لوگو تخفیف هات

سفارش آنلاین غذا

سفارش آنلاین غذا

امتیاز دهید
(امتیاز 4.34 از 58 رای)
سلامت و تناسب اندام
سلامت و تناسب اندام
86 تخفیف
11
بازی و سرگرمی
بازی و سرگرمی
13 تخفیف
3
سفارش آنلاین غذا و نوشیدنی
سفارش آنلاین غذا و نوشیدنی
105 تخفیف
58
بلیط استخر
بلیط استخر
15 تخفیف
4
کوپن و کد تخفیف
کد تخفیف خرید اول اسنپ فود 80 هزارتومانی ویژه شیرینی

کد تخفیف خرید اول اسنپ فود 80 هزارتومانی ویژه شیرینی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 80 هزارتومان تخفیف برای سفارش شیرینی بالای 140 هزارتومان دریافت نمایید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "سفارش شیرینی" کلیک نمایید.

140000
80,000 تومان
فعلا معتبر
کدتخفیف
کد تخفیف 100% شیلا فست فود

کد تخفیف 100% شیلا فست فود

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 100درصد تخفیف ویژه تا سقف 50 هزارتومان تخفیف برای خرید انواع پیتزا ، ساندویج گرم، سوخاری و... از رستوران های شیلا بهره مند شوید. جهت سفارش غذا از رستوران های شیلا روی "سفارش غذا" کلیک نمایید.

100% تخفیف
فعلا معتبر
کدتخفیف
کد تخفیف سفارش اول اسنپ فود 60 هزارتومانی ویژه قهوه و شکلات

کد تخفیف سفارش اول اسنپ فود 60 هزارتومانی ویژه قهوه و شکلات

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 60 هزارتومان تخفیف ویژه برای اولین سفارش قهوه و شکلات بالای 170 هزارتومان بهره مند شوید. جهت استفاده از کد تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

ویژه سفارش اول
170 هزارتومان حداقل خرید
60,000 تومان
فعلا معتبر
کدتخفیف
کد تخفیف اسنپ فود 8۰ هزار تومانی ویژه داروخانه و سلامت و زیبایی

کد تخفیف اسنپ فود 8۰ هزار تومانی ویژه داروخانه و سلامت و زیبایی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 80 هزارتومان تخفیف ویژه داروخانه اسنپ فود برای خرید بالای 170 هزارتومان بهره مند شوید. جهت استفاده از کد تخفیف میتوانید کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

80,000 تومان
فعلا معتبر
کدتخفیف
کد تخفیف لبنیات اسنپ 50 هزارتومانی برای خرید اول

کد تخفیف لبنیات اسنپ 50 هزارتومانی برای خرید اول

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 50 هزارتومان تخفیف ویژه برای اولین خرید لبنیات بالای 180 هزارتومان از اسنپ فود بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

ویژه اولین سفارش
180 هزارتومان حداقل خرید
50,000 تومان
فعلا معتبر
کدتخفیف
کد تخفیف پت شاپ اسنپ فود 170 هزارتومانی ویژه خرید اول

کد تخفیف پت شاپ اسنپ فود 170 هزارتومانی ویژه خرید اول

با استفاده از کد تخفیف از 170 هزارتومان تخفیف ویژه برای اولین خرید بالای 400 هزارتومان از پت شاپ اسنپ فود بهره مند شوید. برای خرید از قسمت پت شاپ باید وارد بخش سایر اسنپ فود شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

170,000 تومان
فعلا معتبر
کدتخفیف
کد تخفیف عطاری اسنپ فود 50 هزارتومانی ویژه اولین خرید

کد تخفیف عطاری اسنپ فود 50 هزارتومانی ویژه اولین خرید

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 50 هزارتومان تخفیف ویژه برای اولین خرید بالای 140 هزارتومان عطاری از اسنپ فود بهره مند شوید. برای خرید از این قسمت باید وارد بخش سایر اسنپ فود شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

50,000 تومان
فعلا معتبر
کدتخفیف
کدتخفیف عطاویچ 50 هزارتومانی

کدتخفیف عطاویچ 50 هزارتومانی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 50 هزارتومان تخفیف برای اولین سفارش آنلاین از وبسایت عطاویچ بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

50,000 تومان
فعلا معتبر
کدتخفیف
کدتخفیف دلینو 50 هزارتومانی برای اولین سفارش آنلاین

کدتخفیف دلینو 50 هزارتومانی برای اولین سفارش آنلاین

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 50 هزارتومان تخفیف ویژه اسنپ فود برای اولین سفارش بالای 100 هزارتومان بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

50,000 تومان
فعلا معتبر
کدتخفیف
کد تخفیف اولین خرید اسنپ فود 50 هزارتومانی ویژه غذا

کد تخفیف اولین خرید اسنپ فود 50 هزارتومانی ویژه غذا

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 50 هزارتومان تخفیف ویژه برای اولین سفارش غذای بالای 100 هزارتومان از اسنپ فود بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

100 هزارتومان حداقل خرید
50,000 تومان
فعلا معتبر
کدتخفیف
کد تخفیف اولین سفارش اسنپ فود 40 هزارتومانی ویژه سوپری

کد تخفیف اولین سفارش اسنپ فود 40 هزارتومانی ویژه سوپری

با استفاده از کدتخفیف می توانید از 40 هزارتومان تخفیف ویژه برای اولین سفارش سوپرمارکتی بالای 100 هزارتومان از اسنپ اکسپرس بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید سوپرمارکتی" کلیک نمایید تا تخفیف در اسنپ اکسپرس برای شما اعمال شود.

ویژه سفارش اول
100 هزارتومان حداقل خرید
40,000 تومان
فعلا معتبر
کدتخفیف
کد تخفیف اسنپ فود غذا ویژه مسابقه هشت سین 300میلیونی بدون قرعه کشی

کد تخفیف اسنپ فود غذا ویژه مسابقه هشت سین 300میلیونی بدون قرعه کشی

در مسابقه هشت سین اسنپ فود، باید رمز 10 کارت‌ موجود حدس بزنید و هر کارتی سقف مجاز رمز اشتباه دارد و بعدش میسوزد و از کارت بعدی استفاده می کنید. نگران نباشید گزینه راهنمایی هم دارد که به کابران کمک میکند تا بتوانند کارت درست حدس بزنند، با روش‌های زیر می‌توانید راهنمایی اضافه دریافت کنید: با هر بار خرید از اسنپ فود، ۶ راهنمایی و هر خرید اقساطی از طریق اسنپ پی، ۱۴ راهنمایی اضافه میشود. برای شرکت در مسابقه هشت سین اسنپ فود بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

فعلا معتبر
پیشنهاد تخفیف دار

 

کد تخفیف سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران ها و فست فودها:

سفارش آنلاین غذا، از رستوران های متنوع، یکی از پر طرفدارترین روش های سفارش غذا در میان مردم است به طوری که با انجام مراحل ساده، می توانید غذای مورد نظر خود را نظیر فست فود ها، غذای ایرانی، سالاد و ... را انتخاب کنید. جستجوی غذا بر اساس نوع رستوران، منطقه مورد نظر، رژیم غذایی خاص و ... از جمله امکانات این نوع وب سایت ها به حساب می آیند. همچنین در روش سفارش آنلاین غذا، امکان مشاهده منوی به روز رستوران‌ها با تنوع بالا اعم از غذای ایرانی، سنتی، فرنگی، چینی، فست‌فود و ... موجود می باشد. یکی از مزایای اصلی سفارش انلاین غذا این است که که شما می توانید به صورت اعتباری و یا در محل هزینه را پرداخت کنید، البته باید به این نکته توجه داشته باشید که اکثرا تخفیف ها شامل پرداخت های آنلاین می شود.

انتخاب غذاهای سالم و رژیمی:

روش سفارش آنلاین غذا، برای افرادی که از رژیم غذایی خاصی پیروی می کنند، نیز می تواند مفید و کاربردی باشد. روش‌های پرداخت در روش سفارش غذا، در کمترین زمان ممکن و به صورت های حضوری، اعتباری و آنلاین قابل اجرا می باشند. به طوری که برای این دسته از افراد نیز انتخاب غذا در نوع غذای ایرانی، خوراک های سبزیجات و گیاهی با تنوع بالا موجود و قابل دسترس می باشد. برای کسانی که علاقه مند به غذاهای فست فود نظیر ساندویچ، پیتزا و... هستند به این ترتیب می توانند سفارش غذا ی خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. از مزیت های مهم و اساسی این سایت ها می توان به این نکته اشاره کرد که شما می توانید از کلیه دسته بندی های مربوطه از غذای اصلی تا نوشیدنی و دسر را همراه با تصویر مشاهده کنید و در همان ابتدا از قیمت غذا مطلع شوید.

پیگیری سفارشات از سامانه های سفارش غذا:

علاوه بر سفارش آنلاین غذا، تهیه و انتخاب نوشیدنی های مختلف نیز موجود می باشد که در کنار رژیم غذایی می تواند انتخاب خوبی باشد. علاوه بر این موارد کافه ها نیز فعالیت چشمگیری در این سایت ها دارند و حتی شما می توانید صبحانه خود را نیز سفارش دهید. شما می‌توانید در این سایت ها در بخش مربوط به نظرات کاربران، علاوه بر امتیازاتی که هر مجموعه‌ غذایی به دست آورده، نظرات مشتریان را مشاهده کنید. ضمن اینکه در صورت هر گونه تغییر در سفارش یا تاخیر در ارسال آن می‌توانید مستقیما با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا درخواست شما پیگیری شود.

صرفه جویی در زمان با سفارش غذا به صورت آنلاین:

سفارش غذا در این بستر، برای افرادی که بسیار پرمشغله هستند مانند دانشجویان، کارمندان و ... بسیار مناسب است. در این صورت دیگر نیازی نیست که برای آماده سازی غذا و اینکه آیا فرصت پختن غذا را خواهید داشت یا نه نگران باشید. با سفارش آنلاین غذا، شما می‌توانید در مدت زمان خیلی کوتاه، غذای کامل و گرم را درب منزل دریافت نمائید. با این کار دیگر نیازی به صرف زمان برای بیرون رفتن و خرید تک تک موارد به صورت جداگانه ندارید. همچنین وقت با ارزش شما بابت پختن و آماده سازی این موارد گرفته نمی‌شود. برای داشتن غذای محبوبتان تنها کافیست آن را سفارش دهید. همچنین که رستوران ها معمولا هنگام سفارش غذای آنلاین، از ظرف های یکبار مصرف استفاده می کنند که شما می‌توانید در همان ظروف غذا را میل نمایید. همه این موارد می تواند سبب شود که زمان بیشتری برای خودتان ذخیره کنید.

معرفی بهترین سایت های سفارش آنلاین غذا:

"زودفود" اولین شرکتی است که در حوزه سفارش غذا آنلاین فعالیت خود را شروع کرده است. این شرکت در این مدت فعالیت، طرفداران زیادی نیز بین مردم پيدا كرده است. با زودفود می‌توانید از 18 شهر ایران سفارش انلاین غذا، دهید. همچنین زودفود هم برای اندرویدی‌ها و هم گوشی‌های دارای سیستم‌عامل آی‌اواس اپلیکیشن دارد که امروزه به اسنپ فود معروف است.

یکی دیگر از سایت های معتبر سفارش غذا آنلاین، "ریحون" است؛ تمرکز این سایت بیشتر بر روی اپلیکیشن موبایل و تخفیف گرفتن از رستوران‌های مختلف تهران است. "دلیون" نیز فعالیت خود را با صبحانه آغاز کرده است اما در مراحل بعد میان‌ وعده و ناهار هم به سایت اضافه کرده است. یکی از نکات مثبت این سرویس اپلیکیشن بسیار خوب برای موبایل است که کاربران با آن به سادگی ارتباط برقرار می‌کنند. به این ترتیب دلینو، مامان پز و ... نیز جز بهترین سامانه های سفارش انلاین غذا به شمار می روند.

ارائه کد تخفیف سفارش آنلاین غذا:

برای تهیه غذاهای متنوع نظیر فست فود ها، غذای ایرانی و حتی سفارش غذا برای کسانی که رژیم غذایی دارند روش هایی وجود دارد. شما می توانید به وبسایت تخفیف هات به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان در این زمینه مراجعه نمائید و از خدمات بی نظیر این وب سایت بهره مند شوید. با استفاده از این سامانه می توانید از بهترین و محبوب ترین رستوران های محدوده کاری و زندگیتان، غذایتان را سفارش دهید. این مجموعه بهترین کدهای تخفیف مانند کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف عطا ویچ، کد تخفیف مامان پز، کد تخفیف دلینو و ... را نیز برای مردم در نظر گرفته است تا خرید اینترنتی مطمئن و ارزان داشته باشند.

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد