لوگو تخفیف هات

کد تخفیف هندزفری دیجی کالا

کد تخفیف هندزفری دیجی کالا

امتیاز دهید
(امتیاز 2.75 از 4 رای)
رایانه
رایانه
1 تخفیف
0
لپ تاپ
لپ تاپ
4 تخفیف
2
هدفون، هدست و هنذفری
هدفون، هدست و هنذفری
5 تخفیف
4
مرتب سازی:
کالا
فعلا معتبر
تخفیف خرید خوش قیمت هدفون و هندزفری
قیمت قدیم
5,000,000
سود شما
4,441,000
قیمت جدید
559,000
فعلا معتبر
خرید هدفون بی سیم و خرید هندزفری تا 59% تخفیف
قیمت قدیم
1,650,000
سود شما
960,000
قیمت جدید
690,000
خرید هدست با 13% تخفیف
قیمت قدیم
3,985,000
سود شما
505,000
قیمت جدید
3,480,000

خرید هدفون از بهترین برندها

در حال حاضر، برند‌های بسیاری موجود هستند که به تولید انواع هدفون‌ها پرداخته اند. در خرید هدفون علاوه بر برند باید به نکاتی نظیر قابلیت جابجایی، توانایی حذف نویز، نوع اتصال، منبع صدا و ... توجه کرد. ابتدا بایستی هدفتان از خرید هدفون مشخص باشد؛ برای مثال اگر از هدفون می خواهید فقط و فقط در کنار موبایل استفاده کنید، خریدن مدل‌های با قیمت بالا توصیه نمی شود یا مثلا اگر دنبال این هستید که صداهای بیس را عالی احساس کنید و بشنوید، باید به دنبال هدفونی باشیدکه امکان پشتیبانی از فرکانس‌های بسیار پایین را دارد. ممکن است افرادی که به دنبال محصول مناسب با نیاز خود باشند، با پیچیدگی‌های بسیاری مواجه باشند. تشخیص یک هدفون بی سیم با کیفیت و مناسب و مقایسه‌ی آن با سایر هدفون‌ها نیاز به اطلاعات و حوصله زیاد دارد. در این قسمت به چند نکته در خصوص خرید هدفون آورده شده‌اند که حتما به کارتان خواهد آمد.

راهنمای خرید هندزفری بی سیم؛ نکات مهم در خرید هدفون بی سیم

اولین نکته‌ای که بایستی در هنگام خرید هندزفری مد نظرتان باشد فرم هدفون است که شامل مدل‌هایی همچون ایرفون )تو گوشی(، دور گوش، رو گوشی میباشند. نکته بعدی مربوط به طراحی می شود؛ منظور از طراحی، رنگ و شکل ظاهری نیست بلکه بسته یا باز بودن بخش پشتی آن است که در زمان شنیدن می تواند تاثیر به سزایی داشته باشد. یکی دیگر از نکات ضروری در حین خرید، نوع اتصال هدفون به منبع ورودی است که به دو دسته اصلی با سیم و بی سیم تقسیم می‌شود. البته لازم به ذکر است که برند تولید کننده هم از اهمیت بالایی بر خوردار است. در این میان تولید کنندگان شناخته شده و معتبری مثل بیتس، جی بی ال، سنهایزر، شور Shure، آدیو تکنیکا و... در بازار داخلی وجود دارند. این شرکت های سازنده نامبرده شده هدفونهای با کیفیت و استاندارد ارائه می کنند و می توانند گزینه مناسبی برای خرید باشند.

ویژگی های مهم هدفون‌ها

یکی از خصوصیت های یک هدفون مناسب کیفیت صدای آن است. کیفیت پخش صدا در هدفون های بی سیم بسیار مهم است. عمر باتری نیز یکی از نکات مهم در زمان خرید هدفون است. امکان استفاده‌ی طولانی مدت از هدفون‌های بی‌سیم بدون نگرانی در خصوص اتمام شارژ آن‌‌ها، مولفه‌ای بسیار مهم است که هنگام خرید باید به آن دقت داشته باشید. در مواقعی که نیاز به یک هدفون، هنذزفری، هدست و ... برای شنیدن موسیقی حین ورزش را دارید، نمونه‌های مقاوم در برابر مایعات انتخاب بهتری نسبت به انواع عادی می باشند. به دلیل اینکه این نمونه از هدفون‌ها نیز در برابر تعریق بسیار مقاوم بوده، بنابراین برای استفاده‌های طولانی مدت و حین ورزش مناسب هستند و آسیب نمی بینند. در این راستا در صورت امکان بهتر است برای هدفونتان کاور و یا کیف مخصوص تهیه کنید تا در صورت جابجایی، آسیبی به آن وارد نشود.

جمع بندی؛ خرید انواع هدفون متناسب با نیازهای شما

تکنولوژی ساخت هدفون به صورت فزاینده‌ای رو به رشد است و از این رو امکانات بیشتر و بیشتری در این دستگاه‌ها نظیر انواع هدفون ها، هندز فری، هدست، هدفون بلوتوث و ... پیاده سازی می گردد. برخی از این قابلیت‌ها در عملکرد نهایی نقش مهمی دارند و در خرید هدفون باید آنها را مد نظر قرار داد. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به شنیدن موسیقی دارید می توانید با توجه به نکاتی نظیر محدوده فرکانسی، نوع درایور، حساسیت و ... در این بازار گسترده و متنوع، مناسبترین هدفون را بر اساس نیازهایتان بیابید. مثلا اگر از از علاقه مندان جدی به بیس هستید، دستگاهی با محدوده فرکانسی پایین تر را انتخاب نمائید.
همچنین اگر کیفیت صدا برایتان مهم است از اولویت بالاتری برخوردار می باشد، به دنبال هدفون دور گوش باشید. در نهایت در صورتی که قصد خرید هدفون برای کودکان را دارید بهتر است مدلی را انتخاب نمائید که امکان محدودسازی حساسیت و حداکثر شدت صدا را دارند، بدین ترتیب از آسیب به پرده گوش کودک جلوگیری می کند.

ارائه کد تخفیف برای خرید هدفون و هندزفری در تخفیف هات

هدست و هدفون های بلوتوثی در انواع و اقسام گوناگونی مثل دور گردن، کیس دار، ایرفون و موارد دیگری ارائه شده اند که هر یک از این دستگاه ها برای موقعیت های خاص نظیر مکالمه، رانندگی، ورزش کردن و .... طراحی و تولید شده است. به همین خاطر توصیه می شود قبل از خرید هدفون بی سیم حتما به نیاز و احتیاجات خود توجه نمائید تا از خریدتان رضایت کافی که می خواهید داشته باشید. با وارد کردن کد تخفیف خرید انواع لوازمی مانند هدفون بلوتوث، هدست و ... می توانید از طریق وب سایت تخفیف هات اقدام کنید. برای این کار کافی است به تخفیف هات مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را در برندهای مختلف پیدا کرده و باهم مقایسه کنید. همچنین شما میتوانید با کپی کردن کد تخفیف خرید لحظه آخری انواع هدفون، از تخفیف لحظه آخری این وب سایت بهره مند شوید.
کد تخفیف دیجی کالا و کد تخفیف سایر فروشگاه های اینترنتی را می توانید از وب سایت تخفیف هات کاملا رایگان دریافت نمایید. همچنین در نظد داشته باشید که تمامی کدهای تخفیف تست شده و معتبر می باشند.

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد