمایید و از این سرویس ناوگان بزرگ اسنپ بهره ببرید.

 

دریافت کدتخفیف اسنپ باکس از تخفیف هات

اسنپ باکس با هدف فراهم آوردن بستری مناسب برای ارسال راحت مرسوله، ارزان و بدون دغدغه برای مشتریان، با پشتوانه تیم بزرگ اسنپ تلاش می کند. همچنین به عنوان بخشی از خدمات و ایجاد شرایط بهینه و ایده ‌آل برای ارسال بسته توسط اشخاص، شرکت‌ها، ادارات، سازمان ها و ... در تلاش شبانه روزی است. یکی از این موارد در نظر گرفتن کدتخفیف اسنپ باکس برای مشتریان است که اولین کدتخفیف اسنپ باکس نیز بعد از نصب برنامه و ثبت اولین سفارش اسنپ باکس فعال می گردد.

 

مشتریان می توانند با ورود به سامانه و وارد کردن کد تخفیف از سرویس پیک اسنپ باکس بهره مند شوند. کد تخفیف اسنپ باکس به مردم اطلاع رسانی می شود. برای اطلاع سریع تر و همیشگی از تخفیف ها و کد هدیه اسنپ باکس باید سایت تخفیف هات را دنبال کنید تا از کد اسنپ باکس مطلع شوید. پس بخاطر داشته باشید پیش از درخواست سرویس پیک موتوری اسنپ باکس حتما به سایت تخفیف هات سر بزنید تا بتوانید از جدیدترین کدهای ویژه تخفیف استفاده نمایید. کد تخفیف تاکسی اینترنتی را نیز می توانید از تخفیف هات دریافت نمایید.

 

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد