لوگو تخفیف هات

خرید اینترنتی لباس سگ ارزان

خرید اینترنتی لباس سگ ارزان

امتیاز دهید
(امتیاز 5 از 3 رای)
مشاهده پیشنهادها
مشاهده پیشنهادها
6 تخفیف
0
مرتب سازی:
کالا
فعلا معتبر
تخفیف 50% خرید غذای سگ آپارتمانی و سایر حیوانات
قیمت قدیم
903,740
سود شما
451,870
قیمت جدید
451,870
فعلا معتبر
خرید لباس سگ و دیگر لوازم حیوانات خانگی تا 55% تخفیف
قیمت قدیم
178,000
سود شما
98,100
قیمت جدید
79,900
فعلا معتبر
تخفیف 56% تله و چسب موش
قیمت قدیم
340,000
سود شما
191,000
قیمت جدید
149,000
فعلا معتبر
خرید زین اسب با 48% تخفیف
قیمت قدیم
155,000
سود شما
75,100
قیمت جدید
79,900
فعلا معتبر
لوازم سگ پامر و انواع سگ تا 61% تخفیف
قیمت قدیم
1,000,000
سود شما
610,000
قیمت جدید
390,000

هر آنچه که باید درباره لوازم حیوانات خانگی بدانید:

امروزه نگهداری از حیوانات خانگی بین مردم بسیار رایج شده است. بسیاری مردم علاقه‌ی زیادی به نگهداری حیوانات خانگی دارند. از جمله دلایل این افراد پر کردن تنهایی می‌باشد. نگهداری از حیوانات قوائد و اصول خاصی دارد. بسیاری از حیوانات اگر توجه و مراقبت های لازم را دریافت نکنند در مدت زمان کوتاهی بیمار می‌شوند و این بیماری برای صاحبان حیوانات خانگی، خرج های هنگفتی را به دنبال دارد. بسیاری از دامپزشکان عقیده دارند که خرج یک حیوان خانگی معادل یک نوزاد می‌باشد. یکی از مهم ترین وسایل در نگهداری حیوانات، غذای مناسب می‌باشد. هم‌چنین برای حیواناتی مانند سگ، تجهیزاتی مانند قلاده، لباس سگ، کفش سگ پاکوتاه و برای حیواناتی مانند اسب، زین اسب و برای برخی دیگر از حیوانات نوع قفس بسیار مهم می‌باشد.
لوازم مورد نیاز حیوانات معمولاً از جنس پلاستیک و یا لاتکس می‌باشد و معمولاً باید به نحوی طراحی بشود که مشکلی برای حیوانات به وجود نیاورد. خرید اینترنتی لباس سگ ارزان قیمت، خرید کفش سگ قیمت ارزان و سایر کالاهای مورد نیاز را می توان از طریق پت شاپ های آنلاین انجام داد.

پت شاپ چیست؟

امروزه بیشتر افرادی که از حیوان خانگی نگه داری می‌کنند با واژه و مفهوم پت شاپ آشنا هستند. در پت شاپ ها لوازم حیوانات خانگی شامل قلاده سگ، لباس برای سگ و ... به فروش می‌رسد. پت شاپ از دو کلمه پت به معنی حیوان و شاپ به معنی مغازه تشکیل شده است. هر آنچه که برای نگهداری یک حیوان خانگی نیاز دارید، در پت شاپ وجود دارد. حتی بسیار از صاحبان پت شاپ به سبب تجربه‌ای که در این راه کسب کرده اند می‌توانند به شما توصیه های مفیدی در خصوص نگهداری حیوانات و همچنین خرید بهترین محصولات حیوانات داشته باشند. امروزه پت شاپ های آنلاین نیز راه اندازی شده اند.
شما می‌توانید از این پت شاپ های آنلاین برای صرفه جویی در وقت و هزینه های خود استفاده کنید و هر آنچه برای نگهداری یک حیوان خانگی اعم از قفس، قلاده سگ، زین اسب و... احتیاج دارید به صورت آنلاین خریداری کنید.

مزایای پت شاپ های آنلاین:

با توجه به گسترش اینترنت و کسب و کار های اینترنتی امروزه پت شاپ های آنلاین نیز راه اندازی شده اند که در بین کسانی که از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنند بسیار محبوب هستند. اگر بخواهیم مزایای یک پت شاپ آنلاین را بررسی کنیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:
شما تا زمانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید، فارغ از محدودیت های جغرافیایی می‌توانید خرید اینترنتی لباس سگ ارزان و ... را انجام دهید.
در برخی از شهرهایی که پت شاپ های حضوری وجود ندارد، پت شاپ های آنلاین جهت خرید لباس برای سگ و ... بسیار مناسب می‌باشند.
معمولاً در پت شاپ های آنلاین تنوع محصولاتی مانند لباس سگ ماده و ... بسیار بالاست.
در این پت شاپ ها امکان مقایسه کالا ها وجود دارد و میتوان خرید لباس سگ، کفش سگ قیمت ارزان و ... را انجام داد.
شما می‌توانید نظر سایر کاربران را در مورد یک کالای خاص مثلا لباس سگ پسرانه مشاهده کنید.
امکان مقایسه محصولات مانند لباس سگ پاکوتاه و برند های مختلف برای خرید لباس سگ ارزان، زین اسب و ... وجود دارد.
صرفه جویی در وقت و هزینه از جمله دیگر مزایای پت شاپ های آنلاین می‌باشد.

غذای حیوانات خانگی باید به چه صورتی باشد؟

شرایط عمومی یک حیوان خانگی مانند تغذیه حیوان بسیار مهم و ضروری قلمداد می‌شود. به عنوان اولین نکته دقت داشته باشید که غذای شما به هیچ عنوان برای حیوانات مناسب نمی‌باشد. بنابراین هرگز از غذای خود به حیوانات ندهید. در غذای مناسب برای حیوانات محدودیت هایی در خصوص نوع ادویه، نمک و ... وجود دارد. برای حیوانات مختلف غذاهای مخصوصی وجود که تمام انرژی که یک حیوان خانگی به آن نیاز دارد را به آنها منتقل می‌کنند. شما می‌توانید با مراجعه به پت شاپ های مختلف به صورت حضوری و اینترنتی غذایی که برای حیوان شما مناسب تر می‌باشد را خریداری کنید.

لوازم حیوانات خانگی برای خواب:

حیوانات برای استراحت و گذراندن زمان نیاز به محلی برای استراحت دارند. یکی از لوازم حیوانات خانگی که باید برای خرید آن وسواس زیادی به خرج داد، قفس و یا محل استراحتی است که برای حیوانات خانگی در نظر می‌گیرید. این محل استراحت باید با توجه به اندازه و وزن حیوان طراحی شود و در نقطه ای از خانه و یا اسطبل قرار بگیرد که حیوان در آنجا اذیت نشود. وجود جای خواب مناسب می‌تواند به حیوان آرامش بدهد و حیوان کمتر در معرض بیماری قرار بگیرد. برخی از حیوانات مانند سگ ها از کوچکی باید به خواب عادت کنند. سگ ها علاقه دارند که گاهی اوقات در کنار صاحب خود استراحت کنند. همچنین آنها علاقه دارند استخوان های خوراکی خود را با خود به جای خواب خود ببرند و ساعت ها با آن بازی کنند.

تخفیف خرید وسایل حیوانات و قلاده سگ از +4 پت شاپ آنلاین:

امروزه وب سایت تخفیف هات در تلاش است تا بتواند بستری را برای مخاطبان خود ایجاد کند که بتوانند خرید های خود را به قیمتی ارزان تر و هزینه های پایین تر انجام بدهند. شما در وب سایت تخفیف هات می‌توانید چندین کد تخفیف برای خرید وسایل حیوانات مانند لباس سگ پاکوتاه، کفش سگ پاکوتاه، لباس سگ ماده، لباس سگ پسرانه و صد ها کدتخفیف دیگر را به طور کاملاً رایگان دریافت کنید. تمامی این کد های تخفیف قبل از قرار داده شدن بر روی وب سایت، توسط کارشناسان وب سایت تخفیف هات تست می‌شود و پس از اطمینان از فعال بودن در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. اگر شما هم میخواهید تخفیف لحظه آخری وب سایت تخفیف هات برای خرید لوازم حیوانات خانگی مانند خرید لباس سگ ارزان از دیجی کالا و ... را از دست ندهید، همین الان به این وب سایت مراجعه کنید.
ارسال نظرات