لوگو تخفیف هات

کد تخفیف تاکسی اینترنتی

کد تخفیف تاکسی اینترنتی

امتیاز دهید
(امتیاز 3.86 از 21 رای)
پیک و تاکسی اینترنتی
پیک و تاکسی اینترنتی
55 تخفیف
21
خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس
خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس
106 تخفیف
25
هتل و بومگردی
هتل و بومگردی
105 تخفیف
4
تور و سفر
تور و سفر
7 تخفیف
2
حمل بار
حمل بار
5 تخفیف
0
کوپن و کد تخفیف
کد تخفیف اسنپ تا 50 هزارتومان ویژه اولین سفارش غذا

کد تخفیف اسنپ تا 50 هزارتومان ویژه اولین سفارش غذا

با استفاده از کد تخفیف میتوانید 50 هزارتومان تخفیف را برای اولین سفارش بالای 100 هزارتومان اسنپ فود دریافت نمایید. جهت دریافت تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "دریافت غذا" کلیک نمایید.

50,000 تومان
فعلا معتبر
کدتخفیف
کد اسنپ باکس 40% ویژه سرویس پیک بدون جعبه

کد اسنپ باکس 40% ویژه سرویس پیک بدون جعبه

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از40 درصد تا سقف 10 هزار تومان تخفیف، برای درخواست پیک بدون جعبه اسنپ باکس بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "دریافت اسنپ باکس" کلیک نمایید.

40% تخفیف
فعلا معتبر
کدتخفیف
کد تخفیف بیمه موبایل اسنپ 60 درصدی

کد تخفیف بیمه موبایل اسنپ 60 درصدی

برای خرید بیمه موبایل هایی با ارزش یک میلیون تومان میتوانید با استفاده از کد تخفیف از 60% تخفیف مبلغ بیمه را تخفیف بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی "بیمه موبایل" کلیک نمایید.

60% تخفیف
فعلا معتبر
کدتخفیف
كد تخفيف اسنپ تا 150 هزارتومان ویژه اسباب کشی

كد تخفيف اسنپ تا 150 هزارتومان ویژه اسباب کشی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از150 هزارتومان تخفیف ویژه اولین سفارش برای سرویس اسباب کشی اسنپ بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "دریافت سرویس" کلیک نمایید.

150,000 تومان
فعلا معتبر
کدتخفیف
کد تخفیف اسنپ ماشین ۲۰% ویژه سفر به ارگ تجریش تهران

کد تخفیف اسنپ ماشین ۲۰% ویژه سفر به ارگ تجریش تهران

با استفاده از این کد تخفیف میتواند از 20% تا سقف 10 هزار تومان تخفیف برای سفر از مبدا ارگ تجریش یا سفر به مقصد پاساژ ارگ تجریش دریافت نمایید. قابل توجه کاربران این کد تخفیف فقط مخصوص شهر تهران و سفر با مبدا و مقصد پاساژ ارگ تجریش می‌باشد. با کپی کردن کد تخفیف و کلیک بر روی "دریافت اسنپ" و وارد کردن کدتخفیف در اپلیکیشن اسنپ میتوانید از تخفیف بهره مند شوید.

10 هزارتومان حداقل تخفیف
مخصوص شهر تهران
20% تخفیف
فعلا معتبر
کدتخفیف
کوپن تخفیف 50% تپسی-tap30

کوپن تخفیف 50% تپسی-tap30

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 50% تخفیف تا سقف 25 هزارتومان برای سرویس پیک فوری بهره مند شوید. میبایست کد را کپی کرده و بر روی "تپسی" کلیک نمایید و این کد را در قسمت تخفیف وارد نمایید.

50% تخفیف
فعلا معتبر
کدتخفیف
کدتخفیف ماکسیم 100% ویژه اولین سفر

کدتخفیف ماکسیم 100% ویژه اولین سفر

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 100% تخفیف ویژه اولین سفر تا سقف 25 هزارتومان بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "دریافت تاکسی" کلیک نمایید.

100% تخفیف
فعلا معتبر
کدتخفیف
کد تخفیف اسنپ تا 14% ویژه رفت و آمدهای سازمانی

کد تخفیف اسنپ تا 14% ویژه رفت و آمدهای سازمانی

در پنل سازمانی اسنپ عضو شوید و با ثبت درخواست مشاوره تا 14% تخفیف برای رفت و آمدهای شرکت خود دریافت نمایید. طبق تعداد سفر در هر ماه میزان تخفیف 10% تا 14% خواهد بود. از مزایای دیگر این طرح گزارش آنی و شفاف مالی، درخواست همزمان چندین سفر، کاهش هزینه ها و پشتیبانی شبانه روزی خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام بر روی "مشاهده جزییات" کلیک نمایید.

14% تخفیف
فعلا معتبر
پیشنهاد تخفیف دار
 کد تخفیف تپسي ویژه سفینه فضایی

کد تخفیف تپسي ویژه سفینه فضایی

شما از طریق سایت تخفیف هات میتوانید در طرح سفینه تپسی امتیاز کسب کنید و از طرح‌ها و امتیازات ویژه تخفیفی فروشگاه‌های آنلاین و تپسی بهره‌مند شوید.این سفینه چهار مقصد زمین، خورشید، ماه و کهکشان دارد که در هر سطحی که باشید میتوانید به ازای هر 1000 تومان امتیاز کسب کنید و درفروشگاه تپسی‌ خرید کنید.جهت کسب اطلاعات بیشتر به اپلیکیشن تپسی در قسمت منوی پروفایل و سفینه فضایی مراجعه کنید.برای ورود به سایت تپسي بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

منقضی
پیشنهاد تخفیف دار
کدتخفیف اسنپ فود 100 هزارتومانی ویژه غذا

کدتخفیف اسنپ فود 100 هزارتومانی ویژه غذا

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 100 هزارتومان تخفیف ویژه برای اولین سفارش غذای بالای 200 هزارتومان از اسنپ فود بهره مند شوید. جهت استفاده از کد تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

200000
100,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف اولین سفر اسنپ 50% ویژه وانت و بیمه موبایل

کد تخفیف اولین سفر اسنپ 50% ویژه وانت و بیمه موبایل

از طریق سامانه اسنپ میتوانید بیمه موبایل خود را با 50% تخفیف دریافت نمایید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "دریافت بیمه" کلیک نمایید.

50% تخفیف
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف اسنپ امروز 8 هزارتومانی

کد تخفیف اسنپ امروز 8 هزارتومانی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 8 هزارتومان تخفیف ویژه برای دریافت اسنپ بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "دریافت اسنپ" بهره مند شوید.

8,000 تومان
منقضی
کدتخفیف

کد تخفیف تاکسی اینترنتی اسنپ، تپ سی و ...

اگر به دنبال یک راه ساده و سریع برای درخواست خودرو هستید، تاکسی اینترنتی یک انتخاب عالی است که از طریق اپلیکیشن بر روی تلفن همراه نصب می شود. افراد می توانند برای حمل و نقل راحت تر از آن استفاده کنند. انواع تاکسی تهران در دسته بندی های تاکسی تهران گردشی، تاکسی تلفنی یا بیسیم، تاکسی ویژه تقسیم بندی شده است. با افزایش روز افزون متقاضیان تاکسی اینترنتی، تعداد آن نسبت به تاکسی تلفنی ها افزایش یافته است. تاکسی اینترنتی، سرویسهایی با کیفیت، با استفاده از خودروهای مدل بالا و ایمن و رانندگان آموزش دیده مورد تایید سازمان تاکسیرانی کشور، عرضه می نماید. همگی این موارد از خصوصیات یک تاکسی خوب به حساب می آید. تخفیف هات کدهای تخفیف را همیشه در اختیار شما عزیزان قرار داده است که از طریق آن به راحتی می توانید کد تخفیف تاکسی اینترنتی را به طور رایگان دریافت نمایید.

مزایای استفاده از پیک موتوری اینترنتی:

سامانه هایی هستند که خدمات پیک موتوری اینترنتی از طریق تلفن همراه را ارائه می دهند. برای خدماتی تخفیف دار مثل حمل و نقل مرسوله ها، تاکسی موتور، وانت بار و ماشین بار می توانید از طریق این سامانه ها اقدام نمائید. در مواردی اپلیکشن هایی برای کاربران و باشگاه مشتریان، در دو نسخه اندروید و ios طراحی شده است که می توانید از خدمات پیک های موتوری و تاکسی اینترنتی با استفاده از شماره پیک، استفاده کنید. این سامانه ها معمولا مرسوله شما را با هر قیمتی بیمه می کند که این از مزایای پیک های اینترنتی به شمار می روند.

در قدیم از تاکسی تلفنی به جای پیک برای جا به جایی بسته ها استفاده می شد. امروزه درخواست پیک به صورت اینترنتی به راحتی قابل اجرا است. ابتدا درخواست خود را ثبت می کنید، تحویل به سفیر می دهید و در نهایت فرایند سفر را آنلاین رصد می کنید. پیک موتوری برای هر نوع بسته ای مناسب می باشد. شماره پیک را می توان از سامانه های اینترنتی استخراج کرد. شماره پیک در زمان هایی که دسترسی به اینترنت ندارید میتواند مفید واقع شود و با شماره پیک می توانید از نحوه ارسال بسته جویا شوید.

خدمات پیک و تاکسی اینترنتی:

تاکسی و پیک موتوری اینترنتی از طریق دانلود برنامه بر روی تلفن همراه در دسترس است. هر کسی در هر مکان و زمانی که قرار دارد می تواند با انتخاب مبدا و مقصد خود، سفر خود را با این تاکسی با قیمت های مناسب و با اطمینان خاطر انجام دهد. همچنین امکان پرداخت هزینه سفر و امکان ذخیره آدرس‌های منتخب در اپلیکیشن، امکان انجام سفر رفت و برگشت یا دو مقصده به صورت اینترنتی نیز وجود دارد. همچنین که این برنامه ها، دارای پشتیبانی 24 ساعته می باشند که پاسخگوی سوالات، مشکلات و شکایات مشتریان در رابطه با سفر هستند. امکان استفاده از کد تخفیف تاکسی اینترنتی از دیگر مشخصه های این برنامه ها است. با کد تخفیف تاکسی اینترنتی، می توان سفر ارزانتری تجربه کرد.

مزایای استفاده از سامانه های حمل و نقل اینترنتی:

این اپلیکیشن ها از بسیاری جهات به تاکسی تلفنی برتری دارد. یکی از این مزیت ها این است که این امکان را به شما می دهند تا هزینه سفر با تاکسی را به صورت آنلاین پرداخت نمائید. به این معنا که نیازی نیست که حتما پول نقد به همراه داشته باشید. برخی از این سامانه ها، نظیر اسنپ، تپسی، الوپیک و...که شرکت های خدمات رسانی بسیار معتبر هستند و کاملا برای مردم شناخته شده هستند و روزانه هزاران سفر به واسطه آن ها انجام می‌گیرد. کیفیت در حین سفر که در اختیار مسافران قرار می دهد، سهولت در استفاده، قیمت مقرون به صرفه آن سبب شده است تا این سامانه ها طرفداران بیشماری داشته باشد. به غیر از موضوع آسایش و امنیت که جز مهمترین آیتم های سفر درون شهری است؛ قابلیت های دیگری توسط این سامانه ها ارائه می گردد. که سبب شده است این برنامه ها در میان مردم بسیار محبوب واقع شوند.

کد تخفیف تاکسی اینترنتی الوپیک، اسنپ و تپسی رایگان و تست شده:

اگر به دنبال خدمات حمل و نقل و باربری هستید، وب سایت تخفیف هات یک انتخاب عالی و ایمن است. این وب سایت همواره با کیفیت‌ترین و معتبر ترین سامانه ها را معرفی می کند که توانسته بیشترین رضایت کاربر را جلب نماید. برای دریافت بهترین خدمات تاکسی تهران و یا خدمات پیک به صورت مقرون به صرفه و ارزان تر می توانید از طریق تخفیف هات اقدام نمائید. این برنامه ها علاوه بر کاهش هزینه‌های مسافرین منجر به اشتغال‌زایی هم شده است. علاوه بر قیمت مقرون به صرفه کیفیت سفر با تاکسی های این سرویس، آن را به یکی از پر طرفدارترین سامانه ها تبدیل کرده است. با استفاده از تخفیف های بی نظیر و فوق العاده سایت تخفیف هات و تخفیف لحظه آخری می توانید از خدمات این سامانه بهره مند شوید. کد تخفیف الوپیک، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف تپ سی و ... در تخفیف هات به صورت رایگان در دسترس کاربران است.

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد