لوگو تخفیف هات

غلات

غلات

امتیاز دهید
(امتیاز 0 از 0 رای)
آرد، نان و خمیر
آرد، نان و خمیر
5 تخفیف
1
برنج
برنج
4 تخفیف
1
روغن
روغن
8 تخفیف
4
شکر، قند و نبات
شکر، قند و نبات
3 تخفیف
0
حبوبات و سویا
حبوبات و سویا
3 تخفیف
0
ماکارونی، پاستا و رشته
ماکارونی، پاستا و رشته
5 تخفیف
1
سایر کالای اساسی
سایر کالای اساسی
2 تخفیف
0
مرتب سازی:
کالا

غلات کامل چیست؟

غلات کامل سرشار از مواد غذایی مغذی هستند. انواع ویتامین B شامل B2 و فولات است که برای اعمال حیاتی مختلف در بدن بسیار مهم هستند. فولات یا اسیدفولیک یکی از انواع ویتامین‌های «ب» که در شکل‌گیری سلول‌های جدید بدن و جلوگیری از نقایص هنگام تولد موثر است. آهن که مسئول حمل اکسیژن در خون است و منیزیم نوعی ماده معدنی است که ۳۰۰ پروسه حیاتی در بدن را درگیر می‌کند همگی جز خواص غله ها به حساب می آیند. بهتر است در هر روز بیش‌تر از سه نوع از غلات سبوس‌دار استفاده کنید.

انواع غلات کامل:

از انواع غلات مرسوم می توان از برنج قهوه‌ای، گندم کامل، جوی دوسر، چاودار و ... نام برد. میزان نیاز روزانه به غله ها با توجه به سن، جنس و انرژی مورد نیاز بدن از فردی به فرد دیگر متفاوت است. ساده‌ترین راه برای افزایش مقدار غله کامل مصرفی‌تان، این است که محصولات تهیه شده از غلات تصفیه شده را با محصولاتی دیگر که از غلات کامل تهیه می‌شوند جایگزین کنید. همچنین دسرها و میان وعده‌های غذایی سالم را انتخاب کنید. مثلا به جای مصرف انواع شیرینی‌جات از مصرف نان جو و دیگر تنقلات تهیه شده از غلات کامل بهره ببرید.

فوائد این ماده خوراکی برای سلامتی:

بسیاری از غله ها کامل منبع غنی از فیبر می باشند اما اغلب غله های تصفیه شده حاوی مقادیر اندک فیبر هستند. فیبر در حفظ سلامت دستگاه گوارش و پیشگیری و درمان یبوست نقش دارد. فیبر موجود در غله های کامل به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم سبب بهبود کلسترول خون و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی می شود. فیبر موجود در رژیم غذایی سبب ایجاد احساس سیری می شود. در نتیجه وجود آن در رژیم غذایی کاهش وزن به کم کردن وزن کمک می‌کند.

ارائه کد تخفیف خرید کالای اساسی به صورت واقعی و جذاب:

یکی از ویژگی‌های مهم این خوراکی ساده و بی‌دردسر بودن آن است به همین دلیل در کمترین زمان ممکن می‌توان از یک خوراکی مغذی بهره برد. برای استفاده از کد تخفیف خرید این ماده خوراکی و انواع کالاهای اساسی به صورت مرغوب و با کیفیت بالا می توانید به وب سایت تخفیف هات مراجعه نمائید. با استفاده از این سامانه می توانید از بهترین و محبوب ترین انواع کد تخفیف ویژه جهت خرید آنلاین انواع این محصولات مطلع شوید تا بتوانید خرید اینترنتی مطمئن و ارزان داشته باشند.

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد