لوگو تخفیف هات

تا 100% کوپن تخفیف کتاب های صوتی و خرید اشتراک

100% تخفیف
0
924
1.3
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 100% تخفیف ویژه کتاب های کودک و نوجوان از وبسایت طاقچه بهره مند شوید. جهت استفاده از این تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کتاب" کلیک نمایید.

shahrvandi
خرید کتاب
راهکار تخفیف خدمت
راهکار دوم: منقضی

بدون وارد کردن کد تخفیف میتوانید تا 100% تخفیف اولین اشتراک 1 هفته ای طاقچه بی نهایت بهره مند شوید. برای استفاده از این تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

INF
خرید کنید
کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

خصوصیات سایت طاقچه :
 

یکی از دغدغه های انسان ها، مطالعه کتاب می باشد که با توجه به این که انسان ها همواره در رفت و آمد هستند، نمی توانند همیشه کتابی که می خواهند مطالعه کنند را همراهشان حمل کنند. از طرفی با افزایش قیمت کتاب برای بعضی از افراد خرید کتاب مقدور نمی باشد به همین دلیل خرید با کوپن تخفیف طاقچه پیشنهاد می شود. همچنین بدلیل در دسترس نبودن کتاب ها افراد مجبور به سفارش کتاب البته همراه با کوپن تخفیف می شوند. با سفارش کتاب هزینه های ارسال هم اضافه می شود. سامانه طاقچه برای حل چنین مشکلاتی با هدف ساده سازی دسترسی افراد به انواع کتاب آنلاین (کتاب های صوتی و پی دی اف) شروع به کار کرد. در طاقچه می توانید گنجینه ای از کتاب های صوتی و الکترونیک، پی‌دی‌اف، مجله و روزنامه را مشاهده کنید. طاقچه ی سامانه کتاب آنلاین می باشد ودیگر نیازی به سفارش کتاب ندارید.

 

در ابتدا، طاقچه فقط کتاب آنلاین متنی عرضه می کرد و کتاب های صوتی عرضه نمیشد. اما بعد از مدتی کتاب های صوتی نیز برای راحتی کاربران ارائه شد. کتاب های صوتی از این جهت باعث راحت تر بودن کاربر می باشد که فرد می تواند به راحتی و در هر مکانی و حتی هنگام پیمودن مسیر، از کتاب های صوتی با کوپن تخفیف و کد تخفیف طاقچه استفاده کند. البته استفاده از کتابهای صوتی یک کار مفید نیز می باشد برای وقت هایی که نمی توانید کار مفیدی انجام دهید. مانند زمانی که مسیری را می پیمایید یا در انتظار هستید استفاده از کتابهای صوتی وقتتان را هدر نمی دهد.

 

کتاب
 

 

 


 

 

خرید اینترنتی کتاب:

با کوپن تخفیف طاقچه می توانید به انواع کتاب آنلاین از جمله کتابهای صوتی و متنی ، مجلات و روزنامه ها دسترسی داشته باشید و با خرید اینترنتی کتاب موردنظر خود را با استفاده از کد تخفیف طاقچه بی نهایت با هزینه کمی خریداری کنید. در طاقچه کتاب رایگان نیز می توانید پیدا کنید. علاوه بر بخش کتاب رایگان ، طاقچه با در نظر گرفتن کوپن تخفیف راه دسترسی به کتاب آنلاین مد نظر کاربر را آسان تر نموده است. طاقچه کدتخفیف طاقچه را در اختیار کاربران قرار می دهد و کاربران به هنگام پرداخت، مبلغ کم تری را پرداخت خواهند کرد. در واقع می توان گفت شما در نرم افزار طاقچه می توانید هرنوع کتاب آنلاین و مجله و روزنامه و حتی کتاب رایگان مورد نظر خود را که می خواهید به راحتی پیدا کنید و با کد تخفیف اپلیکیشن طاقچه خریداری نمایید.

 

کد تخفیف طاقچه:

کدهای تخفیف طاقچه با عنوان های مختلف طاقچه کد تخفیف و تخفیف طاقچه بی نهایت و كد تخفيف طاقچه و کد هدیه طاقچه در اختیار کاربران آن قرار میگیرد. استفاده از این کد ها خرید را به صرفه تر و افراد را برای خرید ترغیب می کند. برای استفاده از این تخفیف باید ها و دریافت کدهای تخفیف میبایست به وبسایت طاقچه مراجعه کنید و کد ها را از وبسایت و یا شبکه های اجتماعی و یا وبسایت هایی مانند تخفیف هات دریافت کنید. طاقچه دارای انواع مختلفی از کتاب صوتی و الکترونیکی و ... است.

 

ارسال نظرات