لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

خرید اینترنتی کتاب از فیدیبو با تخفیف 10 هزارتومانی

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
709
1.7
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی
20 هزارتومان حداکثر تخفیف

شما از طریق سایت تخفیف هات، با وارد کردن کد تخفیف می ‌توانید از 10 هزارتومان تخفیف کتاب تا سقف 20 هزارتومان از سامانه خرید آنلاین کتاب الکترونیکی و کتاب صوتی فیدیبو بهره‌مند شوید. برای ورود به وب سایت فیدیبو بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید..

04mop10
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

سایت اینترنتی کتاب فیدیبو:

خرید کتاب اینترنتی مورد علاقه خود را از سایت اینترنتی فیدیبو با استفاده از کوپن تخفیف و کد تخفیف فیدیبو انجام دهید.

خصوصیات خرید اینترنتی کتاب:

زمانی که در ترافیک هستید می توانید هندزفری را در گوشتان بگذارید و از شنیدن یکی از رمان های مشهور جهان لذت ببرید. کتاب صوتی در سال 1932 برای نابینایان به دستور کنگره آمریکا تولید شد . کتاب های صوتی توسط چند گوینده خوانده شده و بر روی فرمت های قابل اجرا در موبایل عرضه می شوند . اپلیکیشن فیدیبو قابل نصب بر روی موبایل ، تبلت و رایانه شخصی می باشد و برای خرید اینترنتی کتاب، مجله، نشریه و دانلود رایگان کتاب مورد استفاده قرار می گیرد .

خرید اینترنتی کتاب بدون نصب اپلیکیشن در فیدیبو بصورت کامل انجام نمی شود . با یک حساب کاربری میتوان همزمان روی سه دستگاه از فیدیبو استفاده کرد و دانلود رایگان کتاب مورد علاقه خود را با کوپن تخفیف فیدیبو انجام دهید.وقتی خرید اینترنتی کتاب با استفاده از کد تخفیف فیدیبو انجام میدهیم آن نسخه برای همیشه در آرشیو کتابخانه ما باقی می ماند. در این نرم افزارجهت مطالعه بصورت آفلاین باید دانلود رایگان کتاب رابصورت آنلاین انجام دهیم تا زمانی که به اینترنت دسترسی نداریم بتوانیم خرید کتاب را انجام دهیم و شروع به مطالعه کنیم .

خرید اینترنتی کتاب:

امروزه خرید اینترنتی کتاب از سایت های بسیاری قابل انجام است .با دانلود کتاب و یا خرید کتاب می توان از زمان های مرده استفاده کرد و به مطالعه آنها پرداخت . بخصوص در شهرهای بزرگ وقتی از کار تعطیل می شویم تا رسیدن به منزل زمان زیادی هدر می رود با خرید اینترنتی کتاب و یا دانلود رایگان کتاب با کوپن تخفیف از این زمان ها می توانیم نهایت استفاده را داشته باشیم . مزیت دیگری که خرید کتاب اینترنتی و در واقع کتاب های صوتی دارند برای کودکان است .آنها می توانند یک قصه خوب را از زبان گویندگان ماهر بشنوند . با خرید اینترنتی کتاب و هدیه دادن به افراد نابینا یا کسانی که مطالعه برایشان ضرر دارد میتوانید آنها را خوشحال کنید .

از دیگر مزیت های دانلود کتاب و خرید کتاب صوتی جلوگیری از تولید کاغذ و قطع درختان می باشد.دانلود کتاب در فیدیبو با استفاده از حساب کاربری صورت میگیرد . برای دانلود کتاب با کوپن تخفیف و کد تخفیف فیدیبو باید بصورت قانونی آن را خریداری کنیم و فیدیبو مبتنی بر استانداردهای جهان و رعایت کامل قانون کپی رایت کتاب های صوتی را عرضه می کند. با دانلود اپلیکیشن فیدیبو خرید اینترنتی کتاب را با کوپن تخفیف فیدیبو و کد تخفیف فیدیبو به راحتی انجام دهید.

ارسال نظرات