لوگو تخفیف هات

وافل ساز ارزان

وافل ساز ارزان

امتیاز دهید
(امتیاز 0 از 0 رای)
وسایل پلاستیکی و یکبار مصرف
وسایل پلاستیکی و یکبار مصرف
3 تخفیف
0
ظروف
ظروف
10 تخفیف
1
نوشیدنی‌ ساز
نوشیدنی‌ ساز
5 تخفیف
0
اجاق گاز و فر
اجاق گاز و فر
4 تخفیف
2
لوازم برقی پخت و پز
لوازم برقی پخت و پز
10 تخفیف
0
سایر لوازم آشپزخانه و پخت و پز
سایر لوازم آشپزخانه و پخت و پز
13 تخفیف
3
کالا
فعلا معتبر
فروش ویژه انواع مایکروویو و مایکروفر
قیمت قدیم
25,000,000
سود شما
8,750,000
قیمت جدید
16,250,000
خرید خردکن با 8% تخفیف
قیمت قدیم
1,116,000
سود شما
86,000
قیمت جدید
1,030,000
فعلا معتبر
خرید وافل ساز با 53% تخفیف
قیمت قدیم
3,400,000
سود شما
1,801,000
قیمت جدید
1,599,000
فعلا معتبر
کد تخفیف 52% سرخ کن
قیمت قدیم
8,500,000
سود شما
4,420,000
قیمت جدید
4,080,000
فعلا معتبر
کد تخفیف 17% توستر
قیمت قدیم
5,800,000
سود شما
1,000,000
قیمت جدید
4,800,000

وافل چیست؟

وافل یک نوع شیرینی است. یک شیرینی خوش طعم و محبوب که آن را با خوراکی های دیگری مثل بستنی، خامه، عسل، شکلات و میوه سرو می کنند. وافل برای وعده های صبحانه و میان وعده ها خیلی استقبال می شود. شاید شما هم یکی از طرفداران این شیرینی باشید. برای تهیه یک وافل خوشمزه در خانه نیاز دارید تا یک وافل ساز داشته باشید. وافل ساز دستی خانگی گزینه مناسبی برای پختن وافل در خانه است. البته شما می بایست مورد های مختلفی رو مد نظر بگیرید تا بتوانید بهترین گزینه را تهیه کنید. ولی اگر مصرف زیادی ندارید و تعداد زیادی وافل هم نمی خواهید بپزید بهتر است بودجه زیادی صرف نکنید و یک وافل ساز ارزان با کیفیت بخرید. در ادامه این مطلب شما را با گزینه های وافل ساز دستی خانگی و راه های تهیه وافل ساز ارزان آشنا می کنیم.

قیمت و خرید وافل ساز

برای دانستن قیمت ها و خرید وافل ساز ابتدا باید بدانید دقیقا چه سبک دستگاهی به کار شما می آید. اگر به دنبال خرید وافل ساز برای یک هتل هستید، شرایط و نوع دستگاه به نسبتی که به دنبال خرید دستگاه وافل ساز خانگی هستید فرق می کند. دستگاه های وافل ساز ارزان قیمت کوچک معمولا مناسب استفاده خانگی هستند و کمی هم جوابگوی نیاز کافی شاپ ها کوچک است. نوعی دیگری از وافل ساز ها هم وجود دارند که مناسب کمپینگ ها هستند و با گرما شعله به پخت می پردازند. دستگاه های وافل ساز صنعتی هم دسته دیگری از وافل ساز ها هستند که امکانات بیشتری دارند و پاسخگو نیاز های بیشتری هستند. به طبع هزینه و قیمت خرید این دستگاه ها بیشترازهزینه خرید وافل ساز خانگی و کوچک است. شما می توانید انواع این وافل ساز ها و قیمت های آن ها را در فروشگاه های اینترنتی مثل دیجیکالا پیدا کنید.
 

خرید اینترنتی وافل ساز و انواع ساندویچ ساز

خرید اینترنتی وافل ساز یکی از راه های آسان خرید این دستگاه است. خرید اینترنتی مزایا و امکانات متنوعی دارد. از جمله این امکانات این است که فروشگاه های اینترنتی بزرگ مانند دیجی کالا تنوع زیادی در محصولات مختلف دارند. شما در این سایت می توانید اطلاعات محصولات را به صورت کامل ببینید همچنین می توانید از نظر کاربران و مصرف کنندگان هم با خبر شوید که این نکته به انتخاب بهتر شما بسیار کمک خواهد کرد. با خرید اینترنتی دستگاه و کالا های مدنظرتان در زمان و انرژی خودتان هم نسبت به خرید حضوری صرفه جویی خواهید کرد. یکی دیگر از مزایای بزرگ خرید های اینترنتی امکان استفاده از تخفیف های مختلف است که به شما در کاهش هزینه ها کمک می کند. 
اگر می خواهید وافل ساز ارزان بخرید، حتما از فروشگاه های اینترنتی اقدام به خرید کنید تا از مزایای آن ها بی بهره نمانید. همچنین برای اطلاع از تخفیف های خرید وافل ساز می توانید به تخفیف هات سر بزنید.

مشخصات وافل ساز دستی خانگی و رو گازی

وافل ساز ها تنوع زیادی دارند. این تنوع به دلیل جنس صفحات و شکل آن ها، قابلیت شستشو، سرعت پخت وافل در دستگاه، قابلیت تنظیم دما و تایمر دستگاه و مواردی این چنین است. همچنین برند های مختلف از نظر گارانتی و خدمات پس از فروش با هم متفاوت هستند. . فرقی نمی کند می خواهید وافل ساز برقی و اتومات تهیه کنید یا یک مدل رو گازی. نکات و مشخصاتی که در زمان خرید برای شما اهمیت دارد، مثل قابلیت جداسازی صفحات دستگاه، داشتن کاربرد های دیگر مثل ساندویچ ساز بودن، شکل صفحات، وزن و ابعاد دستگاه و غیره را شما می توانید در سایت فروشگاه اینترنتی و در صفحه مربوط به کالا مشاهده کنید. مطالعه دقیق مشخصات وافل ساز ها می توانید شما را در انتخاب بهتر این دستگاه ها بسیار یاری کند. 

لیست مشخصات خرید وافل ساز خانگی

در فروشگاه های اینترنتی مانند دیجیکالا که بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایرانی است، با جست و جو وافل ساز می توانید لیست کاملی از انواع وافل ساز ها را با عکس و مشخصات آن ها مشاهده کنید. با کمک فیلتر های این سایت می توانید گزینه های را محدود و به دستگاه مورد نیازتان برسید. با ورود به صفحه هر یک از این دستگاه ها مشخصات کامل و منحصر به فرد دستگاه را می بینید. در همین صفحه نظرات مثبت و منفی کاربران هم وجود دارد. در نهایت هم می توانید همان دستگاه وافل ساز مد نظرتان را با دید کامل و اطلاعات جامع از دستگاه بخرید.

قیمت وافل ساز خانگی

وافل ساز ها با توجه به متنوع بودنشان در امکانات و دسترسی هایی که به کاربر می دهند، و به دنبال آن ابعادشان، قیمت های مختلفی دارندد. شما می توانید با قیمت های خیلی کم وافل ساز های دستی و رو گازی را بخرید. از طرفی هم برای خرید وافل ساز های بزرگ و صنعتی باید بودجه بیشتری در نظر بگیرید. بعد از آن که نیازتان را شناختید می توانید در دیجیکالا وافل سازی متناسب با بودجه و نیازتان پیدا کنید. اگر می خواهید دستگاه ارزان تر بخرید می توانید از بین برند های ایرانی با کیفیت، یک وافل ساز مشابه نمونه های خارجی با قیمت بسیار مناسب تر بخرید. یکی دیگر از نکات خرید دستگاه با قیمت کم تر هم این است که امکانات بدون استفاده را فراموش کنید و یک دستگاه ساده تر بخرید. 
البته یادتان باشد برای خرید وافل ساز ارزان هرگز نباید کیفیت و امکانات مورد نیازتان را فدای قیمت دستگاه کنید. چرا که تهیه یک دستگاه ارزان قیمت بی کیفیت تنها منجر به افزایش دیگر هزینه ها مانند تعمیر و خرید دستگاه جدید خواهد شد. 

خرید دستگاه وافل ساز خانگی با بیشترین تخفیف

اگر می خواهید با بودجه محدود و قیمت کم تری وافل ساز برای مصارف خانگی بخرید، می توانید از کد تخفیف های متفاوت این محصول استفاده کنید. بهترین و بیشترین کدتخفیف های محصولات مختلف مانند کد تخفیف ایسام در سایت تخفیف هات ارائه می شود. این کد تخفیف ها برای خرید های اینترنتی معتبر هستند. خرید دستگاه وافل ساز، مانند بقیه لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی ارزان از فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است. شما با خرید یک دستگاه وافل ساز ارزان از یک فروشگاه اینترنتی معتبر می توانید از مزایای مختلف خرید از این فروشگاه ها مثل امکان بازگشت کالا، تحویل درب منزل و امکانات مختلف پرداخت بهره مند شوید. پس اگر می خواهید وافل ساز بخرید قبل از خرید سر زدن به تخفیف هات را فراموش نکنید.
 

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد