لوگو تخفیف هات

دریافت کوپن تخفیف %20 شارژ رایگان ایرانسل

0
107
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

برای استفاده از شارژ شگفت‌انگیز، کد #رمز شارژ ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۴* را وارد کنید و از 20% شارژ رایگان ایرانسل بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

دریافت شارژ رایگان ایرانسل:

امروزه اپراتور تلفن همراه ایرانسل در کشور مخاطبان زیادی دارد. ایرانسلی ها از طریق ستاره مربع ها، اپلیکیشین ایرانسل من به صورت آنلاین و هم چنین از طریق تهیه کارت شارژ می‌توانند سیم کارت خود را برای خرید اینترنت، برقراری تماس و هم‌چنین ارسال پیام کوتاه شارژ کنند. شارژ مستقیم ایرانسل همراه با کوپن تخفیف ایرانسل نیز یکی دیگر از راه های خرید شارژ می‌باشد. شارژ ایرانسل در طی سالیان گذشته بر اساس تعرفه های مختلفی که سازمان های نظارتی وضع می‌کنند، تغییر کرده است. این روند تغییر باعث شده است که ایرانسلی ها نیاز بیشتری به خریدن شارژ داشته باشند. کوپن تخفیف و کد تخفیف ایرانسل برای شارژ رایگان ایرانسل می‌تواند از سوی ایرانسلی ها بسیار مورد استقبال قرار بگیرد. ایرانسل به تازگی برای تشکر از مشتریان خود و هم‌چنین جلب رضایت آنها و جذب مخاطبان بیشتر اقدام به انتشار کد تخفیف ایرانسل برای شارژ رایگان ایرانسل نموده است.

 

خرید شارژ


 

 

تاریخچه اپراتور ایرانسل در ایران:

ایرانسل از ابتدای ارائه خدماتش در ایران در مسیر صحیح و موفقیت آمیزی قرار داشت. این اپراتور به تازگی توانسته است پس از کسب مجوز های لازم و هم‌چنین توافق با شرکت های خارجی دکل های اینترنت نسل پنجم را به کشور وارد کند. این خود گواهی بر خدمات منحصر به فرد این اپراتور تلفن همراه می‌باشد. این شرکت در سال 1384 با سرمایه گذاری شرکت ام‌تی‌ان که مربوط به کشور آفریقای جنوبی می‌باشد، فعالیت خود را با عرضه سیم کارت های اعتباری و دائمی آغار کرد. ایرانسل در سال 1392 با گردش مالی بالغ بر 4.9 هزار میلیارد تومن در رتبه 22 بزرگترین شرکت های ایرانی قرار گرفت. در ششم آذر ماه ۱۳۸۴، مجوز تلفن همراه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به شرکت ایرانسل اعطا شد. این شرکت خدمات خود را ابتدا از شهرهای تهران، تبریز، مشهد و ساری آغاز کرد.

 

افتخارات شرکت ایرانسل:

این شرکت که امروزه توانسته است رضایت نسبی مشترکان خود را جلب کند، در طی چندین سال ارائه خدمات توانسته است به افتخاراتی دست پیدا کند. این افتخارات باعث افزایش مشترکان این اپراتور شده است. افزایش مشترکان باعث می‌شود که آنها از طریق مختلفی مانند خرید شارژ مستقیم ایرانسل و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل و خرید شارژ ایرانسل باعث بشوند که این شرکت در مسیر سودآوری قرار بگیرد. این سودآوری باعث افزایش کیفیت خدمات این شرکت شده است. برخی از مهم ترین افتخارات این شرکت به شرح زیر می‌باشد:

 

• دریافت جایزه مدیریت موفق ملی در انقلاب صنعتی چهارم

 

• تقدیر وزیر ارتباطات از اقدامات ایرانسل در اربعین ۹۸

 

• دریافت عنوان اپراتور برتر محور کسب‌وکار در جشنواره فاوا

 

• تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای ششمین سال متوالی

 

• دریافت عنوان اپراتور برتر برای حضور همه‌جانبه در الکامپ ۲۰۱۹

 

• گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت در فروش و خدمات پس از فروش

 

ایرانسل


 

 

ایرانسل همواره در تلاش است که بهترین باشد:

مهم ترین هدف این شرکت در ابتدای تاسیس تزریق نشاط، امیدواری و تحرک به بازار کشور بوده است. ایرانسل در این راستا بسیار موفق بوده است و به همین خاطر بارها مورد تشویق و تقدیر قرار گرفته است. این شرکت در طی سال های گذشته توانسته است که جوایزی مانند استاندارد بین‌المللی تکنولوژی و کیفیت برتر در صنایع ارتباطات اتحادیه اروپا را کسب کنند و القابی مانند تنها شرکت پیشرو در ارائه خدمات نوین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را به خود اختصاص بدهد. این شرکت در تلاش است که در راه خدمت به مشترکان خود به جوایز و افتخارات بیشتری برسد.

 

شارژ رایگان ایرانسل با کدتخفیف ایرانسل:

شما می‌توانید این کوپن تخفیف و کد تخفیف و صدها کدتخفیف دیگر را به طور کاملاً رایگان در وب سایت تخفیف هات مشاهده کنید. شما برای استفاده از کوپن تخفیف ایرانسل و کدهای ایرانسل تخفیف دار نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید و این کد های تخفیف به طور کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند. اگر شما هم تمایل دارید که خریدی ارزان قیمت را تجربه کنید، همین حالا به وب سایت تخفیف هات مراجعه کنید و از تخفیف های این وب سایت استفاده کنید. در نظر داشته باشید علاوه بر شارژ رایگان برای اینترنت رایگان نیز میتوانید از وب سایت takhfifhot کدتخفیف دریافت نمایید.

 

کدهای تخفیف اینترنت ایرانسل:

با مراجعه به سایت تخفیف هات هر گونه کوپن تخفیف ایرانسل، کد اینترنت رایگان ایرانسل، کد تخفیف خرید سیم کارت ایرانسل و ... را می توانید دریافت نمایید. تنها کافی است که مشخص کنید کد اینترنت رایگان ایرانسل را نیاز دارید یا کد تخفیف خرید سیم کارت ایرانسل مورد نیاز شما است. کدهای تخفیف اینترنت ایرانسل رایگان و... در دسته بندی های مختلف در تخفیف هات موجود است. برای مثال کد رایگان اینترنت ایرانسل و تخفیف اینترنت ایرانسل با درصدهای مختلف در این وب سایت قرار دهده شده است. اینترنت رایگان ایرانسل را با کد رایگان اینترنت ایرانسل به راحتی می توانید دریافت نمایید. کد تخفیف اینترنت ایرانسل در تخفیف هات رایگان ارائه می شود. برای دریافت اینترنت ایرانسل رایگان و کد تخفیف اینترنت ایرانسل تنها کافی است که در سایت تخفیف هات به صفحه برند ایرانسل مراجعه کنید و کد تخفیف ایرانسل مورد نیاز خود را از این سایت دریافت کنید.

 

ارسال نظرات