لوگو تخفیف هات

نودل

نودل

امتیاز دهید
(امتیاز 5 از 1 رای)
غذای آماده و نودل
غذای آماده و نودل
5 تخفیف
1
فرآورده‌های منجمد و یخچالی
فرآورده‌های منجمد و یخچالی
4 تخفیف
0
تن ماهی
تن ماهی
1 تخفیف
0
کنسرو و کمپوت
کنسرو و کمپوت
10 تخفیف
0
سبزی و پودر جوانه
سبزی و پودر جوانه
2 تخفیف
0
سوپ و دسر
سوپ و دسر
12 تخفیف
0
سایر غذاهای آماده
سایر غذاهای آماده
3 تخفیف
0
مرتب سازی:
کالا
فعلا معتبر
خرید بهترین پیتزا تهران تا 10% زیر قیمت
قیمت قدیم
288,500
سود شما
28,850
قیمت جدید
259,650
فعلا معتبر
خرید بهترین پیتزا با 10% تخفیف
قیمت قدیم
288,500
سود شما
28,850
قیمت جدید
259,650
فعلا معتبر
تخفیف 15% خرید خوراک مرغ آماده
قیمت قدیم
141,000
سود شما
21,150
قیمت جدید
119,850

خواص نودل برای سلامتی چیست ؟

نودل یک غذای اصیل آسیایی بوده که از برش دادن خمیر فطیر تهیه می شود. شناخته شده ترین نوع نودل به شکل نوارهای نازک و بلند و شبیه به ماکارونی می باشد. نودل را در آب جوش به همراه نمک و روغن می پزند. اما روش دیگر به صورت سرخ کردن نودل ها در تابه است. این نوع غذا در میان افراد به خصوص کودکان و نوجوانان بسیار محبوب شده است. نودل میزان متابولیسم بدن را تا میزان زیادی بهبود می بخشد. این غذا ظرفیت بدن را در تبدیل غذا به انرژی بیشتر می کند و بدین ترتیب باعث افزایش متابولیسم بدن می شود. همچنین نودل دارای کلسیم و فسفر است که برای مستحکم ساختن استخوان ها مناسب می باشد. بنابراین، با خوردن نودل می توانید از خطر پوکی استخوان جلوگیری کنید.

انواع کنسروها و غذاهای آماده:

اگر اهل خرید غذاهای آماده و نیمه‌آماده باشید، معمولاً 3 مدل غذای آماده یا نیمه‌آماده پیش روی شما خواهد بود. گروه اول شامل کنسروها، گروه دوم شامل غذاهای سرد مانند الویه، انواع ناگت‌ها و برگرها و همین طور گروه سوم شامل برنج و خورش‌های حاضری می‌شود. غذاهای آماده و نیمه آماده از محبوب ترین غذا ها در بین تمام مردم می باشد. گسترش و پیشرفت جوامع و کمبود وقت در بین افراد سبب شده است تا مردم به غذاهای نیمه آماده و آماده روی آورند چرا که صرفا با گرم کردن این مواد و در کم ترین زمان ممکن می توانند یک وعده غذایی تهیه و میل کنند. این نوع غذاها تنوع بسیار زیادی دارند که از محبوب ترین این غذاها می توان به خورش قرمه سبزی، خورش فسنجان، خوراک سیب زمینی و خوراک لوبیا چیتی اشاره نمود.

مزایای غذاهای کنسروی؛چرا غذاهای آماده خوب است؟

غذاهای بسته بندی شده به دليل اين كه به مدت طولانی در مجاورت هوای آزاد قرار نمی گيرد، می توانند حالت طبيعی خودشان را حفظ كنند. غذاهای كنسرو شده با تنوع فراوان از هر نوع مرز جغرافيايی و اختلاف زمانی و اقليمی عبور كرده و ميتوانند مجموعه ای متنوع از مواد غذايی را در اختيار شما قرار دهند. همچنین برای آماده كردن و مصرف اين نوع غذاها به زمان زيادی نياز نيست. از بزرگ ترين امتيازات غذاهای كنسروی و نیمه آماده قابليت نگهداری طولانی و آسان آن اين نوع غذاها در مقايسه با ساير مواد غذايی است و از قيمت مناسب تری برخوردارند.

ارائه کد تخفیف خرید نودل و انواع غذای آماده با تخفیف واقعی:

برای استفاده از کد تخفیف خرید انواع غذاهای آماده نظیر خورش قرمه سبزی، خورش فسنجان، خوراک سیب زمینی و خوراک لوبیا چیتی و سایر خدمات می توانید به وب سایت تخفیف هات مراجعه نمائید. با استفاده از این سامانه می توانید از بهترین و محبوب ترین انواع کد تخفیف ویژه جهت خرید آنلاین انواع محصولات مطلع شوید. این مجموعه بهترین کدهای تخفیف را نیز برای مردم در نظر گرفته است تا خرید اینترنتی مطمئن و ارزان داشته باشند.
ارسال نظرات