لوگو تخفیف هات

ژیلت

ژیلت

درباره ژیلتGillette شرکت محصولات بهداشتی آمریکایی مانند ماشین اصلاح، ریش تراش، تیغ و فیوژن است، که در سال ۱۹۰۱ توسط فردی به اسم کینگ سی

امتیاز دهید
(امتیاز 0 از 0 رای)
کالا
فعلا معتبر
تخفیف 45% خرید ژیلت و خود تراش
قیمت قدیم
950,000
سود شما
427,500
قیمت جدید
522,500

 

درباره ژیلت

Gillette شرکت محصولات بهداشتی آمریکایی مانند ماشین اصلاح، ریش تراش، تیغ و فیوژن است، که در سال ۱۹۰۱ توسط فردی به اسم کینگ سی. تأسیس شد و این شرکت هم‌اکنون یکی از برندهای شرکت پروکتر اند گمبل به حساب می‌آید، که برای تولید تیغ خودتراش، فیوژن، ماشین اصلاح و سایر محصولات بهداشتی استفاده می‌شود.

 

این شرکت هم اکنون توسط مجله های مختلف اروپایی به عنوان بیست و سومین برند پر ارزش محصولات بهداشتی مانند ماشین اصلاح، فیوژن، ریش تراش در جهان معرفی شده است.دفتر مرکزی این شرکت که در ایالت ماساچوست واقع است،در سال ۲۰۰۵ در شرکت پروکتراند گمبل ادغام شد و دیگر این شرکت به اسم Gillette موجودیت ندارد.در اثر اقدام این دو شرکت،بزرگترین شرکت تولید کننده محصولات بهداشتی و خانواده در دنیا بوجود آمد.

 

محصولات ژیلت

این شرکت با هدف ارائه بهترین کالاها و خدمات و جلب رضایت کامل مشتری در دنیا پایه گذاری شده است.هدف این شرکت تبدیل شدن به فروشگاهی است که افراد از هر قشر و صنفی که باشند،بتوانندنیازهای خود را در کوتاه ترین زمان ممکن،در آن تامین کرده و با رضایت خاطر استفاده نمایند و هزینه کمتری هم برای یک کالای با کیفیت خرج کنند.

 

اولین تیغ خودتراش این شرکت که از تیغ یکبار مصرف استفاده می‌کرد در سال ۱۹۰۳ معرفی شد. در سال ۱۹۳۴ این شرکت مدل جدیدی را ارائه کرد که سر تیغ از دسته قابل جدا شدن بود. پس از آن در سال ۱۹۴۷یک مدل دیگر از خود تراش را معرفی کرد.این مدل در سال ۱۹۵۴ با معرفی مدل‌های دیگری که قادر بودند با دقت و کیفیت بیشتری اصلاح کنند، به‌روز شد.

 

نظر مشتریان یا مخاطبان در خصوص محصولات ژیلت

توجه به مشتری مهم ترین بخش کار این شرکت لوازم بهداشتی محسوب می شود.به همین دلیل این شرکت آلمانی با کیفیت بسیار بالا،بهره گیری از سیستم تخفیف،هدیه،حمایت بیشتر از مشتریان دائمی،برای جلب رضایت کامل مشتریان در نظرگرفته شده است و مشتریان زیادی از محصولات این شرت رضایت دارند.

 

ارائه کد تخفیف های ویژه محصولات ژیلت در سایت تخفیف هات

انواع لوازم بهداشتی اعم از ماشین اصلاح، فیوژن، خود تراش از برند های مختلف در سایت اینترنتی تخفیف هات با تخفیف های ویژه برای مشتریان فراهم شده است.

 

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد