لوگو تخفیف هات

خامه

خامه

امتیاز دهید
(امتیاز 4 از 2 رای)
شیر
شیر
0 تخفیف
1
کره حیوانی و گیاهی
کره حیوانی و گیاهی
0 تخفیف
1
دوغ
دوغ
2 تخفیف
2
ماست
ماست
1 تخفیف
2
کشک
کشک
1 تخفیف
0
خامه و خامه قنادی
خامه و خامه قنادی
1 تخفیف
2
پنیر و پنیر پیتزا
پنیر و پنیر پیتزا
2 تخفیف
0
سایر لبنیات
سایر لبنیات
0 تخفیف
0
مرتب سازی:
کالا
فعلا معتبر
تخفیف 8% خرید خامه
قیمت قدیم
38,500
سود شما
3,500
قیمت جدید
35,000

خامه قنادی و انواع آن:

خامه قنادی طبیعی در واقع همان شیر است که مقدار چربی آن حدود 10 برابر شده است. به عبارت دیگر مقدار زیادی از قسمت غیر چرب شیر را با استفاده از سانتریفیوژ از آن جدا می‌کنند تا شیر با چربی زیاد به دست آید. شیر پر چرب را پس از افزودن شکر به آن و پاستوریزه کردن تبدیل به یک مخلوط شیرین مخصوص قنادی می‌شود. خامه قنادی ابتدا در کارخانه منجمد شده و هنگام استفاده در قنادی به تدریج ذوب می شود. مقدار چربی موجود در آن عامل مهمی برای هواگیری خامه دوبل و تبدیل آن به حالت اسفنجی است.

طرز تهیه خامه قنادی:

خامه قنادی، خامه ی سفت و پوک شده ای است که با نام خامه ی فرم گرفته نیز شناخته می شود و می توان آن را هم در منزل و هم به صورت آماده تهیه کرد. مواد تشکیل دهنده آن برای طرز تهیه خامه سنگین در منزل ساده است. برای تهیه خامه قنادی به یک پیمانه پودر خامه، پور قند، شیر سرد و وانیل شکری نیاز هست. خامه دوبل فرم گرفته غالبا به عنوان خامه شیرین برای تزیین کیک و شیرینی استفاده می شود. می توان کیک را با خامه سنگین فرم گرفته در طرح های مختلف تزیین کرد.

خرید انواع خامه شیرینی:

خامه شیرینی به صورت آماده در قالب برندهای مطرح باطعم عالی، در بازار موجود می باشد. که مختص شیرینی‌پزی است و برای تهیه انواع شیرینی تر، کیک تولد و انواع دسر مورد استفاده و استقبال مشتریان قرار می گیرد. همچنین یک پیشنهاد مناسب برای خریداران این محصول است. خامه شیرینی را می توان با وزن های 1 کیلویی و 5 کیلویی تهیه کرد. مدت ماندگاری این محصول شش ماه است. خامه دوبل را پس از خرید در فریزر قرار دهید. برای استفاده از خامه شیرینی آماده آن را از فریزر خارج کرده و داخل یخچال قرار دهید.

ارائه کد تخفیف خرید خامه و خامه قنادی به صورت واقعی و جذاب:

برای استفاده از کد تخفیف و تهیه خامه دوبل برای تزئین انواع کیک و شیرینی به صورت آماده می توانید به وب سایت تخفیف هات مراجعه نمائید. با استفاده از این سامانه می توانید از بهترین و محبوب ترین انواع کد تخفیف ویژه جهت خرید آنلاین انواع این محصولات مطلع شوید. این مجموعه بهترین کد تخفیف را نیز برای مردم در نظر گرفته است تا خرید اینترنتی مطمئن و ارزان داشته باشند.

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد